Olustighet
Hej!
Jag har på senare tid börjat känna mig olustig i mitt rum på kvällarna. Jag känner mig iaktagen och det känns som om jag får efterbilder av ljus utan att ha tittat in i något.
Det hjälper ibland att ha lampan tänd, men jag vill kunnna sova ordentligt i mitt eget rum.
Jag har vid tidigare tillfällen hört skrik, jag vet inte om det var från andevärlden eller om det var min egen hjärna. Men det är ju nog så obehagligt ändå!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tips?

Jag skulle nog lagt mig mellan mamma och pappa om det förekommer så ofta……..
hehee. det skulle jag visst kunna göra, men då hade jag ju bara flytt från problemet. Jag har alltså inte känt såhär innan, det har kommit för nån månad sen.
Låter inte alls kul. Måste vara jobbigt att behöva vara rädd i sitt eget hem..
Du har rätt i att det bara skulle vara att fly ifrån problemen. jag har en kompis som upplevt lite liknande saker och hon sa också till mig att hon övervägt att flytta in med mamma och pappa igen men så insåg hon också att det skulle göra att hon aldrig skulle våga sova hos sig igen.. Hon fick rådet av ett medium att visa den här "anden" eller vad man skall kalla det att hon var medveten om det. (mediumet menade att såna här fenomen många gånger vill bli bekräftade) Och sen skulle hon säga åt det att försvinna. Min kompis ropade åt det att lämna henne ifred och sedan har hon aldrig hört eller upplevt något igen. Hoppas det kan vara till hjälp.
Ps. Du sa att det bara känts så i nån månad. Inte vet du om det börjat i samband med något annat? Har du nån aning om varifrån den här olustiga känslan kommer? Har du varit på nåt ställe du inte varit på förut eller nåt liknande? Tänker på att jag hört om att man kan dra åt sig energier från andra platser. D.S
Det känner jag igen, det du berättar. Gör så att du fyller dig med ljuset lägg ljuset över dig som en bubbla. Lita på att du är trygg. Sen bör du öva på att stänga dig.Det finns inlägg här på forumet hur du gör. Mina problem har minskat efter det. Den som tittar på dig kan vara din guide eller en av dina änglar. Obehaget kan komma för att du känner av någon men inte kan se. Men om du funderar på det och kan ta det till dig, så får man se om obehaget förandras.
Jag tycker ändå du är modig som vågar sova kvar i ditt rum. Önskat jag varit lika modig när det hände mig men jag flydde ifrån det istället och sov i min mammas rum 1 helt år faktiskt. Kan tillägga att jag var 16-17 år då. Tillslut fick hon nog av mig och ringde ett medium. Och det hjälpte faktiskt lite. Så du kanske kan överväga att ta kontakt med ett medium? Den kan säkert hjälpa dig och så är det ju spännande att höra vad dom har att säga också :)
jag kan känna igen de du beskriver. Jag hade samma problem i min lilla etta.
JAg blev så förbaskad för de var ju JAG som bodde där ingen annan. Så ja bad ofta "enegin" att gå där ifrån att de var jag som bodde där.
Då ja gick till en spådam så sa hon att hon tyckte de var"stökigt" hemma hos mig och att hon rådde mig att ja skulle lägga frma en bibel.
De hjälpte inte så mkt med biblen mer att ja var bestämd över att ja vill vara ifred. Så testa och be de du känner att gå sin väg.
Lycka till
kram