Dra ett änglakort :)
Nu har jag tråkigt och har varit depp i flera dagar, så nu tar jag fram en lek och låter er dra vars ett kort - om ni vill ha ett meddelande :)
Jag förbereder och ni kan fritt välja en siffra mellan 1 till 44.
Kram, Cecilia
Tack…37 tack..tack…

Och jag tar nummer 5
Tack tack

16 tack
Erika
Nr 7 skulle jag önska mig, tack.
Med Stjärnljus // Shintaida
Broken tar….eeeh…
nr 19 
Åhhhhhh så trevligt då tar jag…Hmmm få se… NR: 14
Kram och tack ;)

Kul! Jag tar 36 om det går för sig ;-)
Tar gärna nr 11,tack

#1 Bybo drog "Mystique" -
Fortsätt framåt i din strid, och nöj dig inte med ett nej.
Förvänta dig att mirakulösa lösningar dyker upp.
nr 10 tack
Allting är möjligt
18 skulle vara kul… med värme 
#9 Tack snälla söta…känns som ett starkt och sant budskap…måste klura lite…( nyss grät jag lite nu känns det hoppfullare) Kram…

#2 Pia-F drog "Raye" -
Yoga och träning är nödvändigt för att ditt välbefinnande, sinnesfrid och din spirituella utveckling just nu.

Tack, Celia!
mmm….undrar om det går lika bra med Meditation och hundprommisar….
Kul grej, det här…
Kram//Pia

#3 Erkabo drog "Grace and Antoinette" -
För att lösa den här situationen måste du visa medkänsla och se det hela från den andra personens synvinkel.

Jag tar gärna 3 tack!
Kram Sussie

Celia, ser ut som att du får vara vaken inatt…många kort blir det. ;-)

#4 Shintaida drog "Rochelle" -
Under tiden som du hedrar och följer hjärtats guider kommer framgången till dig.
Då väljer jag nr 9 Tack
Åååh, tack!!! Precis vad som händer ju!!
WOW!!
Kram // Shintaida

#5 Broken drog "Bridgette" -
En varning är berättigad. Ta en djupare titt på situationen innan du fortsätter vidare.

Åh, vad spännande. Jag tar nr. 8 och tackar på förhand.

#6 Vibeke drog "Isabella" -
Ja tiden är helt rätt för denna satsning. Ett glädjande resultat följer i spåren av dina positiva förväntningar.
#21 Tackar,Celia. Den begrep jag inte mycket av….jag har så många situationer så jag vet ju inte vilken..
Känns oroväckande,sa hypokondrikern..

#7 Zelma drog "Oceana" -
Gå till handling. Du har funnit din sanning i den här situationen. Du måste lita på din magkänsla och kärleksfullt bedyra dig själv.

#8 Tiia drog "Maya" -
Bildning, studier och utbildning hjälper dig i livets mening och personliga utveckling just nu. Änglarna kommer att guida och hjälpa dig i den här processen.

#10 dolla drog "Daniel" -
Jag är ängeln av äktenskap och jag är din assistent just nu.
Tack,tack Celia.
Kanske jag ändå ska gå ngn kurs
Tack raring! Precís vad jag behövde! 
#26 Passsande med Maya-min gubbes förfäder var mayaindianer

#11 Dolleminas drog "Caressa" -
Du är i slutet av en period i ditt liv. Be dina änglar om hjälp för att känna dig bekväm med nästa steg. Lycka väntar dig nu.

Om det hinns med så tar jag gärna 36 tack.
SEV 

#16 _sussie_ drog "Serephina" -
Jag är ängeln av familjer. En glad förändring eller ett tillskott kommer snart in i familjen.
tack det stämmer till 100% jag behöver hjälp just nu.
Allting är möjligt
Tack Celia precis så känner jag just nu, tro vad lyckan består i…

Åh vad jag hoppas på att kortet har rätt! 
Kram o tack!

#19 kath drog "Desirée" -
Nej omständigheterna är inte gynnsamma nu.
Vänta eller se efter andra möjligheter, och be änglarna att guida, hjälpa och trösta dig.

#22 emji drog "Fiona" -
Nu när du har bett änglarna om hjälp så var öppen för att ta emot gudomlig vägledning och assistans. Du är värd hjälp från himlen!

Tack snälla Celia. Hoppas att det stämmer..jag har det ganska jobbigt just nu.

4.an tackar jag gärna för oavsett vad för sanning som poppar upp!

#32 SEViking (blandar leken på nytt eftersom det numret har gått) - drog "Arielle"
Nya själsliga och andliga upplevelser förändrar ditt sätt att se på dig själv och omvärlden. Tillåt dina andliga gåvor att öppnas genom utforskning, böner och Meditation.

Tillägg till #37 (kath drog "Desirée")
Kortet kom upp-och-ner. Tolka det precis som du vill :)

#40 SundblomMaria drog "Crystal" (upp och ned vänt)
Ha tro och hopp, för det finns något positivt och nytt vid horisonten som du ännu inte kan se.

Nu stänger jag butiken för inatt :)
Hoppas att många fick lite att tänka på - eller klara besked!
Kramar, Cecilia

Celia #41
Tack ska du ha, spännande kort, passar mig som handsken just nu.
SEV 

Du har SÅ rätt det kan jag nog inte se alls just nu men då litar jag på dig om att det positiva kommer!
Jag är inte så haj på detta men vaddå upp och ned vänt, om det hade varit rättvänt då? Vad är skillnaden på ett rättvänt och ett upponer?/ Noll-Koll-Mia här!

