Var är mitt armband?
Hej!
För något år sedan försvann mitt armband, det är i silver med 3 hängen i, ett hjärta, ett kors och ett ankare. Alltså: Tro hopp och kärlek. Jag fick detta i konfirmationspresent för 2 år sedan och därför betyder armbandet mkt för mig. Är det någon som kan se vart det finns någonstans?? Och om det finns en chans att jag ska hitta det igen?
Kramar//Carro

*putt*
putt
Jag har hittills inte varit något vidare på att hjälpa folk här på forumet med att hitta saker men kan ju göra ett försök.
Ser silverarmband mot svart bakgrund men det är inte sammet eller någon klädsel i ett smyckeskrin utan mer som "vanligt" svart tyg. Kan det ha hamnat i klädskåp/garderob mellan några tröjor? Ovanpå en svart i så fall…
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

#3 Jag ska kolla upp detta! Tack så jättemkt:)
Vad jag inte skrev i min tråd i det första inlägget var att jag hade varit hos min kompis och när jag kom hem hade jag inte armbandet med mig. Min kompis mamma hade hittat ett silverarmband som hon lagt i sin ficka på sina jeans för att hon skulle lägga det inne för att fråga sin dotter om hon visste vems det var. Sedan glömde hon bort att fråga sin dotter och glömde bort armbandet i sin ficka. när hon fick reda på att det troligen var mitt armband så började hon leta efter det i alla sina jeans men hittade det inte. Hon hade även åkt till Tyskland efter att ha lagt armbandet i ett par jeans, men om hon hade med sig jeansen dit vet jag inte.
Jag har några frågor till:
* Vilket land befinner sig armbandet i?
* Vilken färg har garderoben?
* Ser någon om jag kan hitta den igen??
Tack för all hjälp!
Kramar//Carro
Fråga Jane Lyzell på Ramsbergsgården hon e en fena på detta!

#5 Okay, vart ligger det??
Kramar//Carro

#7 Tack! Jag är medlem där nu:) Men förstår mig inte på sidan….
Hur ställer man frågor??
Kramar//Carro
Ja d e lite svårt att säga härifrån. Jag hade med svårt för d i början men du får knåpa dig fram , el ring upp Jane så hjälper hon dig säkert med support! Kan säga att jag har hela tiden fått såväl snabbba svar o oerhört hjälpsamma svar därinne. Jag ställer alla avancerade frågor där o har alltid fått träffsäkra svar som hjälpt mig.

0# Jag har ett precis likadant armband som är borttappat

#10 Oj då, hoppas det kommer fram då
Mitt har tyvärr inte kommit fram….:( Men ger inte upp
Puttar!

#12 Tack så mkt:)
Puttar igen åt dej! ;)

#14 Tack igen 
Jag ska till min kompis i heljen, det var hos henne jag troligen tarvlade bort mitt armband… Ska fråga henne då om det ang. garderob och svart tröja:)
Jag ser ett barnrum som är väldigt stökigt! i en byrå där längst in i en låda ser jag arbandet…kan ligga på kanten över lådan på insidan verkar ligga krångligt till?!?!? känns som att "någon" gömmit det lite *L*(ett barn) . Vet ej om jag är rtt ute men kanske värt ett försök?
Lycka till! Berätta gärna om du hittar det hur som helst…
Ljus Carina

#16 Oj! Låter precis som min byrå, den är väldigt stökig och även trasig så att bottnen nästan ramlar ur den:) Jag ska kolla upp om armbandet finns där:)
Tack för hjälpen! Självklart kommer jag berätta om jag hittar det:)
Hur går det? (:
Tycker det känns som högt känner vingar på ngt sätt.
Har du ngn garderob du ej titta i nogrannt ?
Eller har du haft fönstren öppna så det kanske kommit in ngn fågel och tatt det eller ngn som slängt ut det genom ett fönster…

#19 Hm… Har ju en garderob på nedervåningen, där det inte städats uppepå sedan vi fick dit den.. Det är många år sedan, och säkert jättetrevligt där ovanpå nu;) Men jag ska kolla upp det:) !
Kramar/Carro