Lite hjälp...
Hej alla 
Skulle vilja ha lite hjälp med min mammas hund som inte mår så bra. Kanske någon kan "se" eller "Känna" vad det är för fel på henne? Hon har under den senaste tiden betett sig mycket märkligt och veterinärerna kan inte se vad det är för fel. Så jag gör ett försök här och hoppas någon kan hjälpa mig.
Bifogar en bild på henne med

Hon ser olycklig ut..

Ja hon är olycklig. Det är som sagt något som inte stämmer med henne…

Hmmm,äter hon som hon ska??Hon verkar ha ett illamående som inte går över.Något med magen…..

Hon äter ganska dåligt… Så det stämmer ju…

Denna söta lilla tjej,har lite bekymmer med sin mage,och jag får även lite stresskänsla med henne.Hon kanske behöver få ta det lite lugnt,vet inte om hon är väldigt aktiverad,så att hon inte har en möjlighet att vila….Kan ju ha fel såklart…men så är känslan jag får.Hoppas det ordnar upp sej med henne,så hon blir piggare igen….Lite mysko,men vet du om hon tagit nån fågel nyligen??

Hmm, kan hända att hon tagit nån som katterna har lämnat, vet faktiskt inte…
Ok, jag har gjot ett försök att få kontakt med henne men jag är inte djurkommunikatör bara så du vet så ta det för vad det är
Har hon någon gång gjort sig illa i vänster framben?
Hon har inte ont där nu men känns ändå lite stel.
Lite massage kan nog kännas lite skönt.
Just nu känner hon sig lite orolig, det kan bero på att jag försöker få kontakt med henne, jag får backa lite tror jag.
Annars ser jag henne som en glad liten vovve som steppar sig fram i livet.
Men just nu så är livet inte steppande utan lite trögare.
Jag brukar antingen få ont själv där djuret har ont eller annars ser jag det onda som ett vitt område.
Hur är det med tänderna och käken, där ser jag en vit fläck som strävar ner mot halsen?
Skada i halsen, brukar hon bära pinnar eller tugga på dem så att det kan ha rispat något i halsen. kn ju även vara ett F-ben som inte är så bra för hundar.
En sträckning? Det känns liksom lite ner i halsen.
"Ludde", det är säkert inget att fästa sig vid men jag tänker på Ludde just nu.
Jag skickar mer info till dig om det pluppar upp något, ofta brukar djuren komma tillbaka när de känner för det.
Känner av en stress, det är kopplat till mat/matsituationer. jag upplever det som att hon har svårt att svälja.
jag känner det som om hunden lider det är något psykiskt som inte stämmer….. men vad? brukar ju kunna läsa djur….både hundar och katter, gosa mycket med henne jag tror hon vill ha mycket närhet….Lycka till
om hunden har ont, mår den säkert illa också för det gör man till slut , säger jag med erfarenhet….av värk menar jag då. Då vill man ju inte heller äta.