Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 417 ggr
pocca
0

vad ser ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag undrar om ni kan se något i denna bilden/hästen :)

BENNYP
0

En häst som äter gräs vit man 4 ben betar på i skogen. Ser en ansikte bakom kan ej säga om hon rider eller sitter på ngn växt.

monkam
0

det ser ut som om det finns nån eller nåt i manen

TantAlma
0

#2 jag kände något med magen men visste inte om det var jag eller hästen. Har den mat allergi?

pocca
0

#1 haha jättekul xD men tack, det såg jag inte innan :P xD

#3 nä, den har inte matallergi men är kanske dräktig, ägaren visste inte riktigt… "det är inte min häst"

[Lill-Jonna]
0

Jag kan känna att hästen är ganska pigg, obekväm att rida barbacka och hon har haft flätade tyglar och hon har bytt träns och hon gillar att hoppa höga hinder. Om detta stämmer är jag ett äkta medium :D

[Lill-Jonna]
0

Jag kan känna att hästen är ganska pigg, obekväm att rida barbacka och hon har haft flätade tyglar och hon har bytt träns och hon gillar att hoppa höga hinder. Om detta stämmer är jag ett äkta medium :D

[Lill-Jonna]
0

pocca
0

hmm, hon är INTE obekväm att rida barbacka men annars var allting sant ;) GRATTIS, du är ett medium hahhahahaha xD

[Lill-Jonna]
0

oj 3 inlägg sorry