Tävling
Hej alla!
Det har nu gått snart ett år sedan min bror dog, och som terapi gör jag tavlor med änglar och budskap. Är enbart en glad amatör men som sagt, det hjälper mig.
Som tack för detta året som gått och all hjälp jag fått av er, vill jag bidraga med en tävling där ni kan vinna en av dessa tavlor, antingen någon på bilden eller en specialdesignad.
Kanske gör jag bort mig helt och ingen tycker om dessa
men om det finns en endaste som gör det så blir jag glad. Det är rätt tunga trätavlor med vit grund som jag sedan målar med valfri färg och trycker det budskap ni vill ha i guld eller silver. Självklart står jag för portot.
Det viktigaste som finns för mig är min dotter och tävlingen går ut på att gissa den vikt hon hade när hon föddes. För att göra det lite enklare så kan jag nämna att hon vägde mellan 3.5-4.1 kg. Den som gissat närmast, vinner. Tävlingen håller på en vecka d v s till söndagen den 7:e oktober. Ni kan få två gissningar var.
Som sagt, tack för allt och sänd gärna lite positiv energi till min familj under de rätt tuffa månader som vi har framför oss med hans födelsedag och dödsdag.
Kram,
Millis
Då gissar jag på 3.7 och 4.0 :-) Kram

3872g och dina tavlor är jätte vackra!

#Tack så hemskt mycket! Känner att tårarna tränger på nu. Har inte visat dessa för någon annan än min familj och de symboliserar min smärta och styrka att livet trots allt går vidare. Önskar att jag kunde ge alla vars sin, med det går ju tyvärr inte. Skulle fler än en gissa exakt rätt, får alla en tavla var.

3950 g
resp
3750 g 

3820 eller 4025

3 820
3 650
Hoppas att jag vinner en tavla
Dom är jättefina!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Men Elisabeth var det tankens kraft att det blev samma vikt eller

#7 Hahaha vi fick tydligen samma känsla där 
Elisabeth
Jättefina tavlor….så jag bara måste gissa jag med..
**Säger 3.740 och 3.880
**
Vackra tavlor, må jag säga!
Jag gissar på:
3548 gr
och
3942 gr
Med Ljus och Hjärtekramar // Shintaida
underbara tavlor!
Jag gissar på 3.602 och 3.733

Åh, de var ju bara så underbara. De e så vackert med änglar o ändå har jag av någon anledning inte en enda själv.
Så jag får väl hoppas på en gissning då. 
3643g kanske?
3860 g och 3840g
Jättefina tavlor!! 
Åhh, så fina tavlor du gör! Vill gärna vinna en.. 
Då gissar jag på 4,065 och
3,715 - en riktig liten bamse! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jättefina!!!
3550 och 3710 gissar jag på :)

Vilka vackra tavlor…..3570 och 4012 är mina gissningar!!
3910 eller 4090 blir min gissning. Jättefina tavlor.

underbara tavlor..fick en skön känsla av dessa…min gissning är
3.520 g.eller 3.930 g
Jag gissar på 3526 och 3951. jätte fina tavlor

3510 och 3822 gissar jag på! Tavlorna är jättevackra.
Jag gissar på 3770!
3817g och 3953g…*L*

3680 - 3570
må du själv vara en ängel med dina fina idé
sänder kärlek till dig å det dina
kram kicki
3507 och 3604 är mina gissningar.
Ta hand om dig!
*kram*
Vilka sööta änglatavlor du gör och 3750 3970 är min gissning/kram

Din guldklimp vägde 4052 eller 4098.
Jag skickar också varma tankar och kramar till er som har en jobbig tid framför er.Hua sen kommer advent och jul också -jag bävar inför speciellt julen själv…..

Åh, jag vill verkligen vinna en sån underbar Änglatavla 
Min gissning blir 3850 gram
Kram Sanna

Helt underbara tavlor! Hoppas jag vinner!
Jag gissar på 3740 och 3840.
Många kramar från Anki

3697 gr…blir min gissning…

Verkligen underbara tavlor. En sån vill jag gärna vinna, så jag tippar på 3 249 och 3 850
3,990 och 3,640 gissar jag.
Tavlorna är otroligt fina.
3748g
Eller
3964g
underbart vackra tavlor. Om ja vinner vill jag ha en tavla som påminner om min underbara och vackra mamma som dog år 2001.

3800g och 3541g
Jättefina tavlor du gjort Själv har jag med mist min bror för ett antal år sen

Berörande tavlor…sorgset men ändå vackert.
3430 g eller 3840 är mina gissningar.
Kramar till dig och dottern!

Jätte fina tavlor 3550 kom upp i mitt huvud.Kram

Vilka fina och stämningsfulla tavlor. Vilken gåva du har, Millis att göra det så vackert. Mina tankar är med dig i din sorg efter ditt syskon som har lämnat dig och din familj för en ny himmelsk tillvaro.
Mina gissningar är 3547g eller 4392g.

