Vad är det med mig..?
Uh, vet inte hur jag ska förklara detta. Men det är som om jag förespår vissa saker som händer.. o_O. T.ex. En kväll tänkte jag på att jag ville ha sms, så fick jag det några sekunder senare. Och sen tänker jag typ; " Happ, nu kommer mamma snart. " och några minuter senare är hon inne i rummet. Och detta händer nästan VARJE dag, och jag börjar bli lite less på det. Ni tror säkert det är normalt och så, men jag tänker på saker hela tiden som sen händer, och det är jättejobbigt. ><. Vad är det med mig? 

kanske att din mamma kommer hem varje dag och att du får sms varje dag, eller?

#1 NEjmen, jag tog det bara som exempel -.-
Är det inte varsel det kallas? När man känner saker så som du gör eller ser och sen händer det.
Varsel brukar det kallas, precis….och ibland får dras med det men det går att mildra genom att stänga av och det finns olika tekniker för det….t.ex kan man ju låssas att man har en dragkedja man drar för sitt kronchakra…eller endas med tanken se hur man stänger till om sig….drar sig samman.
Jag tycker också att det är jobbit att ta till sig för mycket och det händer titt som tätt även om jag har både utbildning och erfarenhet av medial aktivitet, så det är bra att vara uppmärksam och stänga till ibland.