Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: seansupplevelserfrågor
Läst 1334 ggr
Morsan1
0

Aftonens seans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kära vänner!

Tänkte dela med mig lite av min kväll i Eskistuna.

En fantastisk kväll! Jag hade aldrig sett Anders Åkesson arbeta så jag var mycket förväntansfull. Han var otroligt duktig. Han gav mycket exakta budskap, han var förtroendeingivande, saklig och väldigt rolig. En man som vet hur man hanterar budskapen och som är fantastisk på att förmedla dom. Jag är så glad att jag åkte!!

God mat fick jag också! Börjar här att bifoga en bild på maten som Bettis och jag åt. Den högra rätten är min, stark som fan om man får säga så!

Morsan1
0

Nästa bild föreställer Happys och Ellinors maträtter. En delikat fägring för ögat! Dom kan laga mat i Thailand!

Ps; Happys mat är den till höger, Biff med Thaibasilika om jag inte missminner mig! Ds

Bybo
0

*gapskratt* Det e ju klart morsan, att du visar maträtterna!! Men, kul att du/ni hade det trevligt…puss

Skogskraft
0

Yay, får en deltidsvegge som mig att längta efter kött & kyckling Cool

Morsan1
0

Ikväll fick jag nöjet att stifta bekantskap med Ellinor. En kvinna det slår gnistror om!

Hoppas verkligen att jag kommer springa på henne igen!

Elisabeth-J
0

Jag har skrivit om min kväll i dagboken :) Det har varit så otroligt roligt att träffa alla vänner ikväll! :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morsan1
0

Vi fortsätter bildkavalkaden med en bild på Morsan och Happy! Glada och mätta!

Morsan1
0

Här ser man hur hungern sätter in! Elisabeth och Ellinor kan knappt bärga sig. Ellinor tar fart mot sina kycklinspett i jordnötssås! Mmmmm

Bybo
0

Gu va roligt att se er allihopa..Och Ellinor som jag aldrig träffat…

Morsan1
0

Kvällen avslutades med ett foto på min speciella vän Lotta som jag är så glad att hon följde med, Happy, Elisabeth och Lisbeth.

Elisabeth-J
0

Det var verkligen en supergod middag! Skrattande

Elisabeth 

Denna kommentar har tagits bort.
Celia
0

#7 - Ohh, jag trodde att det var min sons flickvän där, men det är ju Elisabeth! Känn dig som 17 igen Elisabeth :)

Vad roligt att se er alla, ni ser så glada och lyckliga ut - och jag blev helt vild när jag såg thaimaten, det var länge sedan jag åt deras magiska rätter!

Sov så gott efter er trevliga kväll :)

Kram, Cecilia

Elisabeth-J
0

#12 Härligt att få känna sig som 17 år! Skrattande Börjar känna mig gammal ju Cool

Elisabeth 

tarotlasse
0

Hej vad kul att se bilderna och på bekanta ansikten *L*

Hade totalt glömt att det var i kväll det var storseansen i Eskilstuna inte så jäkla konstigt jag inte fik tag i  Anders i kväll *S*

Lasse

Celia
0

#13 - Gammal! Icke då, härinne är ingen över 29 ;) Bara att suga i sig, det är säkert det mediala som gör dig så ung :)

Tuva-Lena
0

Ja, jag kanske är ute o cyklar, men är inte vår morsan blondin? På bilden såg jag en mörk morsa, och då stämde det liksom inte alls! Fot i munnnen

Jättehärliga bilder i alla fall! Önskar att vi alla kunde träffas och "seansera" nån gång! Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Morsan1
0

Jodå, Morsan är blond. Hon tampas dock med en ondskefull utväxt ("fuskslingblond") som snarast måste åtgärdas! Detta syns särskilt tydligt eftersom håret är uppsatt!

Egentligen är det ÖN´s fel att jag hade en skithårdag! För jag skulle styla mig lite inför kvällen imorse men som vanligt fastnade jag här, fick sno ihop en tofs och rusa till affären!

SEViking
0

Hejsan

Jag fick taskiga vibbar så jag åkte vidare mot Värmland i pausen. Stanna på en p-ficka å byggde en gästbok på min hemsida istället.

SEV Cool

SEViking
0

Ops, om ni vill kolla så http://seviking.se/gbok.html

SEV Oskyldig

Morsan1
0

#18 Fick du taskiga vibbar? Har du lust att berätta?

Happyspirit
0

*Skrattar* Kul Morsan!! Fin dokumentation du gjort *L*
Ja, kvällen var underbart rolig. Det roligaste var att träffa alla vänner igen.
Kramis Anki

SEViking
0

Jodå, jag kände hur det kröp efter ryggen å jag satt i en bubbla. Olustkänsla alltså, så då valde ja å åka i pausen.

