Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 632 ggr
SEViking
0

Lördagstrams

Äntligen hemma efter några veckors borta.

Eftersom ja inte har så värst mycke för mig så ska jag frångå mina principer helt. Jag ska ta en Whiskygrogg, kanske supa mig full.

Så SKÅL på er ni därute i cyberrymden

SEV Fot i munnnen

SEViking
0

Raj raj raj

SEV Cool

Brokenfether
0

ÖRK…Skrattande Kram på dej…orkar inte skoja idag…fortf dålig.

SEViking
0

Ni får alla skriva i denna tråd, den är till för den som vill skriva vad som helst.

Den är inte "min tråd" *skrattar elakt*

Jag vet att pikarna haglar här, men se det så här. Folk kanske är rädda för att skriva i trådarna för att inte råka glida ifrån ämnet.

Nu ska jag nog ta den där wirren, ere nån som vill smaka?

SEV Oskyldig

SEViking
0

Stackars dig, hade ja vari där hade ja kurera dig me mina healinghänder. Mina händer e underbara å gör underverk.

Men ett gott skratt livar upp tillvaron även för den mest sjuka. Skratta med mig så känns allt bättre

EN stor krya-på-dig-kram

SEV Kyss

melia
0

En tråd som passar mig utmärkt med andra ord Skrattande

önskar jag med fick ta mig nåt alkoholaktigt i kväll Glad men det blir väl att sitta framför datorn hela kvällen med ett glas cola i handen och möjligtvis en skål nötter Skrattande

har åkt pulka i dag för fulla muggar o det var jätte skoj blev som barn på nytt Cool

Brokenfether
0

Haha..du e för gullig du…Jo ett par stora,varma helande karlnävar hade kasnke gjort susen,men du skulle ju norrut så jag får väl va sjuk då.KramSkrattande

Brokenfether
0

Härligt melia…jag blir likadan när vi får snö…barnslig så det ryker om det.Skrattande Bygger snölyktor vid min trappa och en stor snögubbe med ljus inne ii huvet…det ser nåt ut det när folket kör förbi här..haha,dom spanar efter ett litet barn i faggorna,men nope..only me.

[Hellas]
0

jamen då pratar jag lite fritt, tack för inbjudan.
Lördagkväll, nu ska salladen skäras, vinet intagas och köttet stekas.
Nixpix jag är inte vego. jag har nog ägnat det en tanke men än så länge så kan jag inte avstå kött.
De gånger jag försöker gå ner i vikt tex. så gäller trenddieten GI för min del, inte kan jag leva på salladsblad å gurka (raljerar).
Ev. kanske även jag tar en liten Whisky efter maten.
Ciggarerna får ligga. Med tanke på att jag varit rökfri i snart ett och ett halvt år så är det inte värt att chansa med en ciggar.
(Jag har ändå aldrig gillat ciggarer)

Förresten en allvarlig fråga vad är bäst:
Övervikt eller att vara rökare?
Ingetdera är ju hälsosamt…har jag hört

Brokenfether
0

#8 Hälsosammaste är väl att vara passiv rökare sidanom en som är tjockare än en själv..Skrattande

[Hellas]
0

#9 "Flabbar högt"

SEViking
0

Skål

SEV

pelleplutt
0

Skål på dej VikingSkrattande

Brokenfether
0

Morrr…jag sitter här och väntar på att ni ska komma igång så jag kan få läsa lite roligt.

Är det nån som känner sig hågad att berätta om vad det värsta var som ni gjort när ni var barn/tonåring…och då i humorsyfte…Skrattande 

Jag har gjort maaaaaaaaaassor,men fan..orkar inte skriva…så snälla ..sätt fart…jag behöver skratta lite nu..Oskyldig Kram

SEViking
0

Skratta!

Inte skrattade jag vid min sexdebut och kådiset sprack. Generad

Det är nog ett av dom starkaste minnen JAG har av min tonårsperiod.

SEV

Sissan3
0

Trillar in här…. Hej på er! Först en MEGA KRAM till BROKEN för jag snappa upp att du var/är dålig! Nåt tokigt har jag nog inte precis på tungan nu men kanske senare :)

Brokenfether
0

#14 Skrattande Men du,har du aldrig gjort busstreck?…Fot i munnnen

Brokenfether
0

#15 Tack sissan…kul att se dig..längesen..KramFlört

SEViking
0

Och den pinsammaste händelsen (tror jag)

Jo, jag gillade inte å ha kalsingar som tonåring, vet inte varför. En dag sprack brallan, de va ju tajt på den tiden. Å gissa vad som hängde ut då? Gissa om det va pinsamt?

