Spöke på Löfstadslott?
Hej
Jag var på Löfstad slott för några veckor sedan för att se om det spökade.
Jag har aldrig gjort detta innan , och tror heller inte på spöken.
Men efter denna bild börjar jag bli lite övertygad. På väg mot slottet från parkeringen fångade vi 1 orb, men det var inte förens vi kom runt slottet där en utav oss såg ett ansikte högst upp på 5e (?) våningen, vi andra trodde inte på det och behövde zooma in med kameran för att kunna se, jag tycker det ser ut som en mindre människa, kanske barn, som står och kollar ut med en äldre person bakom sig? Googlade också fram en bild på vilka det skulle kunna tänkas vara. Någon annan som har sett detta på Löfstad slott? Är detta bara nått för att skrämma folk som är på spökjakt?
Vad har du för info om dom ? Vad tror du att det är just kvinnan och barnet? Jag ör nyfiken bara. Jag tror att det finns andar, i alla slott. Vi åkte förbi ett skokloster, jag kände energin på långt håll. Där kände jag att det var olika själar i olika åldrar det kändes så.
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Jag kontaktade en kvinna som "håller på" med spöken och dyl. för att visa bilden. Hon berättade (innan jag sagt varken att det var på löfstad, eller visat bilden) att det rör sig om ett barn med någon äldre. Detta var bara vad jag tänkte efter jag hittat bild 2.
Redigerat, tog bort en formulering som bryter mot Övernaturligts skrivregler/Amandla
Men vad har du för energi på den här bilden? ? Kan du fråga en annan bara får att få mer perspektiv? Jag har inte bestämt mig om just denna bild. Kan ju stämma om den för dålig energi.
Kände inte mer än rysningar när ja såg vad som fanns I fönstret. Så vad det är för energi har jag ingen aning om. Det jag ville höra var om någon sett något liknande på löfstad, eller något annat ställe med för den delen. För enligt mig ser man ganska tydligt att det är en "person" I fönstret. Ja, om någon som tror på spöken kan berätta lite om varför dom visar sig, om det ens är möjligt vore ju lite roligt. Jag kollade även fönstret 3-5 minuter efter och då var dom borta, för kännedom.
Inget snack om onda andar här, det bryter mot sajtens Skrivregler. Läs dem gärna, klicka på det understrukna ordet! Jag redigerade #7.
Ser till att läsa dom. När du endå redigerar kan du ju plocka bort mina tomma kommentarer då jag inte vet hur man gör.
👍 Den första timmen efter att du publicerat en kommentar kan du redigera den. Efter det får du be om hjälp av en av oss som jobbar på sajten, för att se vilka vi är klickar du på "Om sajten" högst uppe i den smala svarta listen som går tvärsöver sidan.
Nått är det, jag tror att det är övernaturligt , det finns sånt överallt, det spm är roligt slott har alltid dragits till mitt intresse . Men har inte " utnyttjat mina kunskaper till fullo än om känna mer och gå in mer.