OT De som har bil...

Min såg ut som en container tills för några dagar sedan. Då skyfflade jag ut allt och kastade :) Nu i veckan ska den in för lite oljebyte etc och då ska de även skicka den på rekonditionering och lägga in gummimattorna som jag köpte för några månader sedan
Undrar varför de ligger i bagaget… 
Vi har köpt en ny bil så än så länge är den ren och fin 

Jag skulle nog skämmas om jag träffade någon som ville titta in i min buss.
Men jag skyller på att jag hela tiden förbättrar. Biltemakartonger, skruvar, plastpåsar o,s,v,
SEV 
OM jag hade en bil, skulle den nog vara som min rygga(handväska) rörig!! ;-)
#4 *skratt*,min handväska är rörig också,men bilen är riktigt ren…maken är noga med det…så om han skulle ha en handväska skulle man hitta allt katalogiserat
#5 Ge honom en väska i julklapp….:-)

Stackarn
Eftersom jag alltid har en codriver vid sidan om när jag kör - min springer spaniel, så ligger det alltid en liten grushög på det sätet. Dom gånger han inte har släpat med pinnar och granruskor med sig in i bilen - som fastnat i pälsen. I baksätet huserar min gamla trotjänare Emil, en riktig braskudde som njuter av bilturen genom att bre ut sig över hela sätet - min goa golden! Annars drar jag med mig allehanda skogsråvara själv när jag promenerar i skogen, så mycket sällan ser bilen ut som en bil - snarare ett snabbgående sågverk! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

städad fast med hund hår förståss.
hehehe…med tre kottar och schaäfer så ser min bil snarast ut som en svinstia!! Fy sjutton, jag skäms över hur den ser ut..
Ja, här är det maken som äger bilen och han är pedant. Jag tror han vet var minsta lilla grus eller dammkorn finns
Jag har varit en riktig slarver,men numer är det inget skräp i min bil,endast lite dammig och lite grus vid fossingarna….

Ja, min bil är absolut lika rörig som min handväska, och som jag själv ofta är också, för den delen. Försöker dock att hålla den fri från rent skräp som flaskor och godispapper. Däremot ligger ofta kläder, skor, leksaker, pinnar som sonen drar in och sist, men inte minst en stor hög med grus på golvet!