Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 273 ggr
pelleplutt
0

GomorronTorsdag!

Vitt på marken,5 gr kallt å sol….kan de bli bättreSkrattande

Dags för en skogsrunda me vovven…ha en bra dag allaGlad

Elisabeth-J
0

Gomorron! Här har vi -8 och solsken, har redan varit ute en stund Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

shintaida
0

Ville inte stiga upp! Ville ligga och mys-pysa bredvid Nallen. Måste ändå gå upp för att jag ska till ögonkliniken.

Är trött i tittorna!

Men jag håller med pelleplutt….det är samma förhållanden här, fast jag har  ingen vovve…men sommardäck på bilen!!

HUR ska det gå?

Morgongäspningar // Shintaida

Elisabeth-J
0

#2 På med vinterdäcken för imorgon kommer det in snöfall och storm på vissa ställen i landet.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pelleplutt
0

Min hund ä lite morronslö av sejGlad

auraman
0

oja  klart det kan bli bättre   prova med  28 grader varmt  sand och sol  . havets vågor slår in mot stranden. alla kvinnor ler med sina vackra ögon och hälsar mej gomorron :)

shintaida
0

#3 Elisabeth!

Ja, jag hörde att det skulle bli så.

Nallen min, ska byta däck när jag kommer hem och han har vaknat efter sitt nattpass. Jag lovar!! Glad Eller rättare sagt - HAN har lovat!

Med Solljus o snölykta // Shintaida

solskensbarn
0

God morgon! 12 grader kallt, sömndrucken i morse. Dessutom fick jag vända efter halva vägen till jobbet för att kolla om jag hade givit hunden mat. Huuua, lite för trött :) Hunden hade fått mat, men blev lite extra glad när jag kom hem så tidigt :P

Bybo
0

Morning Pluttpelle å alla ni andra!

Här är det ingen snö :-( och bara -1 c

drutten53
0

godmorgon..här skiner solen..1 grad ute..varmt…sitter här med håll i vänstra sidan..kan ej böja mig framåt..vetekudden är laddad med värme…vinterdäcken är nu på..kram  stickning i högsta hugg oxå..en lite rök o fikapaus nu bara..och förstås en titt in här…kram

Farwuq
0

Här är det en handfull + och sol.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Celia
0

Här är det fint väder :) Hoppas att solen är kvar när vi står på kyrkogården 13.30.

Ha en toppendag allesammans!

Pehpsii
0

Här i skåne är det lite mulet och 10 plus.

Jag och kaninen ska pyssla lite i trädgården idag.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/