Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 401 ggr
Johanna
0

Min dröm...

Inatt drömmde jag återigen om min älskade häst som jag fick avliva i slutet av aug i år…

jag saknar honom så otroligt mkt… :(

hur som, varje gång jag drömt om honom så har jag bara sett han på håll, jag har försökt nå honom o komma fram till honom men det har aldrig lyckats…

som inatt, jag drömde att han sprang i en hage m 2 andra hästar, jag ville åka dit.. tog bilen men den gick sönder o sen lyckades jag aldrig komma fram till han.

Nån som vet varför det alltid är så?.. jag skulle önska mej en dröm där jag får vara nära honom, klappa han m.m… inte drömmar där han är nära men ändå så långt bort…

CarlS
0

Vet hur det känns. Gör en minnessida om du har möjlighet. Själv tror jag att vi mötts igen på de himmelska stäpperna..

Här är min på min kära Garonne

Hälsningar
CarlS

Johanna
0

åh vad fint!

en sån ska jag oxå göra till plutten… har gjort ganska fint på min sida här på iFokus om honom o skrivit lite o lagt in en dikt…

Elisabeth-J
0

Din dröm handlar om saknaden efter din häst, att du inte kan vara nära honom längre. Det är en sorgeprocess som du bearbetar i dina drömmar. Drömmen kan komma att ändras sen så att du i drömmen når fram till honom igen. Hans själ är ju nära men ändå långt bort, du kan inte ta på den men du kan känna närvaron av hästens energier.

Kram / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Johanna
0

#3 tack! :)