katt el hund?
många här har djur skulle va kul åse om det är katt el.hund som toppar listan även andra djur.kan ni fixa en fylleri sida om det också?kram nilla

Mjau

vovv

Jag är allergisk så tyvärr ingetdera!
2katter

Har 2 hundar 1 kanin 1 chinchilla 10 fåglar samt jobbar frivilligt på katthem. Djurtokig jag hm
2 katter 1hund glömde jag att säga och en jäkla massa dammråttor under sängen

5 hundar, 3 katter, 1 kanin och en häst. Djurtokig eller bara tokig?……hmm, det är nog bägge delarna…
En hund

1 älskad liten kattherre……samt ibland även en och annan oönskad levande mus som tidigare nämnda katt tar med in för att leka lite med när det är för kallt ute 
Det har blivit en och annan musjakt inomhus där både katten och vi har deltagit….hm
2 katter men är även fd. hundägare

allergisk, tyvärr för jag älskar katter
Ett VOFF och två MJAU…och ca 3 plask (fiskar)
Charlie, Elsa och Ebba är mina katter :-D

Jag har en hund som jag lånar ibland :) Är allergisk men den hunden går det bra med.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
2 hundar, 1 katt. hamster. 2 lepard gecko och ca 15 fiskar……..

#13 Charlie, det heter en av mina katter också :-)

en hund.två katter,två marsvin,fiskar,en orm

Har två katter 

2 hundar men har haft kissemissar me :) dottra har en hamster *L* e en blandning av både hund å kattmännska eller är kke djurvän överhuvudtaget…
Ett helt Zoo!!
Gå in på min sida om du vill veta mer.
Loppor, löss o kvalster har jag inte nämt! Men man vill ju inte skryta..
En fjortis med hett temperament.Mjau

Hund.

Hundar!!!!

Hundar har ägare, katter personal.
Men jag gillar båda… dock säger jag som en polare: "inget hem utan katt".
Kattlös nu men vill ha & ska skaffa när jag flyttat ur detta råtthål där 3 katter kommit & gått, eller snarare de 2 första, ett syskonpar, röcks ifrån mig på ett j-vligt fult sätt av galningen som dumpat dem här & den tredje sa jag upp själv (puckokatt som pissade i min säng 2 ggr & hade pissat på en nyfödd baby hos förra ägaren).
Finns ingen garanti att vuxna katter ska trivas i nya hem, endast 1 av 3 gjorde det.
Så nästa gång blir det "kattbebisar", den/de som väljer mig 
Hund

Brukar titta på" hitta hem "på kvällarna.Hur folk behandlar sina djur är vidrigt,tårarna trillar.Om jag nån gång ska skaffa fler djur eller om nån annan är sugen så är ett tips att kolla katthem eller hundstallet i Sthlm.Men det vet ni säkert redan-ville bara säga det……

jag har en hund en katt och två hästar.

En mjau, har alltid funnits katter i mitt hem, tidigare också hundägare
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hund, katt, fiskar och en son som gillar att spela apa ibland..
dubbel mjau! 
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Vi har 4 katter, 2 hundar, 5 egna hästar + 7 inhyrda ston och föl och ett akvarium. Så det finns pyssel hela tiden.
#24 Där har du helt rätt ang hundar och katter.
Jag har en stor vovve

#31 sådan apa har jag oxå
hund, katt, sköldpadda och råttor på vinden.

#24 *skrattar gott* Katter har personal!!Ja,så är det säkert!!
Har ingen erfarenhet av katter,men jag har såklart full respekt för dom….Kanske finns nån liten misse därute som vill anställa mej sen….
Jag har 2 katter och 1 hund (hade gärna haft nån huskatt från nåt katthem som #26 nämnde, men med allergisk make så blir det ju inte så.. ) + ett antal oräknade dammråtor (förstår inte varför inte katterna vill jaga dem…
)

Ett gäng katter och en hund
ja oj oj oj vad många katter som behöver en människa. Och hundar för den delen. Satt igår och tittade på "hitta hem" å¨tv4. Usch jag ska inte titta på såna program. Den fina staffordshire tiken Angel gick rakt in i mitt hjärta så jag kämpar förtvivlat att inte falla för frestelsen att ringa till dem….Trösten är att hon naturligtvis träffade mitt i prick på många så jag tror att hon får ett bra hem iallafall, utan min hjälp.
Katt

