Ansikte??
jag har länge kolla på en annons om att den här stugan varit till salu.. efter många dagars länktade över att flytta till ett mindre hus och fastnat för det här.. Så ser jag helt plötsligt att det ser ut som ett ansikte i hörnet på fönstret!! åkte så klart ut där huset ligger och kikar in men ser inget som kan bilda ett ansikte.. Sedan ser jag att huset sänkts med 50 000:- och nu är annonsen borta men jag tror inte huset har sålts ännu.. annonsen hade varit ute jätte länga och ibland tar dom ju bort den ett tag och sedan sätter in den igen.. hoppas att den kommer tillbaka så att jag kan visa dom andra bilderna.
Men vad tror ni att det kan vara?? ingen som har ett bra förstoringsprogram..?

ja det ser juh ut som en ansikte… försökte zooma in det o se om jag kunde lägga ut en förstoring här… men det funkade inte nu när jag är på jobbet… ska se om jag kan göra det när jag kommer hem.. om ingen annan redan gjort det. //sarah

Ja du det ser ut som ett ansikte

kanske är fotot från innan dom flyttade? när dom fortfarande hade saker kvar i fönstret :) jag kan ialla fall inte hitta några ögon eller så på "ansiktet" 
Ja det ser ut som ett ansikte.

#4 Jag tänkte likadant när jag tittade på bilden. Ser mest ut som en gipsfigur.
kan säkert stå nått där, men jag var där vid stugan, och inget som likande ett ansikte i allafall.. inte vad jag kunde se..

ser precis ut som en vattenkokare.
#7 kanske pga. att du hade fullt upp med att betrakta helheten av huset.

okej :) hoppas du blev nöjd med min förstoring ialla fall
jag tänkte att det skulle kunna vara en kanna? den där långa smala saken mitt i ser ut som handtaget på en kanna :) kanske stog en där när dom fotade och när du var där kanske dom flyttat om eller tagit bort? fast det kan ju vara ett ansikte med
någon annan kanske kan göra en bättre förstoring 

Javisst ser det ut som ett ansikte!
Zoomade jättenära och ändå tyckte jag mig se ögon, näsa och mun.
ett ansikte
Håller med #6, det liknar en gipsfigur eller nån prydnadssak.
Kaffetermos!
men det finns inga gipsfigurer där..?! har varit vid fönstret och kollat..

Det beror också på hur mycket man zoomar in. Jag kan också se ett ansikte om jag zoomar in riktigt mycket men tar man det "lite lagom" så ser man att det inte är det.

#14 okej om inte möjligheten finns att dom haft nåt där när dom fotade som dom tagit bort när du tittade så måste det ju vara ett ansikte :) men Jag tycker ialla fall att på min förstoring i inlägg #3 så ser det ut som en kanna av nåt slag, men det är bara Min uppfattning 
#16 jaa det kan säkert vara en kanna eller nått liknande men det är ingen gipsfigur eller nått som nån tror för det har inte funnits nått liknande i stugan.. Hoppas på att den annonsen kommer ut igen på hemnet så att alla kan se bikderna innifårn..

vatten kokare, mfl. småprylar stod nog kvar i fönstret, när fotot togs
Ser ut som om det är någon grej eller sak av något slag.
Tips på smidig förstoringmöjligheter av foton………
Uppgradera er Internet Explorer till 7.05 den är helt suverän.
Inbyggd zooming direkt i webläsaren, fliksystem så att man har olika siter uppe samtidigt utan att behöva öppna flera fönster….den är mumma helt enkelt.
Zoomade in ;P
det är samma bild.. inte förstörad..

Det ser ut som en kaffetermos, eller en kanna.

-.-