SMÅ KLOCKOR RINGDE
Här sitter jag i min soffa..stickar på en tröja till mig själv..har även mitt barnbarn här lilltösen är tre år..hon stå jämter mig..och pratar..först sa hon min ängels namn och titta på fotografiet..hon kan inte uttala namnet ordentligt..så jag satt och sa namnet…då efter en stund så slår det lock för mina öron..mer i högra örat en vänstra..det gick över lika fort som det kom…några sekunder efter så hörde jag 2-3 meter in i rummet hur små små klockor ringde…skulle tro att klockorna var var nog inte mer en fem milimeter stora..men det var nog av klanget eller ringningen skulle det var så där 5-6 stycken klockor..om ni tänker er att armband med några belocker på som ni skakar då kommer det ljud från det..så lätt det…men detta va klockor…klockorna ringde tre gånger sen försvann ljudet..jag titta upp från stickningen mot ljudet som kom från rummet..och log för mig själv…TACK MIN ÄNGEL..för jag behöve det så mycket nu…
Nu till något annat..såg på Montell i morse…sylvia brown var där…hon sa att ljuskloten som man kan se…en ängels ljusklot är blå/vit…så jag blev jätteglad..för det såg jag i min gammla lägenhet..den kom från stängda balkongdörren…den sväva fram mot mig i soffan…har även sett ett oranget klot som kom från ett fotografi från min ängel..detta klot vandra ner över hela väggen ner på soffan..ner på golvet..upp på mitt högra ben..ända till höften sen försvann det…härliga upplevelser..kram
ååå vilken fin upplevelse, det låter fantastiskt med de små klockorna!

Vilken underbar och vacker upplevelse du haft och klockorna som pinglar så "otroligt starkt det ska kännas". Jag älskar också änglar och jag tror vi alltid har en med oss
kram

Blir så rörd drutten
Vilka underbara hälsningar du har fått 
Kram, Cecilia
Fantstisk berättelse drutten 

Drutten,tänker så mycket på dej!!Blir både glad och väldigt berörd av din vackra hälsning!!Kram

Drutten,det är du värd.En vacker hälsning från andra sidan.det är så roligt att du får såna bevis hela tiden,när du ber om det….
Jag skickar dig små klockor jag med.Kram