Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 458 ggr
Thinka
0

Märklig "syn" upplevelse

Jag kämpade ju med mitt "hörande" igår, men fick inte in rätt frekvens , fniss det var bara brus i princip. Disskuterade det med maken vid middagsbordet. Han frågar mig om jag sett hans farfar på länge, nä vaddådå, frågar jag. Mjaa sa han och drog på det, det är någon som passerar förbi mig emellanåt när jag sitter i fåtöljen som en skugga ungefär…. sen var det slut på pratstunden. Nåväl vi sitter senare ochtittar på tv i varsitt hörn av soffan plötsligt ser jag en äldre dam studera tv:n ingående! oops tänkte jag snart stänger hon av den. Hon var klädd i svart eller mycket mörk klänning,(lång klänning).

Håret var stramt ihopsatt i en knut, sen stirrar hon på maken tittar riktigt intensivt. Jag frågar då : känner du av något? Nej, det gjorde han ju inte. Då försvann hon bara, lika fort som hon dök upp. Det var ingen som jag kände igen, men blev så paff, för hon dök upp helt utan förvarning jag brukar ju känna innan sen blev jag nästan lite besviken för att hon inte stängde av tv:n hihihi. Kanske dyker hon upp igen så småningom, för det vore ju trevligt att få veta vem hon är. Ville bara dela med mig av min upplevelse från igår, min dag var ju lite halft kajko igår, fick bla ringa Elisabeth och rådfråga om en sak.

Pia-F
0

Hur gick det med albumen igår? Gick du igenom dem…kanske finns hon med där på ett foto.

Nu ska jag sticka till stallet….men kollar läget med dig när jag är tbx…// kram // Pia

Ps. jag hade också en kajkodag igår. Ds.

Thinka
0

#1 Jag har skickat dig ett Pm , med en märklig historia.

Pia-F
0

#2 Och jag har pm:at dig som svar på din både märkliga och lite häftiga historia Flört