SEV Generad

Brokenfether
0

OK! Jag får väl "orka" skriva ner nåt då.

När jag var tio år blev jag förbannad på min dåvarande barndomskompis.Hon stod vid diskbänken o hävde i sig glass,men bjöd inte på mig.Då tog jag tag i mattkanten och drog till så både glass skålen och kompisen flög i golvet. Kompisen tappade andan och jag gömde mig bakom en dörr o skratta så tårarna rann…Generad 

Hygglo va? Cool

SEViking
0

Jodå, en dag tjuvrökte jag på mitt rum å låste dörren. (Jag hade tagot toadörrens lås till min egen dörr för å kunna låsa in mig.) Då kommer far min å bankar på min dörr å undrar va ja gör,

Brokenfether
0

#18 ASG…Skrattande

[Hellas]
0

De värsta tänker jag inte berätta men en sak som var lite pinsam men inte så farlig. Det var när jag som tonåring berusade mig på folköl och befann mig i stora staden (Kumla). Det blir ju inte kort historia så sluta läs här om du är sömning!

Det fanns vid Järnvägsstationen en "Korvmojj" som alla samlades vid kvällens slut, de flesta beställde Strips med västkustsallad och en Pucho. Sedan stod man och skarvade om kvällens händelser och tjuvrökte.

Mitt emot krovmojjen låg Pingstkyrkan och hur det nu var så kände kompisen och jag att nöden hade ingen lag. Sagt och gjort, vi går till Pingstkyrkan och sätter oss precis vid husväggen där det fanns fönster nästan enda ner till grunden……

Senare dagen därpå:
Telefonen ringer, mamma svarar, det visar sig vara en person som befann sig innanför Kyrkans väggar, precis vid de fönstret där vi sitter med ändarna i vädret och ja…gör det vi ska.

Han hade sett att "någon av flickorna" hade tappat en plånbok och det visade sig vara min eftersom telefonnummer fanns i plånboken. Jag ser framför mig, Pingstpastorn studerar två tonårsrumpor och ser en plånbok trilla Generad.

Vad sa lilla mamma då….nja milt uttryckt så informerade hon om det olämpliga med att……….

SEViking
0

skit åxå, fel knappsekvens igen, pallar inte sudda *ler*

#16 forts…. 

Då kommer far min.
- Har du låst, va gör du där inne?
- Nä jag har inte låst? (vilket jag hade)
- Ja det är dina jädra tilltag å mixtrande me allt här hemma, du kan ju bli inlåst!! Nu får du ordna till detta. sa far min elakt!

Det där skrattade jag å min kompis åt i åratal.

SEV Oskyldig

Brokenfether
0

#22 Hahahaha..Skrattande

Sissan3
0

Hahahahaha mera mera

SEViking
0

Min favvo var ju Jerry Williams bl.a.

En dag/kväll på ungdomsgården var det en frågetävling me "snabbast svarar först". Dom spelade låtar å man skulle söga artisten.

Ja ja, dom spelar "Keep on" med Jerka, jag skriker ju blixtsnabbt att jag vet. Vad händer, jo mitt minne finns inte, min favvo har plötsligt inget namn. Fy fasen va ja vart liten, jag kunde inte för mitt liv komma på va fanskapet hette.

Då hade ni en Generad SEV i salen.

SEV

Brokenfether
0

Från jag var 5 år och upp till 14 så tillbringa jag o min familj somrarna i Finland.Är född där.

Vi fiska alltid i sjön vid vår sommarstuga,så denne morron var inget undantag.Jag,min tvillingsyster och vår kusin Göran,skulle gräva mask.Helt plötsligt ser jag en kopparorm bland löven och vrålar till Göran-DÄR…DÄÄÄR ÄR EN JÄTTEFET DAGGMASK….han hugger tag i svansen på kopparormen och drar upp den och sen höll han på att skita ner sig …åh,va jag skratta…och jagad blev jag…Skrattande

Sissan3
0

#26 hahaha ja fy för å göra bort sig eller tappa minnet

Brokenfether
0

#26Hahaha…fy vad skämmigt…Skrattande

Sissan3
0

#27 asg

SEViking
0

lite ingenting å ovesäntligt

Nu spelar jag Rhapsody "Lord of Thunder" på ca: 75%. Tänka sig så musiksmaken skiljer sig från stund till stund. Men nu åker nog Jerka på, Nostalgitripp eller nåt. Men då ska ja allt spela Rebel Rouser å Peppermint Twist mes Sweet, kanske klämmer jag inte Ballroom Blitz åxå.

