Tänder ett ljus..
Jag vill tända ett ljus för det tragiska som hände med dessa 5 kvinnor här i Härryda kommun som blev kolmonoxid förgiftade i en lokal i Fredags natt.. varav en avled och en som förmodligen kommer att få svåra hjärnskador.. om hon nu vaknar upp ur medvetslösheten.
Dom 3 andra verkar ha klarat sig något sånär..(fysiskt) men det kommer en SVÅR tid för dessa överlevanden OCH anhöriga..!
Jag och min väninna har själv träffat dessa kvinnor när vi åkte dit i somras för att meditera med munken där. Vi blev så väl bemötta av dessa kvinnor.. vi satt och pratade med dom i 1 1/2 timma innan munken kom (han var på comvux där han lär sig svenska) Dom bjöd på kaffe och berättade om Buddhismen, och dom berättade även om sig själva.. så underbart gästfria och ödmjuka! Vi lärde oss även deras namn.
Sänder ljus och styrka / Katie

Jag är med och tänder ett ljus för dom!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tänder också ett ljus för dessa kvinnor!

Nämen vad tragiskt :( Vad har hänt egentligen?
Har ett ljus tänt men tänder fler i mina tankar…
Såg nu att det bara var bilden på lokalen som kom med..? Dessa kvinnor sov över i denna lokal då dom skulle fira en högtid dagen efter som kallas för Ok Pansa (när skördetiden är över) Då dom var så många (från hela västsverige) som skulle vara med så fick dom inte plats i boningshuset. Tydligen så har dom blivit förgiftade av kolmonoxid av något dom tänt därinne för att hålla värmen uppe när dom sov. Dom tände bla en grill, och en fotogenlampa fanns där också.. Utredning pågår.
Jag tänder också ett ljus !
Allting är möjligt
Fy så hemskt…sänder sympati tankar till dom…
Oj oj!! ja jag tänder ochså ljus