I början på sommaren fick jag 5 katter, dom fick annat hem, sedan 2 veckor tillbaka fick jag 4 nya katter, en annan kattmamma kom med 2 ungar och en av ungarna från den första kullen kom i ledtåget med den nya mamman.
Så jo, jag gillar katter men har inte möjlighet att själv ha djur p.g.av att jag reser mycke. Men det verkar som katterna gillar mig åxå och är av annan uppfattning.
Kanske behåller jag den lilla röda som e tillbaka från första kullen. Jag har nu fått reda på att det är en granne som äger katterna, stallkatter kallas dom.
Jag har haft hundar åxå.
SEV

har hund jag/vi

#41 ja jag såg också Angel-vilken underbar liten hund.Hur kan man lämna henne i ett mörkt badrum utan mat och vatten?Gud vet hur länge hon suttit där.Jag hoppas det går bra för henne.Man glömmer inte dom stora bruna ögonen…….
Nu får jag säkert baxning, men vi ( min dotter) har (ett) marsvin och en hamster.

både vov o mjau
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Både voff och mjau och gnägg

Katt och 3 kattungar + delad vårdnad om en vovve..=)
Har ett gäng hundar och har tidigare haft katt , marsvin, kaniner, fågel, sköldpadda och många, många akvarier genom åren.
#51 Åh vilken söt bebis!:)

Har just nu 4 katter varav tre är en hittekattsfamilj som jag tagit hand om. Är annars uppfödare av Norsk Skogkatt.
1hund,1katt o massor av dammråttor.. hihi
har 2 katter, 1 kanin o 1 guldhamster.
Jag är en" kattlover". Tycker att katter är coola och självständiga. Håller med #24 , att hundar har ägare och katter personal. De gör som de vill o passar det inte så kan man dra Skulle vilja vara katten Gustaf. Där kan man prata om livsnjutare!!!!

#51 Vilken härlig vovve!!! Så varm och go!!
#54 Åhh,vilken liten sötnos!! Jag älskar era djurbilder!!!
Man blir såå glad!!

En liten kisse här, världens sötaste och snällaste (måste påpekas) =)
Inga egna djur, men brukar vara både katt/hundvakt då och då.

Jaag älskar bååda djuren såå himla mkt…men det får bli Mjaaaauuu xD

Har 1 katt! *ler*

en bunt katter (och en längtan efter hund)

Vilka fina bilder på era djur….

Kurr, Krr, och Mew ;)

Två katter som äger mig ;) Mina pojkar är så gulliga så =)

2 undulater, 2 gerbiler och en guldfisk.
1 hund och en 1 katt!

Hej..jag har mest katter..men jag älskar hundar också! Tyvärr har jag ingen hund just nu!
Men jag har många kattkompisar..eller dom har mig i sitt våld!!
Huskatterna Yakima och Kiwo som nu är 7 månader(och egentligen är mitt barnbarn Emmas katter). Ska snart åka och hämta hem mina skogishonor Corina och Ginetta. Och så ska jag ner till Stockholm i slutet av veckan och hämta hittekatten Fiona, som blivit illa behandlad och mist synen på ett öga. Och i början av nästa vecka åker jag till Lund och hämtar hem hittekatten Rhodry.
Jag är långtidssjukskriven för min värk så jag har 100% tid för mina älsklingar..
Jag är nog en riktig katt-kärring!!
Anita

Min katt heter Zimba och jag tog över den från min "brukare" som gick bort i augusti. En väldigt speciell katt som ingen av de övriga assistenterna gillade. En del var till och med rädd för honom. Men jag gillade Zimba och nu har fått ett nytt hem här hos mig.
Kan berätta att natten innan min brukare gick bort och jag jobbade natt, så kom det in en "ande" i lägenheten och pratade med Simba! Jag såg alltsammans och det var en riktigt underbar upplevelse, även om jag blev lite rädd först, på grund av hur Zimba reagerade. Men han fick säkert reda på då, att hans husse skulle dö och att jag skulle bli hans nya matte!

Så härligt många djurägare det finns här!
Tror ni det finns ett samband - att man är mer öppen och nyfiken på det övernaturliga om man omger sig med djur? Eller kanske tvärtom - man väljer att omge sig med djur för att få kontakt även med andra "verkligheter"?
Själv har jag en hund, två hästar och tre katter 

3 hundar 
1 katt.