Åhh, visst ja Näckrosen blommar med Flamingokvintetten. Skrattande

SEV

Brokenfether
0

Hur roligt var det en annan gång jag var i farten..oxå i Finland då…vi brukade klättra upp i ungbjörkar så högt det går och sen åker man ner med toppen mot marken..jooooohooo vad det kittlar i magen och det gjorde det sannerligen i min fars mage oxå när jag damp ner framför hans bil när han kom körande.Tvärnit!! Huga va rädd jag blev,stack iväg in i skogen med en rasande fart…Fot i munnnen

Pia-F
0

#7 Trodde du var ett tillräckligt ljushuvud själv…Flört

#13 Näpp…risken är stor att mina tonåringar kommer in på ÖN och läser det…tror inte de kommer att göra det iofs…men OM….Cool

SEViking
0

Faenn va sur ja blir när ja trycker fel knappsekvens

Brokenfether
0

#33 Hahaha…Skrattande du ser väl att jag är brunett Flört

Men då får dom sig ett gott skratt ju…din fegis..Skrattande

SEViking
0

Welllllll, gonna do a dance and it goes like this.
(Bap tjoa, bappa bappa tjoa)
and the name of the dance is the Peppermint Twist.
If you alive, you like this, the Peppermint Twist.
Round and around, up and down,
round and around, up and down,
around and around and up and down,
1, 2, 3 kick, 1,2 3

SEViking
0

skit åxå, nu pallar ja inte ändra. Nu får det bli som det blir

SEV Oskyldig

Brokenfether
0

#34 tryck inte på frekvenserna alls då…bara skriv o skicka…och värre blir det väl frammåt kvällen med whiskeyfingrar…hahaha

Brokenfether
0

SEV…HAHAHAH..jag skrattar så jag får magont åt dina bapp a tjoa….asg

SEViking
0

#38 rätt av dig, nu skiter ja i va som skickas, underskrivet eller ej, nu bara åker det in.

Jag kan säga att jag inte var mig själv *skrattar gott*

SEV Cool

SEViking
0

Ja men det låter ju så. *he he*

Du skrattar åt det ja skriver, då skulle du höra hur det låter här!!

SEV Penga mun

Brokenfether
0

#40 Var du Jerry kanske..Fundersam HAHAHAHA

Brokenfether
0

Gärna…spela in en video och lägg ut här så jag får höra dina bappo o tjoór….*ASG*

Celia
0

#36 - Dancing

SEViking
0

di di dode di di dode, drli dlrie drli dirle di di di didididi, welll
meet me baby on the 45:th street
there's where the Peppermint twist is need
you gonna learn to do this, the Peppermint Twist.

Var lugna, de e bara jag som spelar luftgitarr å sjunger.

SEV Oskyldig

SEViking
0

Hade inte CD'n till webcameran legat i bilen å jag inte pallat gå ut å hämta den så hade ja spelat in åt dig.

Tokig? Knäpp? Ja, men jag sover gott om nätterna. Oskyldig

SEV

Pia-F
0

#35 Det kanske inte handlar om att vara feg…utan om att beskydda Oskyldig…..fast om det är ungarna eller mig jag beskyddar..det vet i fasen…Fundersam

Jag har gjort mycket…men jag har hjärnsläpp totalt i kväll…kommer inte på en enda grej att skriva…..Hemlis

Jag ska gå ut och ta en cigg…kanske hjärndimman klarnar…..eller borde jag gå ner i källaren och hämta en flaska vin istället/också…kanske….*kliar mig i skallen*….fasen, nu har jag inte bara hjärnsläpp…utan beslutsamhetsångest också….Ledsen

Denna kommentar har tagits bort.
Brokenfether
0

#46 Lite stolle ryck har ingen skadats av,mer kanske en å annan skrattmuskel…ös på du SEV….det är bara roligt…Flört Kram

SEViking
0

Inside poutside Willie sent some silly thoughts…..

but laugh Willie laugh he don't care at all,
stay down, stay down, stay down now.
Cause little Willie Willie wont, go out (e.g. home),
but you can't push Willie arount, Willie wont go,
Try trying everybody but…. oh nor,
little Willie Willie wont, go out.

