Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1329 ggr
Elisabeth-J
0

OT Helgen

Jag vill önska er en trevlig helg! Vad ska ni hitta på i helgen?

Själv ska jag jobba :) Idag ska jag städa och skotta snö, sen har jag en sittning. Lördag har jag seans och på söndag kurs.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pelleplutt
0

Önskar dej å alla andra desammaGlad

Elisabeth-J
0

Mellan jobben kommer jag att bara ta det lugnt, kolla på ett par nya filmer som jag inte har hunnit med bl.a :)

Elisabeth 

Harg
0

Jag ska oxå jobba hela helgen, har lite ångest för jag hade lovat dom större barnen att åka till paradis badet i helgen.. men kunde inte neka denna helg för jag får ju kval lön. Blir bra betalt för mig då, kan ju behövas lite extra nu inför jul. Önskar dig med en trevlig helg.Kram

pelleplutt
0

Ser fram  emot att bli uppvaktad på söndag jaSkrattande

maiya
0

Önskar er alla en trevlig helg,ska bara umgås med min dotter och mitt barnbarn som kommer och hälsar på.De bor i Uppsala så det blir inte så ofta man ses.Glad

[BigMama]
0

Hem ljuva hem hela helgen: fredags- och lördagsmys och på farsdag blir det middagsbjudning för maken, svärfar och min egen papps med bihang.. Antagligen gluttar jag lite på ÖN mellan varven..

Önskar dig och alla andra en bra helg!

signemo
0

Tack ,önskar Dig också en fin helg.

Idag skall jag städa och handla lite fars dagspresenter. Ikväll skall vi ev. gå på bonnapub. Imorron  blir det tvätt och uppvaktning av en vännina som fyller 50 år. PÅ kvällen hoppas jag på att vi fixar nått gott. Kanske tar ett glas vin. På söndag  bjuder mamma på söndagsmiddag, vi har uppvaktat far innan med en revy tillsammans med mor. På eftermiddagen blir det svärfar och svärmor som får besök ( grannar) På kvällen och kanske på förmiddagen skall min käre gubbe firas. med en prinsesstårta. Han klar hur många tårtor som helst Ja sen har väl helgen gått.

Ha det så bra Elisabeth, skotta nu inte så du får ryggskott.

Var rädda om varandra

Pirone
0

Själv ska jag dricka vin ikväll…. i morgon ska jag bota huvudvärk……… haha…:) Trevlig helg!

SEViking
0

Önskar er en trevlig helg. Jag åker hem å lastar om lite å sen bär det nog iväg norrut

SEV Kyss

solskensbarn
0

Jag ska jobba bort lite praktik som jag har kvar på en hundinstruktörsutbildning. Sen hade jag tänkt att koka bruna bönor och lägga in rödbetor. Det är två av pappas favoriter som han ska få på farsdag! Å så kanske jag hinner baka en tårta? Det blir en hektisk helg, men det blir skönt att jobba bort det mesta nu så att jag har mindre att göra sen.

Thinka
0

Städa idag (tror jag) imorgon hälsa på pappa i stan. Söndag till svärföräldrarna.

drutten53
0

för min del blir helgen att ha ett barnbarn extra igen..sen på söndag blir det en sväng till min far…det är ju farsdag på söndag…kram

Skogskraft
0

Idag & imorrn: sitta & lida av technodunk & ylande fylleskratt halva natten.

Söndag: gå upp tidigt för att störa de störda puckon som stört mig.

Som vanligt.

Erika-A
0

Jag ska bara vara ledig och vi ska till min mans föräldrar och fira Fars dag på söndag med middag. :-)
Har arbetat hela veckan med både kurs, sittningar och healing så jag behöver vara lite ledig känner jag. Önskar alla en trevlig helg! Kram

Elisabeth-J
0

#14 Då behöver du en bara-vara-helg nu Erika! Glad

Elisabeth 

Erika-A
0

#15 Jaa, det ska bli så skönt faktiskt! Du får se till att rå om dig mellan seans och kurser du med! Kyss

Elisabeth-J
0

#16 Jadå det ska jag göra :) Jag ska titta på 2 filmer som jag inte har hunnit se, kryper upp i soffan med kaffe och tänder massor av ljus :)

Elisabeth 

Erika-A
0

#17 Hoppas du får trevligt och att filmerna är superbra! Det är inte bara kaffe utan en liten giftpinne också kan tänkas ;-)

auraman
0

idag blir det lugnt  lördag så blir det grand finale på kurs   tar mater teacher i kundalini reiki  . sen på söndag  medial utv cirkel igen  inga sittningar hinn med.  men jag har kul i allafall :)

zeretki
0

#13  Du kanske skulle passa på att göra en ute-sittning? Klä på dig det varmaste du har, gärna ta med en sovsäck att sitta i. Gå ut i naturen och bara sitt vaken eller slumrande hela natten.