Jag väljer nr 28 om det går bra!

Fortsätter du i morgon så är jag lite nyfiken på nr 22.
Nu är det verkligen dags att sova. God Natt!

om du gör mera i dagså drar jag nummer 18..kram i snövädret
Är född den 7:e så det får bli en sjua jag väljer
Var rädda om varandra

Om du håller i gång än så tar jag 35, Tack :) Ninna

Jag skulle vilja ha nummer 17 tack!

nr 6 låter upp och ner… jag menar förstås nr 9…
:)
Vill du så vill jag ha nummer 8 tack!

29

Skulle gärna vilja ha nr13 om det går för sig.

Jag tar nu enbart de 10 nummer som tillkommit sedan jag släckte ner igår - och sen får alla ni andra vänta och se när det dyker upp en ny tråd.
#46 - Det är så olika hur olika individer vill tolka. Själv tolkar jag inte ett felvänt kort som något speciellt i just den här kortleken.
För säkerhets skull läste jag precis instruktionerna och där står inget om upp-och-ned-vända kort. Så vi kör endast på vad det står på korten, det kan inte bli tydligare :)
Kram, Cecilia

#47 Thinka drog "Raye" -
Yoga och träning är nödvändigt för ditt välbefinnande, sinnesfrid och din andliga utveckling just nu.

#48 Iendi drog "Daniel" -
Jag är ängeln av äktenskap och jag är din assistent just nu.

#49 drutten drog "Indriel" -
Du är en ljusarbetare. Gud är i behov av att du ska lysa med ditt gudomliga ljus och kärlek - precis som en ängel - på jorden och alla dess invånare.

#50 signemo drog "Adriana" -
Jag leder dig mot svaren på dina böner. Lyssna lyhört och följ varje steg, för jag kommunicerar genom din intuition, tankar och drömmar.

#51 ninna37 drog "Archengel Raphael" -
Jag hjälper dig att hela själsliga utmaningar hos dig själv och andra. Du är en helare, precis som jag.
#37 Tack Celia för kortdragningen.. Desireé.. Det kortet stämde kusligt bra.. Ja jag ska verkligen be änglarna att guida,hjälpa och trösta..
Hur tolkar man upp o ned vända kort..?

#52 HannaJonsson drog "Isabella" -
Ja tiden är helt rätt för denna satsning. Ett glädjande resultat följer i spåren av dina positiva förväntningar.

Tusen tack Celia!

jag skulle välja ta nummer 8
kramelikram
Åååh! Jag oxå, sitter på jobbet och längtar hem idag, är lite trött och slut. Kort Nr 14?
KRAM

#53 Pirone drog "Chantall" -
Ny romantik närmar sig - antingen med en nykomling eller genom väldig passion i ditt existerande förhållande. Var öppen för att ge och ta emot kärlek.

#54 TantAlma drog "Francesca" -
Vad behöver du just nu? Visualisera vad, och det kommer att dyka upp. Negativiteten blockerar dig under utvecklingen.

#55 pelleplutt drog "Rosetta" -
Du har en gåva för att arbeta med unga människor och dina gudomliga syften involverar att hjälpa, lära eller uppfostra barn.

Har jobbat me barn å ungdomar i 13 år 

#56 maiya drog "Archengel Uriel" -
Dina känslor läker just nu, vilket ger dig möjlighet att öppna upp för större kärlek. Jag hjälper dig att förlösa ilska och oförlåtenhet i ditt hjärta och dina tankar.

Till alla:
Läs #57… På återseende :)

Tack för ditt svar. Kram

Tack …tänk att det finns mkt sanning bakom det ….Tack och kram till dig 
Tack för Ditt svar. Det kändes så bra.
Var rädda om varandra
ja skulle vilja ha nr 3=)
tack

Blev inte riktigt klokare men ett stort tack till dig. :-)
Kram
Erika

111 till mig! *skojar* Läser alla inlägg (även 57) Kunde inte låta bli att skämta lite… Sorry! Hoppas ingen tar illa upp!
Säger det igen Celia Du e en stor tillgång på ön. Hur tusan har du tid? 
nr 37 tack

#33 om man får…? =)

Tack för el korto!
=)

Sorry såg inte attd enna tråd var "slut" 
har ajg gjort bort mig nu igen? *ler* Bara att vänta tills nästa tråd =)

Orkar du fler kort? Jag vill gärna ha nr 17 i så fall.

Åh.. vad glad jag blir! Jag håller på att starta mitt egna företag
.. hoppas det har med det att göra.. för det är ju en jäkla satsning
.. Tack så mycket!!

Jag skulle gärna också vilja dra ett kort :) Detta låter spännande! :) Jag väljer nummer 33, tack :)

Änglakorten tog slut i förmiddags, men det kommer kanske fler tillfällen längre fram :)
Kanske någon vill hoppa in och låsa tråden vid tillfälle? *går ner på knä* ;)

tack celia att du tog dig tid att läsa mitt kort..hoppas din dag igen bra och att vädret höl i sig för er denna dag..kram
Nummer 37 tack. Kram på dig

Hej Celia, vore spännande om du drog ett nummer 36 åt mig i dag åxå.
SEV