Passande text jag hörde just nu när ja skrev förra inlägget, lite modifierat, *flin*

SEV Glad

SEViking
0

En ostfralla me Räkost!

E d räkmacka?

SEK Kyss

Brokenfether
0

#47 Fegis på skoj Pia…det är säkert både dig o barnen du skyddar,men jisses,har du gjort så hemska saker..Förvånad det vill vi ju höra om…Skrikandes Ta en klunk vin,det sätter nog fart på minnet…du hör ju på SEV..han har ju svada i sångröret så det står hejvilt till..*GS Flört

Brokenfether
0

#51 Ha ha…vete fasen du,men gott e det..Skrattande

Brokenfether
0

Tittar in senare och hoppas ni håller igång,nu e jag slut i kroppen och behöver vila ett tag…kramar till er alla…Kyss

[Hellas]
0

Ja ä tebaks nu efter middagen. Nu sitter jag i soffan med benen på soffbordet och datorn i knät. TV:n står på så jag slår en glutt på den då och då. Just nu är det Postkodsmiljonären.

1:a frågan 1000 spänn: Vad brukar klippas av efter förlossningen? Hmmmmm.

Sev, är du säker på at du har koll på texterna?
Bumpa boho hey yea är säkert rätt men resten?

Flamingokvintetten 4 med sliskiga kostymer Cool.
Jag gillar inte sk. svensktoppsmusik men vem minns inte
"Lilla kära tuffe tuffe tåget". Känn på den ni.

SEViking
0

#55 Jag har precis Noll Koll

SEV

SEViking
0

Vill bli #57 *ler*

[Hellas]
0

#57 ?? Har du missat knapptryck igen, vill du bli 57?

Celia, nu måste du avslöja hemligheten med dina goa smilisar vart hittar du dem eller har du laddet hem dem eller kopierar du från någon sida?

Pia-F
0

#52 Lilla gumman Glad…klart jag tog det så också….Och visst, det måste vara ännu hemskare än jag trodde…har tydligen förträngt allt….Cool

Nu går jag ner till pannrummet och tar ett bloss i stället..det var ju så j--a kallt ute…får väl se om det följer med nåt vin upp….Flört

april4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite lördagskul

Celia
0

Lägger denna här, även om jag inte ser den som trams. Bara något vackert att dela med er :)

http://www.youtube.com/watch?v=3tig2_goYzo

SEViking
0

Den var vacker

SEV Glad

auraman
0

delar din din glädje SE viking och tar en  sthlm 7.2 nu   eller två

SEViking
0

#63  Kul, trevligt.

Skål Glad

SEV

[Hellas]
0

#61 Jättefin låt Celia, jag ska återkomma till den senare tror jag.

auraman
0

kändes gott med en öl efter all energi påfyllnad  idag.

SEViking
0

Ja, jag har laddat hela dagen åxå

SEV

auraman
0

ok  jag har varit på kurs jag

SEViking
0

Jag kom hem i morse och sov i min säng till em, sen har jag vara slöat å laddat batterierna. Har varit borta över 3 veckor

SEV

auraman
0

ok  hopas  du känner dej hyffsat pigg nudå :)  jädrans  slut i burken,,,,   NÄSTAAAAA    :)   hoppas inte  folk  misstycker samtalet här :)

SEViking
0

Tack, jag känner mig kanonbra, i morron så är det ännu bättre, utvilad å så. 

Det är deras problem, inget är ju lättare än att hoppa över den här tråden för dom som misstycker.

Kanske i ska be E.J. om att öppna en "fri-språk-tråd" 

SEV

auraman
0

bara den inte flippar ur och blir för fri  språkig, vi får ju ta hänsyn till forumets  andliga  mediala och helande  grunder :).  va föressten inne på din chatt och kollade  lite igår,  och din sidammed för den delen,  är du schaman ???

Celia
0

Men i tramstrådar får vi väl tramsa?

Är denna för mycket så tar bort den… ;)

Pia-F
0

I am back…det tog lite tid….

SEViking
0

Jag är inte något eller någon förmer någon annan.

Shamanism ligger mig varmt om hjärtat och jag tycker tankegångarna man härrör till shamanism är sunda.

Nä, jag är inte shaman, men jag vill gärna gå i en shamans sandaler.