Är det ingen som har haft rätt än? 
Elisabeth

#39 Ingen har haft rätt på grammet än
, men jag kan avslöja att en av er endast har fel på 2 gram! Jag skrev tidigare att tävlingen pågår till söndag 7/10, men om det är OK för alla så kan jag stanna tävlingen så fort någon gissat rätt, annars håller den på tills söndag och den som ligger närmast vinner? Tänkte att ni kanske var nyfikna på svaret…
Om det är någon som tycker detta är felaktigt av mig så skicka ett PM så kör vi som tidigare sagt till söndag rakt av och alla som gissat exakt rätt får varsin tavla då.

#40 Låt det vara kvar till söndag, det ger ju bara mer spänning 
Elisabeth

#40 - håller med #41, kör tiden ut och den som är närmast vinner. Det ska ju vara lite spänning i tävlingar :)

aha , man skulle inte slängt iväg båda sina gissningar samtidigt :)
Jag gissar på 4085 & 3571 :)
Första är min dotters födelsevikt & det andra är bara gissning :)

3770 eller 3715
Den som väntar på något gott…
Så jag tycker också att du väntar med avslöjandet tills söndag. :-)

vad fina tavlor. jag gissar på 3584 och 3724 
3,678 och 3,80
3640 och 3925

Det ser ut som om vinnaren är klar eftersom det är länge sedan någon tävlade…
Men inget avslöjas förrän på måndag förmiddag.
Ser med spänning fram emot vad vinnaren vill ha för motiv! Skall lägga ner mycket kärlek och omtanke på den.
3625 och 3730
Min andra gissning är 3768.
Åhh jösses vilka fina tavlor. Vill jättegärna vinna en sån!!!!
Jag gissar på vikten 3622 och 3987.
Hoppas, hoppas att nån av dem är rätt.
Mina gissningar blir 3.620 och 3.925.
Och jag tycker verkligen att dina tavlor är underbara! Om man nu inte vinner en tavla så kanske det kan finnas möjlighet att köpa en, eller…?

3732

#54 Om du inte skulle vinna, kan jag självklart göra en tavla till dig. Det är mycket smickrande att du tycker om mina tavlor!
Kram,
Millis

jag gissar på 3505g och 4004g . vad duktig du är!

nu är det spännnade.. om några timmar vet vi vem som vann den fina tavlan!

Hej alla! Min lilla älskling vägde 3940 g när hon föddes! Så jag är glad att presentera Shintaida som vinnare på 3942 g! Gjorde en liten egen "tavla" när jag avslöjade att det var 2 g ifrån och är därför extra glad för vinnarens skull då hennes gissning höll hela vägen ut. Shintaida, du kan välja någon av de tavlor som jag visat på bild eller få en egen designad tavla. PM:a mig om vilka färger du tycker om, vilket budskap du hade gillat och om du tycker om guld eller silver.
Tack alla för ert deltagande och era varma ord!

Grattis Shintaida!!

Grattis Shintaida!

GRATTIS!!! 
Elisabeth

Nu är det nog någon som kommer bli väldigt glad!
Finaste Shintaida får en gåva så fin som hon själv!
Grattis!

Jag vet inte, men jag får känslan av att den kom till den som behöver den mest just nu. Grattis Shintaida!! :)

Så rolig tävling och vinnaren var så nära, bara två gram ifrån. Grattis Shintaida, och njut välförtjänt av din vackra vinst!
OOOOOH, MEN HALLEDA (på skånska) HAR JAG VUNNIT!!!!
Kära nån då….Tack och åter tack….jag är helt rörd till tårar och knottrig över hela kroppen!!!
Tack alla, men tack mest till Dig, Millis!!
Kära nån vad jag ska njuta och vila ögonen på Din tavla!!
NU har jag inga ord kvar…måste snyta mig…
Med Ljus och Hjärtekramar // Shintaida
GRATTIS!
:-)

Ett stort grattis till dig Shintaida!

Grattis =)
Jag tackar och bugar så ödmjukt jag bara kan!!
Vill skicka en stor eloge till Millis för att hon gör så vackra tavlor!!
Med Ljus // Shintaida

grattis vännen..den är du värd…kram

Grattis! hur gjorde du , Shintaida? :)
**Grattis :)
**
#72 felixifokus!
Den första vikten TÄNKTE jag på…
den andra lät jag bara komma till mig…
Jaaa, så det kan bli, va´???
Men jag är jätteglad!
Med Ljus // Shintaida

Grattis

Hej alla och GRATTIS igen Shintada! Jag har skickat ett PM till dig med lite ordspråk samt annat.
Om det är någon som inte vann men är intresserad av en tavla så kan jag (om det inte blir för många) sälja på beställning. Det är så himla svårt att sätta ett pris, men som jag skrev till en som anmält sitt intresse, kan jag göra dem till er för 250 kr (inkl frakt). Hoppas att ni inte tycker att detta är för dyrt, det är så få timmar man har på sin fritid och det är lite bökigt att skapa dessa…

Grattis ,Shintaida!!!Så otroligt kul att du vann någon av de vackra tavlorna.Och millis….du är allt en pärla du!!!Kram till er båda.

Åh vilka fina tavlor du gör!! Kommer nog en beställning från mig framöver om detta fortfarande gäller?!.. 250 kronor är ju inte mycket för en sådan tavla!!!