GRATTIS :)
06.23 sittandes och läser allas små begrundningar och upplevelser. så kom jag på att idag är det ju för sjutton 44 år sen jag blev bländad av förlossningsalens starka lampor på BB i västerås. Första tanken va ju naturligtvis "GRATTIS PÅ MEJ" hahahaha…. nåja …. :) funderar just nu mycket på vart det tar vägen i denna utvecklingen som man går igenom, skall man ta sin gåva och hmmm kanske va lite tyst. eller skall man som vara framåt, öppen och sprida denna vetskap utåt….. funderingarna haglar. tyvärr så är jag inte den tysta typen längre :) utan det har blivit att jag känner det som finns och jag står för det och backar inte en sekund för att i en grupp med helt okända människor tala om vad man håller på med, undrar hur många medium det finns i sverige och hur många som är kända????? nåja jag funderar vidare under dagen, skall ju byta ytterdörr idag och sen ikväll skall man träffa vänner igen på utv cirkel. ha en bra dag alla. kanske nån mer som fyllr idag ?? grattis på er med i så fall :)

Nejmen grattis till dig på din födelsedag idag.Kram/galdra
Här kommer en stor grattiskram
Var rädda om varandra
grattis

Grattis!
SEV 
Hip hip Hurra för dig/er idag….
Grattis !
Grattis på dej….hurra..hurra…hurra…--,-´-@ 

Grattis!!
Grattis! :D
GRATTIS!

Grattis!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Men då får man GRATULERA!!!!
En stooor födelsedagskraaaaaam skickar jag dig :)

grattis på födelsedagen!
GRATTIS :)

Stor grattiskram och lycka till med dörrbytet!
GRATTIS!! 

Järdrar vilken respons :) hahahahha dörrn är bytt och allt är väl tack för alla grattis :)

Hipp hipp hurra, stort Grattis på födelsedagen.

En stor grattiskram till dig ifrån mig.

Du är speciell, och om du vågar visa din unikhet för världen, så vågar även andra göra det. Ha den äran på födelsedagen!

Jag sa grattis till dig i en annan tråd *hade inte sett den här*
Men….jag tar det här inne med….
GRATTIS!!!
Grattis!
Ja dina tankar kring öppenhet är nog ganska vanliga och jag tror det är väldigt många som inte kliver riktigt ut ur den andliga garderoben, själv har jag börjat smyga ut lite sakteliga men det är inte självklart. Det är inte det att jag skäms eller att jag är rädd för att stå för det jag tror på utan mer om att bli trodd känner jag + att ibland orkar jag inte gå in i argumentation (många vill ju gärna tala mig tillrätta 40 år som jag är ).
Men det här med att bli trodd är en stor sak, antingen tror folk att jag vet och ser så mycket att det blir pinsamt eller så tror de att man hittar på.
Jag är glad för att du har klampat ut ur garderoben och jag hoppas att jag själv närmar mig den dagen.

Hellas ! jag har min släkt som inte tror ett smack på vad jag gör mendom kan ju tro och tycka vad dom vill. om du känner det jobbigt att lite stå för vad du gör eller känner för detta med andra sidan och vad nu allt innebär med det mediala så ställ dej bara upp och ta det som en man att du vet vad du gör och pysslar med får du mothugg så kan du enkelt bara fråga dom om dom har samma problem med at tro på kvantfysik tex ? :)
då har du redan plockat poäng.det är ju absolut inte ditt fel att inte "dom andra" har så känsliga sinnen att dom förmår känna sakaer eller hur, jag och andra välomnar dej ut ur garderoben :)
#24 Tack! Och bra tips "Kvantfysik", bäst jag själv kollar lite om vad det är :-)

Grattis från mog oxå….om än för sent
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

jag brukar inte vara inne på övernaturligt men idag har jag varit en hel del. Brukar alltid annars hålla till på healingi fokus. Vill bara säga grattis till dig oxå.
Erika

Stoora grattiskramen till dig!! 

jag bockar än en gång för alla grattis :) tack