Tro mig, det ger KRAFT!  Du kommer hem i gryningen och kommer att känna dig levande!  Cool

Och du slipper fylletjafset. Flört

Vibeka
0

Önskar er alla en toppenhelg!!!Cool

Fredag blir det god middag och myspys med min karl, lördag vet jag inte vad vi hittar på…Men söndag ska jag på seans på Ljusgården med Mats Andersson, mycket duktigt Medium från Norrköping och en god vän samt kollega till mig Glad

Brokenfether
0

Trevlig helg till alla!

Celia
0

Jag vill att vi alla får en riktigt fin myshelg!

Själv har jag rustat för stormen som skulle komma. Sagt åt sonen att han får sova hos flickvännen efter jobb (jag kör inte genom skogen när det stormar!) och ringt vänner och meddelat att jag stannar hemma och tänder lite extra ljus :) Men var har den hemska stormen tagit vägen? *väderleksrapporter* th_waiting

Kramisar, Cecilia

Elisabeth-J
0

#18 Hahaha ja giftpinnen får man ju inte glömma. Pausar fimen ibland och sticker ut en stund ;)

Elisabeth 

pelleplutt
0

"23 vi har just skickat den men de kan dröja en stundHemlis

dilba
0

Själv ska jag bara vara hemma och torka upp efter mina magsjuka kottar, tvättmaskinen lär ju få gå en hel del också….

snowdrop_
0

Ja du..  i helgen ska jag förmodligen kolla på den sista pirates of the carrebean filmen, den kom hem på posten idag.. så jag ska vell sita och sukta efter kapten Jack Sparrow Glad

sedan ska jag på lördag på en av mina tremänningars spelningar, har är trubadur.

Sedan på söndag blir det vell att fira pappsen.  sen får vi se om det dyker upp nått mer.

KRAM

Pia-F
0

Jag tror att jag ska flytta datan ner till källaren…funderar på om det inte skulle vara bra med en dataplats i pannrummet, det är så stort. Där behöver man inte tänka på att det är störande ljud…som det är nu så har vi den i öppningen *en stor portal* mellan sovrum och vardagsrum….

I pannrummet är det ostört…varmt o gosigt…öppnar man den nedre luckan på pannan kan man lyssna på sprakandet från elden…..mysigt värre….    och inte behöver jag gå ut för att röka heller…  

Elisabeth-J
0

#28 Hahahaha vilken bra ide`, du flyttar ifrån familjen och umgås med oss istället! Kyss

Elisabeth 

Pia-F
0

#29…Men Elisabeth…ni är ju också min familj…. 

Elisabeth-J
0

#30 Ja visst ja! Glömde ju det Embarassed

Elisabeth 

april4
0

Hej allihop. Önskar er en jätteskön helg. Själv ska jag bara slappa och ta det lugnt. Titta på nån film och bara mysa, utan en tanke på jobbet. Helt underbart.

[Hellas]
0

Tja, jag kvistar över till Filipstad på lördag med dottern för att se på innebandy. På söndag åker jag till Örebro med sonen för då ska han träna Cykel så min helg är också spikad :-)

Fast ikväll ska jag bara vara…….gäsp

galdra
0

Vila-säng,säng,säng.Sova,sova.

Bybo
0

#34 Vilokram fr mig :-)

Själv ska jag i kväll diska färdigt gigantus diskus..och sen kanske tramsa lite….på ÖN.

Lör, Sön umgås med min mo

Tinnie
0

hmm..jag ska nog bara vara… ligga på sängen, andas, få massa behandlingar, få besök av mor. Köra rally med dränagevagnen i korridorerna … elller bara ta det lugnt.

Kram

Bybo
0

Åh..lite Idol nu för min del…70-tal Disco :-D

Carina.S
0

Det blir till att åka ner till graven på söndag och tända ljus, men vi ska ju även fira far härhemma förstås…Tycker annars att helgerna bara försvinner i ett nafs..men lördagskvällar brukar vara filmmys med sonen, och det är skönt :) Hoppas på att det blir kul trams här igen såhär på fredan…Flört

Bybo
0

#36 Inte föör mycket rally….eller? Tänker på dig. Krami/ Pia

Tatsu
0

Jobbar Lördag 10,00-13,00 sedan ska vi fixa middag till mor och far som har varit gifta i 50-år.Vi träffas hemma hos dem barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Helsteker just nu fläskfilé i ugn och bakar solrosfranskor.
Söndag kommer barnen hem för att fira farsdag, då blir det middag och tårta. 
På söndagkväll sover jag nog framför TV´n skulle jag tro.

Trevlig Helg!