Grattis!!
En av de vackraste själar jag träffat i mitt Liv,är du Tara!!Så go,så omtänksam,så äkta!!När jag första gången träffade dej på en marknad nånstans i Sverige,promenerade du med raska kliv,rätt in i min själ,och mitt hjärta!Och där finns du kvar!Nu har någon viskat till mej,att du har stor bemärkelsedag i morgon den 25:e oktober,och från mitt hjärta,vill jag bara säga Grattis,må du få den underbara dag,du så väl förtjänar.Tack för att jag haft förmånen att få träffa dej,du är en enda stor gåva till mänskligheten!!Kram EwaKristina

Grattis från mej med kram kicki
"Du lilla Eva" vad du kan röra om i ens hjärta,så rörd jag blev av de orden du skrev. Du Eva underbara, som berör med din värme, kärlek och ömhet. Niger och tackar/kramiz

#2 Jag menar varje ord!
Nu är det bara 40 minuter kvar till din stora dag!!Må den skina över dej!!

Grattis från mig också!

Gud,s Välsignelse på din stora dag.Önskar dig all glädje o frid i din framtid.
Grattis..grattis Tara…på din dag imorgon…
--´-,--@ --`-,-@ --`-,-@ Brokenfether
Grattis från mig också Kramar
Allting är möjligt

Hipp Hipp Hurra, på din födelsedag!!! 
Grattiskramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Grattis på Födelsedagen!!
Må Sol, Måne och Stjärnor lysa på Dig!
Med Stjärnljus och kramar // Shintaida

Grattis Tara på din stora dag!
Kram Åsa
Tack, vad ni är jättegulliga allihopa, jag blir rörd ända in i själen och jag som tycke det är var jobbigt att fylla år för man vill ju inte bli äldre, men nu känns det lite bättre igen. Ni är för gulliga allihopa och än en gång Tack.

Stort GRATTIS på födelsedagen! Varma tankar och önskan om en fantastiskt dag till dig :)
Grattis!!!