Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 643 ggr
signemo
0

Tänd ett ljus

Igår var jag och satt en liten gravdekoration och ljus vid min vänninas grav. Hon dog för 4 år sedan. Skulle vilja åka runt och tända fler ljus. Men tänkete att jag skulle tända lite här hemma. Dels för att minnas alla jag känt som dött. Sen också som ett tack till alla dem som både här i detta livet och de som redan finns på andra sidan,hjälper oss andra vanliga. Kram på er alla

Var rädda om varandra

[BigMama]
0

Ska åka till min morfars grav, men din idé att tända ljus hemma för nära o kära här och på andra sidan, känns jättefin, ska ta fasta på det när mina barn busar i den kommersiella cirkusen av den här högtiden….

Opal
0

Jag ska tända ett ljus här hemma och sända en tanke till mina nära och kära i andevärlden

TantAlma
0

Jag och mina systrar ska åka till pappas grav idag och tända ljus.

dilba
0

Är det idag man ska tända ljusen?? Jag trodde det var i morgon!!! Det är så fint i lundarna när alla ljus är tända, så jag vill inte åka på fel dag. Min älskade pappa ska såklart få sin lykta tänd…ATTANS VAD JAG SAKNAR HONOM IDAG!!! Gråter

Brokenfether
0

#4 Trodde oxå det var imorgon man skulle tända ljus!Förvånad Jag gör det imorgon så brinner det kanske under söndagen oxå..Glad

signemo
0

Man kan tända vilken som. Ibland har man öppet i kyrkan som idag och bjuder på fika så har vi det här där jag bor, Många kommer och pyntar och tänder ljus. Men man kommer också som i morron . Det beror väl på hur det passar. Ljusen brunner ju rätt länge. Kram på er

Var rädda om varandra

Trice
0

Själv tänder jag ljus i kväll,i kyrkan.För alla mina kära.Och för alla som har det sämre ställt,e ledsna,sjuka o ensamma.

Ljus o värme till er alla

TantAlma
0

Det är i morgon, men då är det så mycket folk. Mina systrar och jag konstatera att det var betydelsefullt att vi kunde åka tillsammans. Det var som när vi hämta hem honom från Spanien.