Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 219 ggr
auraman
0

god morgon

hejsan på er  dags att sträcka på benen och göra lite nytta ,  må väl  och börja dagen med kaffe och räkmacka …hälsa dina hjälpare välkomna denna dag då solen skiner och be om skydd,  och känn efter åt vilket håll det drar…. hmmm  japp  det blir biltur om ett par timmar. sen  i em  så skall vi pröva lite Meditation. ha en bra dag  allihop ses  säkert här ikväll, ännu mer informerade och utveclkade :)

maiya
0

Godmorgon! ha det så bra idag och lycka till med meditationen. kramGlad

Thinka
0

Godmorgon! Ha en underbar dag!!!Glad

Elisabeth-J
0

God morgon! Började med en kaffekopp och tittar ut, det är så otroligt vackert och fridfullt utanför fönstret. Solen skiner på dom snöklädda träden, det glittrar överallt! Härlig morgon att vakna till! :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pelleplutt
0

#3 - Precis som här då ;)

auraman
0

häligt värre ju.  nu är det i stort sett bara tvagning, har pluggat nu på morgonen så jag  är  vimsig i hela skallen, men går det bra idag så är man masterTeacher i kväll  :)  ber om stösrta möjliga tummhålling här på forumet nu hahahaha

monkam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon vaknade tog en kaffe på altanen iförd morgonrock och jacka,tillhör kategorin "rökare",det var vackert solen sken på höstträden och fåglarna började vakna upp.Har nyssgjort en Meditation med mycket färher "grönt och lila".Nu är det dammsugare som gäller sedan en biltur till min son i Borås.

Ha en bra dag vill jag önska er alla Glad

Tog ett foto på min katt igår och kolla hennes aura.

Celia
0

Morning auraman och alla andra!

Ska hålla tummarna för att du sitter här som MasterTeacher ikväll :)

Erika-A
0

Godmorgon! Jag har druckit mitt älskade morgonkaffe och ätit god frukost. Idag skiner solen och det är kallt ute. Friskt och härligt. Ska försöka gå ut och shoppa lite behöver lite allt möljigt! Önskar alla en skön och härlig lördag! Kram Erika

zeretki
0

Idag ska jag försöka hitta nån Alternativ hälsomässa i Vänersborg. Har ingen aning om VAR den är…

snowdrop_
0

god morgon allihopa! Jag har nyss käkat fruckost och tänkte snart ta en promenad i det fina vädret Glad

Pia-F
0

God middag allihop!

auraman : jag håller både tummar och tår ….

Att börja dagen men kaffe och räkmacka…nej, det är inte min grej…..kaffe och cigg som följs av mer kaffe och ännu en cigg osv, tills hjärncellerna är något sånär på plats…Hemlis

Vibeka
0

Önskar dig all lycka till auraman ,men du behöver inte det för du fixar det Flört

Kramar Carina

SEViking
0

Jag har sovit till för en timme sedan! Generad

Men en god eftermiddag hälsar jag er alla.

SEV Glad

auraman
0

hejsan på er igen nu är man  master teacher :)  allt gick som det skulle   tack för stöd    till Pia-F   håller med  kaffe och cigg

nästan bättre än  se…..    hoppsan    ,, hahah   kan man bli frispråkig av malt drycker nu med  :)

Celia
0

#14 - Stora, varma GRATTIS-kramar till dig!!! Kyss

auraman
0

man bockar jupt och tackar   :)

Pia-F
0

Grattis….!!

hahahha, just nu känns det som om jag skulle behöva en nystart igen och ruska liv i hjärncellerna…men jag skippar kaffet nu och tar ett glas vin och en cigg istället..får hoppas de inte somnar helt då…ja,cellerna alltså…Fundersam

Imorgon bitti när jag tar min"frukost" ska jag tänka på att den kommer från dig, auraman….Flört

auraman
0

ursääkta  vad menar damen nudå?  :)  vad har du fått av mej som jag inte levererat i person?

anettebengtsson
0

Grattis Auraman!

Snart är det dags att hitta kudden, sov gott och dröm härliga drömmar

Anette