GomorronTorsdag!
Vitt på marken,5 gr kallt å sol….kan de bli bättre
Dags för en skogsrunda me vovven…ha en bra dag alla

Gomorron! Här har vi -8 och solsken, har redan varit ute en stund 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ville inte stiga upp! Ville ligga och mys-pysa bredvid Nallen. Måste ändå gå upp för att jag ska till ögonkliniken.
Är SÅ trött i tittorna!
Men jag håller med pelleplutt….det är samma förhållanden här, fast jag har ingen vovve…men sommardäck på bilen!!
HUR ska det gå?
Morgongäspningar // Shintaida

#2 På med vinterdäcken för imorgon kommer det in snöfall och storm på vissa ställen i landet.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Min hund ä lite morronslö av sej

oja klart det kan bli bättre prova med 28 grader varmt sand och sol . havets vågor slår in mot stranden. alla kvinnor ler med sina vackra ögon och hälsar mej gomorron :)
#3 Elisabeth!
Ja, jag hörde att det skulle bli så.
Nallen min, ska byta däck när jag kommer hem och han har vaknat efter sitt nattpass. Jag lovar!!
Eller rättare sagt - HAN har lovat!
Med Solljus o snölykta // Shintaida
God morgon! 12 grader kallt, sömndrucken i morse. Dessutom fick jag vända efter halva vägen till jobbet för att kolla om jag hade givit hunden mat. Huuua, lite för trött :) Hunden hade fått mat, men blev lite extra glad när jag kom hem så tidigt :P
Morning Pluttpelle å alla ni andra!
Här är det ingen snö :-( och bara -1 c

godmorgon..här skiner solen..1 grad ute..varmt…sitter här med håll i vänstra sidan..kan ej böja mig framåt..vetekudden är laddad med värme…vinterdäcken är nu på..kram stickning i högsta hugg oxå..en lite rök o fikapaus nu bara..och förstås en titt in här…kram
Här är det en handfull + och sol.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Här är det fint väder :) Hoppas att solen är kvar när vi står på kyrkogården 13.30.
Ha en toppendag allesammans!

Här i skåne är det lite mulet och 10 plus.
Jag och kaninen ska pyssla lite i trädgården idag.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/