Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 401 ggr
probiotica
0

svartsjukan efter helgen

först vill ja säga tack tack för allt stöd av alla fina människor här.

helgen gick jätte bra otorligt nog. då de kändes jobbigt så fick ja känslan av att om ja tog ett djupt andetag så kunde ja andas ut de där otäcka och sen fokusera på nåt annat. De hjälpte å sen tänkte ja på er också. Någon klok människa sa "att de är jag som väljer mina känslor" Der tog jag också fasta på=)

ja de tokiga med den här svartsjukan är att den här mannen ja är tillsammans med är verkligen en sån drömprins. han uppskattar mig han ger mig såå mkt värme gör aldrig saker som skulle få mig sotis( de är bara mitt huvud som gör historier som får mig sotis) så fäörstår ni. han är helt underbar men bara för att ja har haft sååå dumma förhållanden förut så har de blivit jätte svårt att lita på nån.

Nu er ja som att helgen var ett framsteg. så de är vl bara att kämpa vidare.

har funderat på om ja ska gå och prata med någon men frågan är om hur de ska hjälpa?

någon som har gjort de?

Tack tack igen

massa kramar

Sol-Angelica
0

Kanske ni kunde prova att gå till familjerådgivning?,man behöver inte vara gift..det kan ibland vara bra med en tredje part när man diskuterar..

probiotica
0

mmm förvisso men grejjen är väl att ja inte riktigt har berättat de här för min karl=/ feg kanske och rädd skulle ja tro

TantAlma
0

Grattis! Bra jobbat. Ha den här gången i huvudet nästa gång. Du klarade det. Känslan av svartsjuka kommer komma tillbaka. Men klarade du det denna gång , så klarar du nästa också.

Jag har pratat med mina vänner om det men inte en proffisionell person. Men det är aldrig fel att göra det.

Kram Alma

dilba
0

grattis vännen! Vad skönt att det gick bra och att du hade nytta av råden du fick. Nu har du klarat första steget!  Genom att göra det så har du satt en snöboll i rullning. Du kan klara det här om och om igen, jobbigare och jobbigare situationer, och fortfarande ha kontroll på din svartsjuka. Om du dessutom såsmåningom kan ha förtroende för din kille och tala om för honom att du är svartsjuk men jobbar med det så kan det bli jättebra i slutändan! Det är ju tyvärr så att man lätt kan jaga bort någon man tycker om genom att visa överdriven svartsjuka, det är hemskt att bli utsatt för av den man älskar. Trots att man älskar någon och aldrig skulle vara otrogen mot denne så måste man få ha lite luft och inte känna sig bevakad.

Jättebra jobbat probiotica! Jag hoppas att du känner dig stärkt av denna erfarenhet! Jag är stolt över dig!