god morgon
hejsan på er dags att sträcka på benen och göra lite nytta , må väl och börja dagen med kaffe och räkmacka …hälsa dina hjälpare välkomna denna dag då solen skiner och be om skydd, och känn efter åt vilket håll det drar…. hmmm japp det blir biltur om ett par timmar. sen i em så skall vi pröva lite Meditation. ha en bra dag allihop ses säkert här ikväll, ännu mer informerade och utveclkade :)

Godmorgon! ha det så bra idag och lycka till med meditationen. kram

Godmorgon! Ha en underbar dag!!!

God morgon! Började med en kaffekopp och tittar ut, det är så otroligt vackert och fridfullt utanför fönstret. Solen skiner på dom snöklädda träden, det glittrar överallt! Härlig morgon att vakna till! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#3 - Precis som här då ;)

häligt värre ju. nu är det i stort sett bara tvagning, har pluggat nu på morgonen så jag är vimsig i hela skallen, men går det bra idag så är man masterTeacher i kväll :) ber om stösrta möjliga tummhålling här på forumet nu hahahaha

God morgon vaknade tog en kaffe på altanen iförd morgonrock och jacka,tillhör kategorin "rökare",det var vackert solen sken på höstträden och fåglarna började vakna upp.Har nyssgjort en Meditation med mycket färher "grönt och lila".Nu är det dammsugare som gäller sedan en biltur till min son i Borås.
Ha en bra dag vill jag önska er alla 
Tog ett foto på min katt igår och kolla hennes aura.

Morning auraman och alla andra!
Ska hålla tummarna för att du sitter här som MasterTeacher ikväll :)
Godmorgon! Jag har druckit mitt älskade morgonkaffe och ätit god frukost. Idag skiner solen och det är kallt ute. Friskt och härligt. Ska försöka gå ut och shoppa lite behöver lite allt möljigt! Önskar alla en skön och härlig lördag! Kram Erika
Idag ska jag försöka hitta nån Alternativ hälsomässa i Vänersborg. Har ingen aning om VAR den är…

god morgon allihopa! Jag har nyss käkat fruckost och tänkte snart ta en promenad i det fina vädret 

God middag allihop!
auraman : jag håller både tummar och tår ….
Att börja dagen men kaffe och räkmacka…nej, det är inte min grej…..kaffe och cigg som följs av mer kaffe och ännu en cigg osv, tills hjärncellerna är något sånär på plats…
Önskar dig all lycka till auraman ,men du behöver inte det för du fixar det 
Kramar Carina

Jag har sovit till för en timme sedan! 
Men en god eftermiddag hälsar jag er alla.
SEV 

hejsan på er igen nu är man master teacher :) allt gick som det skulle tack för stöd till Pia-F håller med kaffe och cigg
nästan bättre än se….. hoppsan ,, hahah kan man bli frispråkig av malt drycker nu med :)

#14 - Stora, varma GRATTIS-kramar till dig!!! 

man bockar jupt och tackar :)

Grattis….!!
hahahha, just nu känns det som om jag skulle behöva en nystart igen och ruska liv i hjärncellerna…men jag skippar kaffet nu och tar ett glas vin och en cigg istället..får hoppas de inte somnar helt då…ja,cellerna alltså…
Imorgon bitti när jag tar min"frukost" ska jag tänka på att den kommer från dig, auraman….

ursääkta vad menar damen nudå? :) vad har du fått av mej som jag inte levererat i person?

Grattis Auraman!
Snart är det dags att hitta kudden, sov gott och dröm härliga drömmar
Anette