Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 480 ggr
Elisabeth-J
0

Tv-såpor

Jag brukar titta på en serie som heter Våra bästa år Glad En del gnäller för att jag ser på den men den är ju bra, där handlar det ju om andar också och idag hade dom en seans Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Är det i den serien de letar efter nån mördare?

Elisabeth-J
0

Ja det är en seriemördare som går lös just nu.

Elisabeth 

maiya
0

Jag tittar oxå på den serien.Tycker att den är bra.Glad

Soffe
0

Den serien har jag följt länge och visst är den bra :)

Elisabeth-J
0

Jag började se den för 10 år sen när min son föddes men sen har det blivit uppehåll några gånger också. När jag är hemma så brukar jag titta :)

Elisabeth 

Bybo
0

Har slängt ett öga åt den nån gång, men tänkte  neeeee…:-)

dilba
0

men tänk att folk ska gnälla om vad andra gör…..

Det är superlätt att fastna i tv serier vare sig de går under epitetet såpor eller inte, jag kan inte räkna hur många jag själv har följt, men sen rätt vad ddet är så tröttnar jag på dem och vill aldrig se dem mer….den absolut sämsta jag följt var nog paradise beach…bara snäppet mer välgjord än glamour, det fanns faktiskt några avdankade någerlunda bra skådisar i den….men herreguuuud så drögigt det kunde vara, allt som var lite spännande skulle avhandlas i måååånga avsnitt…..

Soffe
0

Har oxå haft uppehåll någon gång, men inte kunnat låta bli att följa det igen :)

Bybo
0

#5 Precis så är det…De serier jag följde tidigare var pga amningen :-)

snowdrop_
0

Har också följt det lite då och då.. det är ju lite svårt när man går i skolan och slutar sen, eftersom man inte hinner hem.. men igår hann jag för en gångs skull se det Skrattande

Men de som jag följer nu är prison break och Heros, och time traveler på kanal 9, det är några arkeologer. så dom är bra!

Kram

Elisabeth-J
0

Varför är det skamligt att se på såpor? Nu är jag inte någon fantast som måste kolla varje dag eller spela in avsnitt, det gör inget om man missar det några veckor för det har ändå inte hänt så mycket på den tiden. Men när jag berättar för andra att jag ser på den serien så skrattar en del och tycker att det är knäppt.

Elisabeth 

Pia-F
0

#11 Åhhh, vad jag saknar den serien……såg den jämt förr…nu har jag inte sett ett avsnitt sen vi flyttade hit våren -05….. 

Elisabeth-J
0

#12 Men Pia, du får skaffa TV3 Smile

Elisabeth 

[BigMama]
0

Vi har snart 3.an!! Måste man följa den från början, eller är det fristående avsnitt?

Elisabeth-J
0

#14 Det blir lika spännande att hoppa in i serien när som helst, men det är inte fristående avsnitt. Jag vet inte hur många år den har gått men jag började se den första gången för 10 år sen :)

Elisabeth 

Pia-F
0

Vi har Canal digital och Telias bredbands tv…kan inte ta en grej till…och det blir väl ramaskri här hemma om jag byter bort nåt….

Elisabeth-J
0

#16 Har inte Telia 3:an?

Elisabeth 

pelleplutt
0

#17 Icke

Elisabeth-J
0

#18 Själv har jag boxer.

Elisabeth 

pelleplutt
0

#19 Har telia Digital men 3an i vanliga utbudet

kajanus
0

jag är stort hem till gården fan…..som jag bara måste se varje dag eller så spelar jag in…..*L* så det fins fler såpa fantaster *L*

FiaH
0

Har oxå kollat i perioder på den, och om inte jag minns fel har den varit med i MINST 36 år, ni vet jag har en mormor som är mycket inbiten tittareSkrattande

Anett Lindbom
0

Tittar på såpor gör jag också, det jag försöker kolla är Glamour, Våra bästa år & Hem till gården. Ibland kan jag hoppa över några dagar eller veckor men sedan är jag fast för ett tag till..

Tänk när Sunset Beach gick, då var man som klistrad framför tv:n..=)

demon_sid
0

Days of our lifes from salem…

Missar man ngra avsnitt är det ej svårt komma in i det igen tycker frugan som brukar kolla på det när hon är ledig…..

