Hej, detta är jag!
Jag heter Nina och är 33år. Jag har varit här och läst länge nu…så nu gör jag slag i saken och går med hära.
Kan börja med att säja att jag är den mera skeptiska typen, jag ser definitivt inte övernaturliga saker i allt, utan letar först och främst naturliga orsaker till olika händelser.
Men…jag HAR sett andar, spöken, varelser, odefinierbara ting, sett föremål röra på sej mitt framför ögonen på mej m.m…Jag brukar aldrig bli rädd då detta har hänt…utan jag har i efterhand själv blivit förvånad över att jag inte reagerat mera!
Jag tror inte att jag är "medial eller synsk" eller vad det nu kallas?? Men skulle vilja lära mej litet om varför jag sett allt detta…när ingen annan gjort det.
Min farfar kunde läsa i kort(vanlig kortlek) och höll koll på det mesta på så sätt, har jag fått berättat. Han ska tydligen också sagt något till min pappa om att han trodde jag skulle besitta någon förmåga?? Men jag vet inte vad det skulle vara iså fall?!. Min farfar kunde även stilla blod…och han har via min pappa gett mej den kunskapen…men vet inte om det fungerar direkt, har bara haft möjlighet att testa en gång…och då tror jag det funkade. Var en hund som blödde massor under en operation, då jag jobbade som veterinärassistent, och antingen fick jag hunden att sluta blöda, eller så slutade den helt enkelt av sig själv!?!
Jag brukar ha bra intuition med folk, men om det är något mer än så, tror jag inte.
Men jag vill som sagt lära mej litet mera hära och kanske få svar eller förklaringar på en del saker jag varit med om

Hej Nina och välkommen!
Du har ju skrivit om vad du har sett, där har du din förmåga
Kan du även stilla blod så är det suveränt.

Välkommen Nina!!Och du,det är riktigt sunt att vara lite skeptisk!!
Kram

Hej Nina och jättevälkommen hit!
Hoppas du kommer trivas hos oss.
Kram Åsa

Välkommen!

välkommen! hit

Välkommen. Bara bra att du inte sväljer allt, det gör inte jag heller & ibland får både folk & Gud själv ta i för att överbevisa mig 
Välkommen från en nattuggla! Jag läste också ett tag innan jag gick med, är glad över att vara medlem för det är en kanonsajt. Instämmer med föregående talare att en viss dos skeptisism är sunt. :-) Du verkar ju dock väldigt duktig redan.
charlotte
Välkommen!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Välkommen!

Hoppas du kommer att trrivas =)

Välkommen Nina!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
hej Nina, välkommen. Det är bra man inte tro på allt som rör sig son ngt övernaturligt, men där fins mycket som vi inte kan förklara. Din presentation kändes bra.
Välkommen hit till ÖN!!

Välkommen Bullan, alla här inne på ÖN har "magiska" krafter, går jag till mig själv vill jag veta mer än jag kan :))

Är det menat att jag ska kunna mera, så kommer det i sinom tid…om inte så är det o.k.
Jag blev skrämd av ett "spöke" en gång, och då bad jag att det skulle lugna ner sej…men efter det har det varit riiiiiktigt lugnt. Ända fram tils för ca 1år sedan, då jag såg ett glas fara fram och tillbaka på rumsbordet utan anledning. Sedan dess, är det som att det kommer tillbaka, litet i taget låååångsamt! Jag är nog mera rustad mentalt nu än då jag var 19år….är ju ett gäng år sedan
. Eller så beror de på att jag håller på att bli lika kollrig i huvudet som då jag var 19
Välkommen hit! Du kommer säkert att trivas, här är sån skön stämning!

Välkommen Bullan :)
Välkommen hit Nina…
Tror vi är lika kollriga hela högen..

Varmt välkommen hit nina!

Välkommen hit.
varmt välkommen hit Nina! hoppas du kommer att få trevliga stunder här på övernaturligt.ifokus :)
Hej!
Jag är tjej från Boden i Norrbotten,här bor jag med mina hundar av rasen keeshond.Har fött upp denna underbara ras i 20 år.
Jag och min äldsta tjej har just startat ett företag och ska nu starta en egen butik i stan.
Vi tillverkar smycken och ska även ha NewAge i butiken.
Vill du kika på smyckena http://www.snowqueen.nu
Jag är mycket intresserad av övernaturliga ting och jobbar på att utveckla mig.Är särskilt intresserad av kristaller och örter.