Ask the cards
Hittade inte tråden som någon la in länken till Ask the cards, så ja skapa en ny.
Ja va där å prova, frågade om jag kommer att finna min väg, å mitt svar
Merry go around, No direction!
Typiskt va 
Nu när jag skriver så ville jag backa tillbaka å få kortet för att bifoga till detta inlägg, då fick jag detta istället? Lite kul eller udda. KOlla bilden alltså.
Här är länken till ask the cards http://www.maryjomccabe.com/askthecards2.html
SEV
Visst är det fina kort!? 
Vi ska nog inte ställa ja/nej frågor , utan formulera frågorna på ett sätt så att vi får ett utformligt svar. Kram

#3 - ja det blir fel när man trycker på länken här, likaså i BigMamas tråd (Dra ett kort). Ni måste gå direkt till huvudsidan och njuta av introt :) därefter väljer ni länken för korten till höger och startar från början.

Glömde…

#3 Jag ställde en fråga och fick den här

Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#4 Aha….
får testa sen,nu börja filmen igen….zzzwooooooosch…..>>>>>

#6 -
*tummen upp*
Nej, vad läskigt! Jag frågade hur min andliga resa ser ut och det kom upp ett kort med ett UFO!
Unfamiliar…

#9 Hahahaha då kanske du får besöka av ufon snart
Vad kul, för då har vi en ufo-expert här på ÖN 
Elisabeth
#10 Ja, eller de kanske tar mig med… Hoppas de har Internet ombord, då kan jag skicka direktrapporter! 

#11 Jamen det skulle ju vara toppenbra! 
Elisabeth

På min fråga fick jag svaret Gold coins, a treasure =) det här väljer jag att tro på 

#9 - det svaret gillade jag. Tolka, tolka, tolka!!! 
Kram, Cecilia
P.S. nu är det ingen tvekan om att han är här, det luktar hans fotsvett

#15 En resa jag inte varit med om förut kanske? Spännande hur som helst!
Det måste vara skönt att veta att du har honom med dig, men kunde han inte tvättat fötterna innan?? Nej, jag skojar. Mina pojkars farmor har hälsat på en gång på alla hjärtans dag, hennes lukt fanns kvar på min äldste när vi vaknade på morgonen. Det är ju för att vi ska känna igen dem!

#15 Hahaha säg till han att du vill känna en godare doft, av rakvatten t.e.x 
Elisabeth

#17 - ja det har jag inte tänkt på, tack för tipset! :) Ska lägga fram rena strumpor till honom också ;)

#16 - ja det är sant. Det ska ju inte gå att förväxla med någon annan. Ja de är roliga i andevärlden :)

#18 Ja det är nog bra att du gör det, för doften blir nog annars starkare för varje dag som går ;)
Elisabeth

#19 - ja det hade jag tolkat som att du har låst dig hitintills och behöver lära dig våga öppna upp. Är det något som kanske skrämmer dig?
#21 - 
#22 Celia!
Nej, inte skrämmer, inte alls…men jag har HAFT så bråttom och varit så ivrig innan…men nu är det nästan tvärtom.
Tassar nästan på tå för att få någon slags bekräftelse på att jag får LOV/HAR TILLÅTELSE att fortsätta.
Jag tänker på mina guider och min ängel som alltid är med mig.
Jag förstår bara inte HUR jag ska fortsätta att öppna upp…
Känner mig nedstämd och förvirrad, för saker händer, men inga jag förstår innebörden av….
Med Stjärnljus // Shintaida

#23 Vänta så ska du se att du låser upp snart med nyckeln :) Det kan betyda att du har en nyckel och nu är det dags att låsa upp nästa dörr, dvs nästa steg. Det är nog på gång :)
Elisabeth
Nope..tror icke på detta…fina kort annars..

#23 - jag tror att bara du själv har svaret, undvik att argumentera med dig själv så tror jag att det löser sig :)
Kram, Cecilia

#27 - haha, har du blivit förälskad? 

# 28, kanske det
hahah… Jodå, det har jag.

#29 - det kommer att gå kanonfint, tro på ditt kort 

# 30, japp det ska jag göra!