Händer ej så mycket direkt emellan åt….

Men nu är det spännande tycker hon en mördare är  lös…
Hon har varit sjukskriven denna vecka så hon har sett det…

Elisabeth-J
0

#24 Hahaha ja nu händer det massor där och det är sååå spännande just nu, en riktig rysare :) The evil is back, huuuu!

Elisabeth 

pelleplutt
0

Ingen här som kollar på Jericho?

BranDuir
0

Stargate…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Carina.S
0

Jag var Glamourfantast i ca 16 år….men nu har jag gett opp..Räcka ut tungan

Bybo
0

Jag e så tråkig nu…följer inget :-/ Hade tänkt kolla in Jericho och Heros…Men har kollat en del på Lost tillsammans med ungarna :-)

Vibeka
0

Åhhhhhh Hem till gården är min favvo! Har följt det nu några år, just nu så väntar jag på att Alan ska bli befriad från sitt "fänglse" och sin galna dotter!…Glamour var en favvo tidigare men jisssssssessssss det är ju så mycket intriger att man inser att man har ett zombie-liv! *skratt*

Ja lost har jag med kollat men blir så less när det inte finns nån röd tråd att följa, man får liksom inget grepp! *S*

Tiia
0

Jag kollar på våra bästa år…det går inte att låta bliGlad

Nettan_L
0

Här är en till som tittar på Våra bästa år men om man  missar ngr avsnitt så gör det inget för det händer inte så mkt åt gångerna, är jag hemma vid den tiden så kollar jag men inget jag måste spela in. Är lite frusterad på vem mördaren är,hehe! Ibland tycker jag det är lite löjligt, sååå utdraget alltig men ändå kollar jag på det,haha!

Elisabeth-J
0

#32 Kan det vara den gamla otäcka Stefano? He´s back!

Elisabeth 

TantAlma
0

Jag tittar också på den.. Börja när Marlena var besatt, Var ju tvungen att se hur det gick.

Jag har hittat en sajt som berättar vad som ska hända. Har inte hunnit läsa en vem som är skyldig men jag har vetat vilka som ska dö hitills.

Elisabeth-J
0

#34 Vad är det för sajt :)

Elisabeth 

Pia-F
0

#35 nejnej…Elisabeth..inget tjuvkikande nuFlört….fast jag kan kolla in den…som inte får se programmet…Oskyldig

_sussie_
0

Tacka vet jag Grace anatomy efter akademien på 5an.. gör min dag komlett

Skogskraft
0

Faktiskt slutat se tv helt, men förr var jag en Trekkie, med gamla originalserien från 60-talet som favorit, tätt följd av näst senaste serien "Voyager".

Serien som kom efter den, "Enterprise" gjorde mig & många andra Old School Trekkies skitarga. En askass serie skapad för att hitta på ny ursprungsstory åt alla glin som klagat på hur olik 60talsserien är allt annat, filmer & nya serier. Påminner mest om en modern tvsåpa.

Våra bästa år har jag aldrig sett, men minns dock den överskattade "Våra värsta år" (hette den väl?)…

Morsan1
0

Hi hi hi jag har kollat vem mördaren är……..

Elisabeth-J
0

#39 Jag har ju mina aningar om vem det är, så vi får väl se om jag har rätt sen Flört

Elisabeth 

Morsan1
0

Ja det ska bli skoj! Jag tror inte du har rätt förstår du…..

Elisabeth-J
0

#41 Hahahaha nej jag kan ju ha fel också Flört

Elisabeth 

Morsan1
0

Även solen har sina fläckar! Hi hi

Elisabeth-J
0

Jag tror ju att det är Tony eller Marlena men det kanske bara är fläckar i solen Cool Tony beter sig konstigt och verkar så oberörd och jag tänker på det avsnittet då hon kom hem efter resan, det var ju efter första mordet och hon smög in med en svart kappa och handskar som man sen såg på mördaren vid dom andra morden.

Elisabeth 

zeretki
0

#38  Jag gillade nog Deep Space 9 bäst av all Star Trek men på den tiden var jag en riktig Star Trek-nörd.

Nu gillar jag annan Scifi och fantasy bättre. :)