Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 472 ggr
demon_sid
0

OT Idol.

Vet ej om detta hör hemma här

.
MEN kolla hur de snackar skit på vissa som de höjer och la till massor av saker på . Jag tycker verkligen de ljög om amanda , men det är min synpunkt. DE vill ha henne kvar och säger över superlativer. SYNS om det de snackat om hur de skall göra. Deras nya taktik…….

Men btw så gjorde Marie Picasso ett ruskigt framträdande….
Med min favvo låt med Always On My Mind.

Tycker detta är det forum som det diskuteras flitigast så därför la jag ut det här.

Ni får ta bort det om ni vill.

Elisabeth-J
0

Det är klart att du kan skriva det här på ÖN. Musik är ju som balsam för själen :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

demon_sid
0

1 Bra tycker faktskt detta är det roligaste forumet.
Trots trav e min passion.

Elisabeth-J
0

Jag såg tyvärr inte på Idol ikväll, har hjälpt syrran att möblera om och busat med hennes barn :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Pia-F
0

Såg inte programmet ikväll….men jag håller med dig om låten …den är verkligen fin…

[BigMama]
0

Eftersom jag är den flitigaste i kväll, så har jag glömt idol!!  Men Amanda är min favorit och jag tror han heter Christoffer? lockigt hår och härlig röst?

[Hellas]
0

"Är man glad ska man sjunga, när man sjunger ska man ge hals…..yeeeeeeee

melia
0

Åh jag bara äääälskar Daniel Karlsson!!! helt underbar människa med världens mysigaste röst Glad

loreena
0

jag tyckte att Amanda var bra ikväll. Hennes röst är kanske inte "sockersöt" och långt ifrån felfri men jag tycker om hennes speciella röst och hennes coola attityd. Tror hon kommer att bli en idol för många småtjejer även om hon inte skulle gå och vinna. Jo visst är inte Daniel mysig! Han skulle inte behövt delta i Idol ens. han är redan en idol. Sen tycker jag nog att alla som är kvar är duktiga. Sam kankse ser lite konstig ut ibland och det låter som att han "försetäller" rösten och mathias tycker jag låter som en vanlig pojkbandssångare. Lite för vanlig för min smak.. Nåja.. nu skall jag kolla resultatet. Få se vem som ligger löst och vem som åker.. hej svejs

gitarristen
0

Heja heja Sam, hahahahahahaha

Harrygirl
0

Byyyyye Sammy byye byyyye!!

Danne rockar phett!

TantAlma
0

Jag blev överraskad av kvällens program. Jag hade nämligen bett om ett Tecken från min pappa idag när vi skulle gå till graven. Jag vänta och kände riktigt efter. Men inget, förutom en obehaglig känsla i höger låret som satt i en bra stund.

Jag brukar inte titta på idol, men min lillasyster följde med mig hem efteråt. Plötsligt så börjar Marie sjunga den där låten. Den hade vi valt till pappas begravning. Mina tårar börja rinna på ett bitterweet sätt och jag sände en tanke med tack till pappa. Där var det… Tecknet jag väntat på. Som en inslaget paket på födelsedagen :-).

Det värmde gott….. Känslan i låret är nu borta konstatera jag…

demon_sid
0

Har väntat på han skall åka länge….
Forza Västerås 2 Kvar….

demon_sid
0

11 Tur du ej hörde karoke vinnare i Rix morron zoo sjunga 2006 Marie var ljus år bättre…
MEN Låten berör ngt fruktansvärt …..

loreena
0

det var nog på tiden även om han faktsikt var lite bättre i kväll

Tiia
0

Jag gillar Marie,hon sjunger bra och verkar vara en jätteödmjuk tjej.