Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 278 ggr
Harg
0

en fundering

När jag va 17 år så dog min morfars syster. Kort efter hennes begravning så såg jag henne gå förbi inne i min lägenhet som jag bodde i då. Hon har gett oss alla i familjen olika hälsningar kort efter hon lämnade detta liv på jorden. Har så ofta tänkt på detta under alla år som gått, varför visade hon sig just för mig. Hon har aldrig visat sig nå mera. Jag har alltid trott sen en annan anhörig gick bort för bra många år sen skulle komma o visa sig för mig. för han finns omkring mig, det vet jag. Men icke att han visar sig. Är det för att jag är så rädd för sånt? Kram

( för är det nån jag inte skulle bli rädd för att se så är det han)

dilba
0

när man är rädd stänger man ibland av, därför ser man inte alltid ens det man vill se. Men vad fint att hon visade sig för dig din gammel moster! Hon kanske ville visa alla i din familj att livet som vi känner det inte är det enda som finns.

Harg
0

jo jag hade på känn att hon skulle visa sig, för hon trodde att det fanns nånting efter detta liv på jorden. Jag minns en gång då hon sa att om det gick så skulle hon komma tillbaka o bevisa det. Å det gjorde ju hon. Undrar om hon finns kvar runt en? Tack för ditt svar föresten Skrattande

Harg
0

glömde säga att jag trodde inte att hon skulle visa sig just för mig.. utan typ för mamma eller nån annan