Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 608 ggr
Erika-A
0

Lite änglabesök ikväll..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte jag skulle pigga upp främst tjejerna såhär på lördagkvällen!  Skrattande Kanske inte vore fel att få lite besök av denna ängel eller vad tror ni, hmm!  Önskar er alla både kille som tjej en fortsatt trevlig lördagkväll! Kram Erika

Elisabeth-J
0

Tack Erika! Skrattande Det kan behövas en sån ängel ikväll ;) Jag håller på och packar, tvättar och städar, men kikar in här emellan. Ska ju vara i mina gamla hemtrakter en vecka nu Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Ja nu vart man ju riktigt allert,hahaha

Morsan1
0

Åker du tåg?

Manni
0

Oooo! DET kallar jag ängel! Han är välkommen när som helst! Skrattande Ha en trevlig kväll själv och alla andra också förstås!

Erika-A
0

#1 Ja, tyckte den var lite kul såhär på lördagskvällen! Så nu kommer du inte vara på forumet då på en hel vecka? Vilken abstinens du ska få Flört, hihi! Det blir nog skönt och roligt för dig att komma tillbaka till dina rötter och träffa barnen och allt!

Elisabeth-J
0

#3 Jag åker bil dit och tåg hem :) Barnen åkte ju bil hit så jag åker med dom ner imorgon när dom ska hem :)

Elisabeth 

Erika-A
0

#2 Javisst blir man alert, lite lördagsgodis för oss vuxna, hihi Flört

#4 Håller med dig, det kallar jag också ängel!

Elisabeth-J
0

#5 Mig blir ni inte av med :) Jag har ju laptop och mobilt bredband med mig, så jag kan vara uppkopplad överallt :)

Elisabeth 

Erika-A
0

#5 Vad bra annars hade det blivit tomt utan dig här…! :-)
Det gäller ju att skaffa sig förnödenheter så man klarar sig när man är borta :-)
Jag har också tänkt att skaffa en bärbar för visst blir man helt tokig utan…

Elisabeth-J
0

#9 Jag kommer ju inte att vara här lika mycket för det är massor jag ska hinna passa på att göra i veckan och det är nog inte så kul för vänner, familj och släkt om jag sitter här på Övernaturligt när vi träffas :)

Att ha en laptop och ett mobilt bredband införskaffades pga att jag reste 3-4 dagar i veckan och behövde finnas tillgänglig i arbetet genom datorn och det är inget jag ångrar ;)

Elisabeth 

Erika-A
0

#9 Nej, det är klart att du ska umgås med din familj, släkt nu när du är där! :-) När du känner av abstinensen som värst då är det bara att logga på ;-)

Ja, jag åker också en del ibland och jag tycker det låter himla smidigt med en laptop. Kollade faktiskt på en idag men jag får prata med min man då han arbetar med datorer. Kommer nog att införskaffa en såsmåningom. :-)

Thinka
0

Han kan få flytta in här hehehe…. bara hemma och byter om en vända. har varit och ätit tacos nu ska jag iväg och tända lyktan vid graven och sedan är det "stalltjänst"…

Hyacint1
0

Ja Tack, En sådan ängel får gärna komma på  besök och slå sig ner i myssoffan och gosa med mej en stund……det skulle ju inte vara fel Tack Erika 

Hyacint1
0

Glad skämta kan man alltid , jag vill bara tala om att jag hörde just en duns bakom mej och tänkte nu kommer Erikas ängel….men det ända som uppenbarade sig var min lilla Chockladmaskade Siamtjej som nu ligger och storspinner i mitt knä , men det går bra det med får duga……

dilba
0

Det kan man kalla fallen ängel….

Celia
0

Inga extra karlar på rummet här tack Flört

Har ju redan en ängel Kyss

Hyacint1
0

SkrattandeNeej du Dilba,någon fallenängel blir jag nog aldrig (tror jag inte ) jag nöjer mej med min lilla siamprinsessa det är nog lugnast så……Generad

SEViking
0

Så jag får inte vara här då? #16

SEV Förvånad

Celia
0

#18 - Jodå, här i tråden går nog bra (om du är intresserad av ängeln på bilden som lades upp i #0)!? Skrattande

SEViking
0

Hoppsan

SEV Cool

Hyacint1
0

Klart du ska vara med då också VÄLKOMMEN…

Celia
0

#20 - *asg* Skrattande

Erika-A
0

#13, 14 Asg* Där skrämde hon dig allt! Det hade ju varit roligt och sett din min! :-)

dilba
0

#21…jag syftade på bilden som tråden handlade om……