"helande kraft"
Jag vill utveckla det som jag tror på med helande kraft eftersom jag såg några personer som gör jätte mycket för ön med "sin" helande kraft.. att dom "ska försöka" skicka till Galdra! Ni har ju kraften redan!!!!! Det handlar inte om någon form av "hokus pokus" eller gå utbildningar… utan att ha viljan att ge… PUNKT! *ler* Sen finns det dom som ger personlig healing… det är en annan sak.. enligt det som jag tror på. Jag kan ha fel? Men som jag ser det det så samlar man massa pos. energier å sänder till den som behöver det. Enkelt!!!
Jag har tvivlat ska jag erkänna med att jag kan skicka distanshealing,men efter att ha läst vad du tror på,så har jag hopp nu.
Kommer att skicka galdra massor med positiva tankar.
Sen ska jag skicka en hel del till hennes dr oxå så h*n får magiska fingrar.
Kram på dej Playja

Det är vanligt att man tror att man inte kan och en del tror att det krävs en del ceremonier bl.a. När man läser böcker så står det ibland att man ska göra en massa proceduer osv innan man kan ge healing, kanalisera m.m. men det behöver man inte. Känslan och lita på att man ger av det man kan är det enda som behövs. Tänk dig att du har en dag när du känner dig nedstämd och går ut en stund, du möter en okänd person som tittar på dig med ett leende och säger Hej! Vad får det för effekt? Jo man blir genast gladare, det är också healing!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2 Precis så är det Elisabeth. Ett glatt leende från en mötande person eller ett Hej,får i allafall mig på en stunds gladare humör.
Det är just dom där jobbiga procedurerna som får mig att bli spänd och sen går det inte alls. Ska inte ge det en tanke i fortsättningen utan bara låta mina positiva tankar föras iväg på ett stoooort moln. tack för att ni tog upp detta. Kram

Jag känner ju att jag verkligen vill hjälpa…..och blev peppad när jag läste vidare i tråden (din tråd E.J) När jag nu läser den här så blir jag ännu mer peppad…..klockan 20 imorrn är det en sändning från mig…
Jag har själv blivit opererad 2 ggr av samma orsak och på samma ställe…för länge sen….
Jag vill så gärna hjälpa Galdra ……det är en bra/fin tanke att boka Torsdagarna för henne, Elisabeth…..
Måste fråga hur det då står till med negativa tankar? Jag kan tex tänka förbannade tankar om min lille sons pappa,när jag lagt mig för natten…kommer dom negativa tankarna som en sorts "healing" på fel sätt till han då?
Kan han plötsligt känna sig nere pga mina negativa tankar om han?

#5 Ja man ska inte tänka negativa tankar mot andra oavsett hur dom är. Tänk positiva tankar istället :) Han kan känna av det du sänder ut och det kan skapa nedstämdhet bl.a.
Elisabeth
#6 Nej,bevars,jag tänker inte så MOT nån alls…utan OM han bla…det var det jag undrade lite över.

E det något som jag lärt mig här på ön så är det TVIVLA ALDRIG PÅ DET DU KÄNNER! Sänt några mess till Elisabeth ibland å får alltid samma svar.. (förutom lite pers. svar) Lita på din intution! Så.. glöm att du inte kan ge healing… för ALLA kan.

#7 Ok, men det är ju samma sak tycker jag :) Att tänka om eller på en person negativt kan göra att personer mår dåligt. Tänk positivt om honom och se vad som händer, det är fantastiskt vilka positiva förändringar man kan få se hända :)
Elisabeth
#9 Hör det inte till då, att den person jag sänder positiva tankar till, också måste vara mottaglig..? Om den personen är förinställd på, eller tror att jag tänker negativa tankar om den, då borde det alltså inte få någon effekt..? jag menar, är inte mottagaren mottaglig, utan slår ifrån sig, så går ju inte sändningen fram.. Tänk dig bara vanlig elström, fungerar inte mottagarledningen p g a strömavbrott
så går inte elströmmen fram.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

En medlem här på ÖN sände värme till mig i förrgår kväll. Jag frös som attan och så blev jag erbjuden att ta emot. Ja tack!
Men OJ, det fungerade ju verkligen och jag höll på att elda upp. Kinderna brann och extratröjan åkte av. Fantastiskt att sånt här kan fungera - så imorgon joinar jag er och sänder till Galdra :)
Nattinatti, Cecilia

Opps!!! Detta var väl min tråd till dom som kände sig osäkra till att inte kunna ge healing! eller?
Förlåt Playja! Det ena ger det andra..men jag vet att healing fungerar så på den punkten är jag redan övertygad. 

Jo jag vet. men vi får inte glömma dom nya… Ska inte som få samma rätt att undra?.. som vi hade som nya?

#12 - jag trodde inte att jag kunde sända, men efter att ha läst denna och andra trådar så vet jag också att jag kan. Sen är det ju bra att ha fått känna att sånt där fungerar också :)
Eller menar du att vi ska komma med tips på hur man gör?
Kram, C
#14 Jo visst, och det får dom oxå - precis på samma villkor som vi när vi var nya.