SEV

auraman
0

hahhah   tur det va streckgubbar :)

Carina.S
0

Hej hopp alla tramsisar..Tänkte bidra med nåt galet pinsamt jag och en kompis gjorde i ungdommens dar….Jo det var såhär att vi var inte 15 år  ( bara 14) och vi ville så gärna gå på bio och se "Hajen" som var nyutkommen då på den tiden…Vi hade min äldre syrra med oss som hjälpte till att övertyga den barske äldre damen som stod innanför biljett luckan!! Vi hade även platådojs och sträckte på oss jäääätemycket..Så vi lyckades komma in där på filmen efter mycken övertygelse,,,trots våra 14 bast bara…MEN…..sen några veckor senare så skulle vi gå på en annan barnvänligare film, och då kostade det mindre för dem som var under 15 år….Vi kastade opp den summan inför tanten ( samma gamla barska dam) som gällde för dem son var UNDER 15..Vet ni vad tanten sa då??? Hon sa" Jaha,,var inte ni 15 år ni"!!!!! Bahh,,,HON KOM IHÅG OSS…..Jises vad detta känndes pinsamt värre…Räcka ut tungan

Pia-F
0

#77 hahahaha…taskigt…..Räcka ut tungan

Pia-F
0

#68 Passar på att säga grattis här med….och tacka för den kommande "frukosten" med kaffe och cigg…..Flört

auraman
0

ok jag fösrtår  jag kommer väl över en sväng med kaffe på sängen och en cigg med tändare i ettui.  i morrn är det ok att va sängrökare :)

SEViking
0

auraman

Nu ere dags att korka upp den andra 7.2:an, ja häller upp en ny.

Skål

SEV

Pia-F
0

#80  Hahahaha…gör det du…kan ju bli kul och höra/se sambons reaktion då… 

auraman
0

hahaha   skojar du  tror du inte jag har rutin ??  hn sover som en stock  i lite  kloroformrus :)

[Hellas]
0

#77 Hahaha!

Minns ni när skägg trimmarna kom ut?

Min styvfar köpte en sådan för att vårda sitt skägg, skitbra tydligen så jag kom på idén at klippa min pojkvän med den.
Han skulle ha ganska kort hår så jag fick ställa om trimmern till något kortare än vad den stog på. Sagt och gjort, jag klippte och det blev bra.

Några mornar senare hör jag ett avgrundsvrål från badrummet, alla rusar dit och där står han med trimmern i ena näven och halva ansiktet trimmat till ett hmmm. tvådagars stubb kanske jag försökte förstås få det till att han boorde ha kollat upp längden först men för jag käne mig inte skyldig inte Oskyldig men han höll inte med. mer kommer sedan, jag kom på en annan sak jag råkade göra i all välmening

Pia-F
0

Ok….då har du bara problemet att ta dig förbi 5 hundar först då….Förvånad ah, visst ja..kloroform där med då…Skrattande

auraman
0

nä   hundar vill ha  stek  :)  men du vad säger du när han  vaknar och pussar på dej och han säger att du luktar rö  och att det gör det i sängkammaren?

-Tomten va här

- jo tjena.  vad ville han förutom att pussa dej då????

- du vill inte veta  älskling  sov nu  :)

Pia-F
0

#86 Å fasen….är det så enkelt…  

auraman
0

mmmmm  så lätt är det  :9  hoppas  du förtsår skämtet i det hela bara  så du inte härsknar till. :)    och till dej  SE viking   skååål   nu tar vi trean :)

Pia-F
0

#88 Det här är en tramstråd…..det är meningen att man ska tramsa…  Det är ju därför jag är här…..(fast jag hoppar iofs runt lite på andra trådar oxå)…

Nu är jag med på en skål…har hällt upp ett glas vin nu…

auraman
0

men du pia  :)  va kul   skål på dej tant :)    stöp SE  tro  ?

Pia-F
0

Här tänkte jag ni skulle få lite örongodis.

http://www.youtube.com/watch?v=s_lMNufI3hA

SEViking
0

Jag va på toa, åså passa ja på å kolla mailen

Skål pia å auraman

SEV

[Hellas]
0

Bättre sent än aldrig Pia, skål, jag har ett glas rött jag :-)

Pia-F
0

#92 Det kallas rundgång….du vet..det man fyller på får man tappa ur…så man kan fylla på igen… 

SEViking
0

Pia

Ja du behöver få en ängel sänd till dig som berättar för dig att man inte uppmuntrar andra män till möten då man redan har en partner.

