auror och chakran...
är det nån här som är bra på sånt? Om man vill lära sig mer om det är det nån som har något bra Boktips eller liknande?
Tog bilder idag på mässan, fick dom tydda men det mesta försvann innan jag hann skriva ner det här hemma. Så jag tänkte förkovra mig men om nån här vill får ni gärna tolka dom =)

Jag VILL också ta en sådan bild 

Men vad är det mellan axel och bröst på din vänstra sida?!? (högra på fotot) - kanske din guide? 

Hej på dig det finns en jätte bra bok om att kunna se och läsa Auran.
Den heter att Se auran på 60 sekunder.
Komme rinte i håg vem författaren är eller vem som gett ut den det är i alla fall ett Malmö förlag.
När det gäller dessa Kameror på mässorna så är det inte din Aura dom fotograferar.
Det är en vanlig polaroid kamera där man lägger handen på en platta så plattan registrera värmen i din hand och för över det på fotot så man får dom olika färgerna.
Sedan så läser tolkaren av detta med sin intuition.
Hade du väntat en minut och tagit en ny bild så hade den sett annorlunda ut för värmen i handen pendlar ju hela tiden.
Men du hade troligtvis fått samma tolkning ändå.
Men samma med Auran den förändrar sig hela tiden.
Skrattar du så får du helt andra färger en när du gråter osv.
Det finns Kameror som fotograferar Auran en Rysk Kamera som heter Karilan Kamera.
Men knappast ngt man använder sig på mässorna efter som dom är väldigt dyra och kostar över miljonen.
Så dessa så kallade Aurafotografier på mässorna får man kalla ett hjälpmedel som vilket annat som helst som tarot kort bilder färger som man kan läsa av med hjälp av sin intuition.
Lasse

#2 det blev när jag fotograferade av bilden, den är inte med på orginalbilden.
#3 tack för boktipset! Ska leta reda på den på nätet nu genast!
Intressant det där med kameran för just med huvudbilden där den togs hade dom en infolapp där det stod bl a "Ett känsligt mätinstrument med 11 olika enheter mäter personens unika frevenser genom dennes hand. Resultatet bearbetas av sensorer och avancerad datateknik som omvandlar frekvenserna till motsvarande färger, och placerar ut dem på en polaroidbild. Sedan tas självaste fotot och på ett par minuter får du ditt aurafoto med dina unika färger. Därefter tolkas bilden clairvoyant." Men nu ska jag läsa och lära själv! Tack!!

#3 - Intressant! Vet du om och var det erbjuds riktig aurafotografering?
Önskar er en fin dag!
Kram, Cecilia

#5 Det vore ju klart intressant att få vara med om =)
Boken heter: Auran, hur man ser den på 60 sekunder.
Färfattare: Mark Smith
ISBN10: 9197274178
ISBN13: 9789197274173
Tack för tipset, jag ska genast beställa den

Ahh då var det den jag tittade på hos vattumannen !! Perfekt - den skall beställas!

Bästa sättet att lära sig se en aura är mot ljus bakrund och att lära sig våga lite till det tredje ögat.
Till en början ken det vara svårt att urskilja färger, men du ser med all säkerhet kraftfältet i auran:)
#9 Jag ser kraftfältet, det är inga problem men färgerna!
Ibland tror jag att jag anstränger mig för mycket.
Enda gångerna jag har sett antydan till färg är i naturen och då vet jag inte ens med säkerhet att det är energin, det kan ju lika gärna vara ljuset i sig.
Tack för tipset, det kan ju faktiskt vara tilliten till mig själv som saknas.

# 11
Färgerna kommer ju mer du tränar och övar.
Allt kommer inte med en gång *S*
Lite får man jobba för det men olika för olika personer en del går det fortare för och andra lite längre tid.
För mig tog det rätt så lång tid innan jag också såg färger.
Lasse

#11 Du ska inte anstränga dig alls, slappna av i blicken och i dig själv och det kommer släppa när du minst anar det:)