Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 443 ggr
[Lill-Jonna]
0

Vad har hänt?

Jag drömde en konstig dröm inatt och undrar om detta är slump eller om detta betyder något.

Jag befann mig i drömmen i vardagsrummet när jag hörde konstiga ljud fast jag var själv hemma. När jag öppnade ytterdörren därefter så såg jag med egna ögon 2-3 Orber. Jag gick ut och efter några sekunder började det blåsa något enormt mycke. Man fick nästan hålla i sig för att ite blåsa bort. Jag gick in och gick till köket. Det hängde knivar på väggen och när jag gick förbi dom så började en sväva upp.

Några sekunder därpå vaknade jag. Var detta en "vanlig" dröm eller betyder den något tror ni?

[Lill-Jonna]
0

Någon som kan tyda denna dröm?

[Lill-Jonna]
0

putt

SEViking
0

putt

[Lill-Jonna]
0

putt

Elisabeth-J
0

Jag tycker att du ska försöka känna efter själv vad drömmen betyder för dig. Jag kan inte tyda den här drömmen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Jag får en känsla att du läst lite mycket på forumet och att du bearbetar detta när du sover. *L*
Kram

medicinmannen
0

Mycket konstiga drömm tydningar och kort på slutet tycker jag.
Elisabeth har det varit så här förut med eller ?
Konstig utveckling ialla fall.

Elisabeth-J
0

#7 Alla drömmar kan man inte tyda åt andra, och det som happy skriver fick jag också en känsla av. Så det handlar inte om att jag inte vill hjälpa till att tyda en dröm. Sen är det också så att jag sitter inte här på forumet och jobbar, det gör jag tillräckligt ändå i min vardag! Ibland händer det att jag tyder en dröm, tittar på en ev orb m.m. Om jag eller någon/några andra inte kan eller vill tyda en dröm, läsa av ögon, kolla Orber m.m. så får man helt enkelt acceptera det. Forumet är ingen plats för konsultationer där man kan kräva såna svar.

Jag svarar när jag ser eller känner något och om jag vill just då. Nu är jag på semester och jobbar så lite som möjligt :)

Elisabeth 

zeretki
0

Om jag eller någon/några andra inte kan eller vill tyda en dröm, läsa av ögon, kolla Orber m.m. så får man helt enkelt acceptera det. Forumet är ingen plats för konsultationer där man kan kräva såna svar.

Kanske något som borde skrivas lite mer officiellt? Så folk vet, att vill man fråga om bilder och Orber så är det OK men man kan inte förvänta sig att någon ska svara…

Happyspirit
0

Ja, det har ju kommit många nya igen och de kanske inte vet detta, så där har du en poäng Zeretki!

Det tar mycket tid och energi att läsa en massa Orber och bilder och leta efter försvunna saker. Så de som har lust tar ju på sig detta för att de känner för det just då. Vi är ju alla här på vår fritid som sagt.

zeretki
0

Det är ju också så att nya kanske tror att sajten är till för frågor och blir besvikna/arga om dom inte får svar… Och då är det ju bättre att säga direkt, att sajten är INTE till för sånt men om någon VILL eller har tid så kommer dom att svara.  Glad

Happyspirit
0

Rent energimässigt på forumet så är det en väldigt bra ide. Vi vill ju inte ha en massa irriterade och arga människor runtomkring oss *blink*

Elisabeth-J
0

Jag förtydligar det här i Om sajten :)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Kanoners Elisabeth!!!! KRAAAAM