Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 518 ggr
snowdrop_
0

Har ni.

Detta hände mig när jag var yngre, jag var åtta år och telefonen ringde jag svarade och det var morfar, han sa - hej, kan jag få prata med mamma. så jag räckte över luren till mamma, när hon la på frågade jag - vad är de för fel på morfar och mamma sa att han låg på sjukhus, knappt en vecka senare avled han.

nu till det märkliga, det var inte morfar som ringde, det var en docktor, men det var morfar jag hörde i telefonen.

så har detta hänt någon mer än mig?

Ha en fortsatt trevlig kväll!Glad

KRAM ida

Sissan3
0

Något liknande hände mig när jag var ca 16år. Jag hade inte träffat min farmor ej heller pratat med henne efter jag blev 5 år. När jag var 16 år gammal ringde telefonen en dag o jag svarade. Det var en äldre dam i andra ändan av luren som sa att hon var min farmor. Vad jag minns så kände jag ingen hennes röst efter ett tag. Jag kommer ihåg att  hon i stort sätt bara skulle höra hur det var med mig. Kort därefter dog hon. Jag har många gånger undrat över hennes telefonsamtal? Jag kommer ihåg att jag frågade mina systrar  o min far om hon frågat efter mitt telenr. Men ingen av systrarna hade haft kontakt med farmor själv under de senare åren o min far hade hon ej heller frågat om mitt nr så konstigt var det allt.

snowdrop_
0

Hum  jaaa.. ibland är det bra märkligt! Skrattande