Alla Anders snacka om kunde lika gärna stämt på mig åxå, alltså dom han fick kontakt med. Kanske var det därför?

Åså fick jag inte #57 utan #58 på min vita inträdesbiljett Skrattande

SEV

EwaKristina
0

Så kul att höra om er trevliga kväll!!Skrattande

Opal
0

Vilken härlig och rolig kväll ni har haft. Härligt gäng.

SEViking
0

Kvävde mitt inlägg tråden måntro? Tråkigt att jag inte upplevde tillställningen lika som ni andra. Fot i munnnen

SEV

Morsan1
0

Nää, alla upplever ju saker annorlunda så det bör väl inte inlägget ha gjort.

Men visst är det tråkigt att du inte fick en bra upplevelse. Men som sagt, alla är vi olika och får tycka olika om allt!

Kram till dig, önskr dig en bra dag. Nu ska jag åka och jobba!

:)

SusanneStromstedt
0

Fy tusan vad jag blev hungrig av matbilderna!!!

Åh,vad ska jag hitta för likvärdigt i kylskåpet då??

Det finns inget där som ser gott ut!!

Erika-A
0

Ni ser ut att ha haft en supertrevlig kväll! Tack för att du delar med dig av dessa bilder. Inte blir man mindre hungrig såhär i lunchtid Flört Kram

Tuva-Lena
0

#19 SEV! Försöker att läsa din guestbook, men det händer inegnting när jag klickar på länkarna. Annars, vilken mastig sida du har! Rena rama urkraften man får i sig när man kommer in! Hemlis

dilba
0

Guuuud så gott det ser ut!!! Too bad att man är jordnötsallergisk, jag kan inte ens titta på en thairestaurang utan att bli sjuk. Men vad roligt att få ta del av bilderna, känns ju nästan som att man var med själv!!

Elisabeth-J
0

#25 Jaha, så du var där?! Såg du oss där? Hade ju varit trevligt om du hade kommit fram och hälsat i så fall, alltid lika kul att träffa medlemmarna Glad

Elisabeth 

kath
0

Vilken härlig kväll ni hade..:) kul att se bilderna på er OCH maten :)

Thinka
0

Oh nu blev jag avundsjuk på all den fina maten!!!! Ni verkar ha haft det hur trevligt som helst!!!

Happyspirit
0

#33 Ja, visst säger en bild mer än tusen ord!!!! *blink*
Kram

bjarvamor
0

Tycker att Ellinor påminner jättemycket om Shirley Macline, eller hur hon stavar det? Ingick maten i storseansen eller var ni på restaurang efteråt?/Viveca

Elisabeth-J
0

#35 Vi var där innan seansen :) Ja det kanske du har rätt i att hon liknar henne ;)

Elisabeth 

Happyspirit
0

*Skrattar* Det måste vi berätta för henne. Hon kommer att bli jätteglad. *blink*. Morsan är en bra fotograf!! Vi har i år försökt få en bra bild på Elinor.:)

Elisabeth-J
0

#37 Ja äntligen har vi bra foton på Ellinor!!! Skrattande

Elisabeth 

Happyspirit
0

Ja, hon behöver en bra bild till sin hemsida också :) *blink* Hon kanske kan ta den här då? Den är faktiskt riktigt bra för en gångs skull *Asgarv*

Elisabeth-J
0

#39 Jag mailar den till henne :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Jättebra!! Då kan jag se det projektet som avslutat nu då *ler nöjt*
Tusen Tack!!!!Skrattande

Tiia
0

Älskar thai och kinamat,det ser verkligen gott ut.

SEViking
0

#29 Inga-Lena

Det beror ju på vilka knappar du klickar på. Gästboken finner man nere i högra hörnet, en bok som bläddrar, klicka på den. Det andra du kan klicka på är texterna i överkant.

Jag har provat sidan med Internet Explorer, Firefox, Safari, Netscape. Å dom funkar, så om du har någon annan webbläsare så kan det bero på den.

SEV Oskyldig

SEViking
0

#31 Elisabeth.J

Jo jag var där, Om du satt bredvid Jörgen så såg jag er. Jag kände, som jag skrev i tidigare inlägg (#18), ingen lust till vidare samkväm utan lämnade tillställningen lika tyst som jag kom.

Ja, jag håller med, det var klent av mig att inte ge mig tillkänna. Nästa gång ska jag göra bättre ifrån mig.

SEV Cool

Tuva-Lena
0

SEV är en försiktig general…Inget ont i det Viking! Glad

Elisabeth-J
0

#44 Ja då var det oss du såg :)

Elisabeth 

galdra
0

Hmm det såg så mysigt ut med mat och skratt innan seansen.Trevligt att ni fick en rolig afton.Också fint att ni delar det med oss härinne på ÖN,jättekul att se er på bild.