SEV

Pia-F
0

#93 Tjena tjejen…jag undrade var du tagit vägen…ja mitt är ett rött det oxå…fast hemmagjort smultronvin…SKÅL ALLA

auraman
0

tror  pia  är på skoj humör ikväll….  alt är nog bara bra med allt :)

[Hellas]
0

Nejdå jag är med, jag zappar lite mellan trådarna + kollar in en ny film som vi hade hemma.

Du vet simultanförmågan, men vi drar inte upp det nu i tråden, gubbsen blir så jäkla förnärmade Flört

[Hellas]
0

Just ja, skål på er

Pia-F
0

#97 Jag är alltid pigg på att skämta…nästan iaf…men jag har känt mig lite trött ikväll…

Sällan jag backar för lite/mycket tokerier.. 

auraman
0

är det ursäkta frågan  åldersbenägen trötthet ??  :)

Pia-F
0

#98 exakt…man får ju tänka på deras självkänsla… 

Pia-F
0

#101 Vilken ålder…menar du den som står i papperen eller min "psykiska" Flört…..jag blir inte äldre…slutade fylla för längesen…Räcka ut tungan

auraman
0

:)

SE  är du kvar?  shamanfrågan kom inte i sitkt om du svarade på det ?

Carina.S
0

# 84 HELLAS..DEN var ju riktigt bra Hemlis lite pinsam situation va…Fot i munnnen

En annan grej som jag och en annan kompis gjorde då vi var mindre , det var att hälla vatten i skallen på folk som gick hem mitt i natten på helgerna , oppifrån 2:a våningen då jag sov över hos henne….Vi kastade igen fönstret fort som attan efter vårat vattenkast ….Hörde ett och annat vrål utifrån gatan där i natten….FörvånadFot i munnnen

Pia-F
0

#105 Från balkonger i hyreshus kunde man hitta på mycket…sen var det ju bara att huka sig ner…Oskyldig

[Hellas]
0

Vad är ålder?
Filosofiska timmen är nu påbörjad och i huvudet hör jag Kristina Lugns sävliga röst (det är bara vanligt vin, jag lovar och bara ett glas eller kanske var det två
Det finns klokhet vilket en 5 åring kan uppvisa, det finns även erfarenhet, där den som från början inte är klok ändå kan lära sig någonting så att en viss klokhet uppnås.
Sedan finns det ju dumhet och där kan erfarenhet hjälpa upp och dölja dumhet men inte alltid.

#Fniss# Jag förväntar mig förstås inte svar

Carina.S
0

# 106..Jadå,,,bara man var snabb nog så…Skrikandes Annars så kunde man ju hitta på mycket roligt  i telefon också me busringningar…typ man ringde till nån som hette Hjort i efternaman. Så frågade man : Är det gjort? ..Ja, svarade de i andra ändan…Då drog man antingen till med..typ: " Men gör det igen då"…Eller om man ringde till nån som inte hette Hjort, så frågade man samma sak så de svarade  nej..då sa man: " Men gör de då"……häpp….gammalt urvridet skämt kanske, men det funkade-varje gång på den tiden…Fot i munnnen

auraman
0

en pinsam sak som jag som kille upplevde när jag jobbade i charken på en affär  , tja  jag var väl ca  17  och  lade ut  färdigpackat kött i  disken utanför  charken.  hör en dam fråga mej något om…. "har ni  färsk   bla bla bla"   varpå jag vänder mej om i all hast  då jag var lite stressad och ahde fullt upp att göra .  trodde nu naturligtvis att kvinnann stod bredvid mej. men näää   dra på trissor .. detta var en kvinna av model  188 cm  över backen  med en frodig barm  kan hon månne ha varit i  45 års åldern kanske  varp jag gör en störtdykning rakt in mellan  hennes  ja   phu  och jag svarade  hnjk kion  hhummpfbnoiu . jag va ju kanske inte längre än  172 kanske   ,  hon backade  två steg och sa vänligt men bestämt……   min herre  kan ta ut nappen ur mun så jag hör vad ni säger  , sen log hon  med  en snudd på bristning till totalt asgarv,  då är man inte så stor 

om man säger att tomater är röda  så lkan jag lova er att  den dagen var alla tomater rosa  :)

[Hellas]
0

#105 Hahaha, nejmen nu förstördes min filosofiska timme, lika bra det, ingen höjdare med K. Lugns röst i mitt huvud Generad,
Inte för att jag ogillar K. Lugn, jag har ingen åsikt alls, men i huvudet vill jag vara själv.

