Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 866 ggr
MOTHERS_LOVE
0

Kolera!

Jag vill berätta_när jag o maken besökte en Kolerakyrkogård för många år senn (har besökt 2st)(o jag bara rörde vid en sten där) så fick jag uppsöka en läkare när jag kom hem.__När min make o jag hade åkt iväg en bit efter kyrkogårdsbesölket så började det att klia i mitt ena öga så förskräkligt.Det blev värre o värre,tills jag inte såg nått på ögat o det gjorde såå ont  i det.(det går inte att beskriva,det var en sånn konstig känsla)_jag trodde ju att jag bara hade fått in nått skräp i ögat först,men blev rädd  vart efter som ögat blev värre.Jag köpte solglasögon  på en mack o trodde att det skulle bli bättre.Men när vi kommit hem o det inte blev bättre(snarare sämre) så uppsökte jag en läkare tillsamans med maken.Läkaren kunde inte säga vad det var.Jag fick äta Pencelin  .__Nu undrar jag,kan jag ha fått nån Kolerasmitta på min hand(o på så sätt har fått nån bakterie i mitt öga) då jag tog på en sten  som låg på Kolerakyrkogården ?

Magi-cat
0

Du kan vara lugn. Det kan inte finnas kvar några kolerabakterier på kyrkogården. Ditt problem med ögat måste ha någon annan orsak.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen