Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 603 ggr
mamma74
0

Tarotkort

Någon här inne som har korten Messages från your angels eller Healing with the angles?  Har lite funderingar om dom finns på svenska el om någon har svensk översättning? Hoppas på svar.. kramis C

mamma74
0

Det ska ju givetvis vara Messages from your angels :)

Celia
0

Jag har Messages from Your Angels (orakelkort) av Doreen Virtue. Min kalender (som jag skriver från här varje dag) heter också Messages from Your Angels av Doreen Virtue.

Sen har jag inte funnit Healing with the Angels, har dock Healing with the Fairies (orakelkort), även dessa av Doreen Virtue.

Samtliga är på engelska, jag har inte sett dem på svenska.

Om du gillar Doreens kort så kolla även in Magical Unicorns - en underbar lek med guldkanter :)

Kram, Cecilia

mamma74
0

Finns en sån kalender till försäljning? :)

Celia
0

Ja du hittar kalendern här >>> :)

[BigMama]
0

…. Smyger mig in i tråden med ett länktips igen, www.hayhouseradio.com - Doreen Virtue har egen show där hon tar emot telefonsamtal från hela världen och lämnar meddelanden från änglarna. (Säkrast är att ladda hem en show)

Kram Mirja

tarotlasse
0

Varför vill du ha en text på Svenska om korten ?

Det du då får läsa är ngn annans tolkning av korten.

Korten kan visa olika saker för varje gång du får upp dom och olika från person till person.

Så hoppa över böcker och texter om dom olika lekarna och lär dig att tolka korten med din intuition och på ditt eget sätt.

Använder du av ngn annas tolkning så kommer du märka att lika många gånger det visar rätt  så kommer det lika mycket visa helt fel.

Så det går inte tolka korten efter en text eller bok.

Lasse

EwaKristina
0

Håller helt med Lasse!!Du kan beställa tarotkort från Uruguay om du villFlört,men det är ändå ALLTID din egna tolkning av korten som du ska gå på.Det är jättelätt i början att haka upp sej på de ord,som ibland, som står på dessa kort.Gå på din egen känsla,känn in färger,bilder,symboler och tolka utifrån detta.På ditt alldeles egna unika sätt!Träna,träna,träna!!!Lycka Till!!

shintaida
0

Jag håller helt med Ewa - gå på din egen känsla/intuition och skit i böckerna!

Det har jag gjort och det funkar mycket bra - enligt andra och blygsamt/ödmjukt  från mig.

Med Solljus // Shintaida

Celia
0

#6 - så där fick vi lära oss på kursen också - att aldrig titta i medföljande små instruktionsböcker då det gällde själva tolkningen av korten. Det fungerar mycket bättre då, dessutom :)

Vi blev också varnade för att läsa en massa vanliga böcker om det övernaturliga. Det är ju andras upplevelser, deras tro och berättelse och det finns ingenting som säger att det är likadant för oss alla, tvärtom.

#0 - Så gå enbart på din intiution, magkänslan. Och alltid på den första, analysera inte och framförallt - argumentera inte ;)

Pia-F
0

Men behöver man inte veta någon viss grundbetydelse…bara som en ram….och sen fylla i sin egen tolkning innanför ramen?

Jag har en lek man kan inte ett smack om läggning m.m…..ännu