SEViking
0

auraman Kolla inlägg #75

SEV

[Hellas]
0

#109 Auramannen Du vinner, kvällens mest bortgjorda medmänniska "Asgarv".

auraman
0

SEV   du ser :) jag läser  …….

auraman
0

jeeeesus   va ful man blev hahhha   shit ber om ursäkt för min närvaro hahhhaa

Pia-F
0

#107 Inget svar ..men en fråga…hur orkar du lyssna på Kristina Lugn…man hinner ju somna innan hon har sagt en mening färdigt…*oj, var jag elak nu? mot Lugn alltså*…

Mitt vin är oxå bara vanligt…fast lite starkare….min alkomätare har blivit tillbakalagd på sin vanliga plats efter att ha varit på vift ett bra tag….med viss hjälp på det (o)vanliga sättet..den visade på 24%

Carina.S
0

# 109,,,VERKLIGEN pinsamt läge..ooppss….Generad

SEViking
0

Vad är det jag ser auraman?

SEV

Pia-F
0

auraman
0

hade det hänt i dag  så hade jag bara lyft damens  byst och fråga  vad önskas ??   men det gör man inte när man är ung  :)

ok  nog om det ,  undrar om man skall våga satsa  100 spänn på en  krog ikväll?  hmm känner  en sån total avslappning i kroppen idag och mår helt undebart, mycket tack vare er här

Pia-F
0

#119 Du får väl se det här som en internetkrog…Cool

SEViking
0

Skål igenn då ni som har hallonsaft eller nåt starkare att skåla med,

SEV

auraman
0

119  hahhhaa  ja kanske det.  SEV  du lockade mej in i denna frispråkiga tråd  :)  vad i glaset finnes  .  har en känsla av att dubläser garvarcoch börjar bli trött?

Pia-F
0

Skål alla…igen…

auraman
0

ratta datta  da daa   som han sa  du vet……  bärra bort bärra   vad är det för snack  hahahhha  ( sällskapsresan)  :)   hoppas  alla sitter där bakom sina skärmar och har en bra kväll i allafall :9

Brokenfether
0

#122 Han kanske oxå lyssnar på Kristina Lugn….Skrattande SEV-mannen…

Pia-F
0

Här är allt bra…fast jag sitter ju förståss framför skärmen…man ser så mycket lättare/bättre då vad ni skriver….Flört

[Hellas]
0

#115 Nja Pia, jag vill ju inte ha Kristina Lugn i huvet, det räcker med mig själv se #110 :-)

auraman
0

125   broken?   how are u…  nu kom en känsla av hmmm  fel tråd  men jag är med dej  i tanken,

Pia-F
0

#125 Kul att se dig igen, fjäderflickan……

Brokenfether
0

#128 Jo tack,har mått bättre..Glad Tänkte bara kolla in hur tokiga ni hunnit bli här undertiden jag sov…men det är ju Luuuugnt här…hahah

SEViking
0

Jag kollar en Nick Cage film på 6-an åxå

Det kan ju inte vara sämre än att hoppa mellan sajterna på nätet?

Jag har haft å har fortfarande en helt underbar kväll, inge stress, inget som ska vara klart i morgon. Bara lugn å ro, min dator, min TV, min whisky å jag själv.

SEV

auraman
0

broke  fjäderfä  får en  kram av mej  :)   man skall ge  gott till  goda  .  ok  nu till nått nytt  . när man va lite så hörde man att dte sades att  hon kyssste en groda  och  det blev en prins….

vad blir det om jag kysser en groda förutom smak av  reptil och slem i mun……   OSA   :)

Brokenfether
0

#129 Alltid kul att se dig Pia…kram,kram…Skrattande

[Hellas]
0

Jag måste nog uppdatera tråden oftare tror jag, svaren hamnar ju helt galet…..man tappar ju tråden, tuur att det är tramsiga lördagen. Hej på dig fjäderflickan, är allt bra med dig?

auraman
0

# nu är de nog dags at dra,  nu har ja stjälpt mitt sunda sinne  när jag var inne på #134  sida  och såg att det var en gift kvinna på 2 år med 34 barn…..  thre hearts   ???  no  mooore.  åter kommer lite senare  efter  ett itet krog besök  .  skickar ljus och  kärlek till alla här och  ni som  inte är kvar här sen får sova gott inatt.

Brokenfether
0

#132 Kramen mottages..Flört Jaha,så du tänkte gå sagovägen till din lycka…Skrattande Om du kysser grodan tillräckligt länge…ca 20 minuter,så förvandlas slemmet och reptilsmaken till en ljuvligt,lagom rynkig gammal 48 åring med vinsmak i mun…(ÖRK) som håller dig vaken heeeeeeela natta…och på morron vaknar du mellan 2 kuddar…alltihop var en dröm….läst av Kristina Lugn….Hemlis

kath
0

#105 Tänkte på en sak när du skrev om att hälla vatten från en balkong..det gjorde jag o min kompis.. från fjärde våningen..vi fyllde ballonger med vatten och sen släppte vi ner dom från balkongen..eller rättare sagt, jag gjorde det..min väninna "släppte" den lite för långt utåt så den träffade ett biltak..Shit vilken buckla det blev!! Cool Vi vågade inte visa oss dan efter..hade så dåligt samvete FAST "vi" inte menat det..

Alltid lär man sig nåt…tex. att ALDRIG släppa ner vattenfyllda ballonger när det finns en parkering nedanför…Generad

auraman
0

är 48  åringen en storbystad kvinna  så  dyker jag ner i hemlen och skiter i anden  i  dräkten  haahhha  . tar en  tuttekudde  och en  tuttetäcke  :)    hmm thats  big  mam  :9  so long  så länge   c u l 8 r

Brokenfether
0

#137 Oj,vilken kraft..Skrattande

auraman
0

By the way  :    brittney spears  rules  :)   …………  äh  shit  bara  skämtade  hehehhehe

auraman
0

kraften måste vara likt en slägga som slår in ??   tänk OM  det hänt nåt ??

Pia-F
0

#138  Ha så kul..

Brokenfether
0

#138 Nope…hon har endast 2 russin.Cool Sorry! Skrattande

Ha en kul kväll….Kram

Pia-F
0

Vad tokigt det blev…jag menar ha så kul på krogen…Generad

Brokenfether
0

#144 Hur många glas har du hunnit med nu då?…Skrattande

[Hellas]
0

#136 Aha nu förstår jag, jag sparkade ut henne ur mitt huvud och vips passasde hon på att smyga sig in i deitt huvud istället.

"Sommar, jag ser sommaren sväva förbi i små glaskuulor"
Lugnt och fint……."tyst"………träden talar och gräset viskar: LugnLugnLugn.

Nä nu tror jag jag lämnar för ikväll nattinatti

Brokenfether
0

#146 Ha ha…jag trodde du hörde henne på radion…Nä,i mitt huvud kommer hon inte in…hon är för långsam…

Gonatt på dej….sovgott…Glad

Pia-F
0

#145 Hmmm….när det kom till kritan så kände jag inte för vinet…första glaset är inte ens tomt….blir en liten smutt bara då och då….men det går ju och skåla så också…Flört

#146 Nattinatt…nu kan du ju sova lugnt när du inte har Lugn i skallen…Räcka ut tungan

Nu är det dags för ett bloss….

Celia
0

#109 - To funny)

Brokenfether
0

Gonatt på er,allihop…jag lägger mig igen och hoppas att jag är piggare imorgon.

Pia…extra kram till dej…Flört

Pia-F
0

#145 Förresten så vet ju du hur allmänt tokig jag är…behövs inget vin för den sakens skull…det skulle väl bara göra att jag somnar istället.. 

Pia-F
0

Natti, vännen…hoppas du kan sova gott…*fångar kramen och skickar en tbx*

Pia-F
0

#95 SEV…såg det här inlägget nu…..kanske bäst att tillägga att frukostskämtet har sitt ursprung i en annan tråd…..

Här uppmuntras inga andra män…det räcker så bra med den jag redan har…..Glad

SEViking
0

#153 Va bra

SEV

Pia-F
0

Nu är det dags för mig att sova…natti, ni som finns kvar…

SEViking
0

Natti allihopa

SEV

Celia
0

Nattinatti till er som går och lägger er. Jag har fastnat i inkorgen…

auraman
0

natii  jag är sluuut  så rött och  nåt so m snurrrar i ssllan

Celia
0

#154 - Skål mannen och godnatt :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.