Mirakel!
Ja idag har det skett ett helt underbart mirakel så idag börjar mitt nya liv
Väldigt mycket har jag blivit glad för i mitt liv men det som har hänt idag slår ingenting annat och jag kommer säkerligen inte att få uppleva ett sånt mirakel en gång till i livet. Helt fantastiskt och jag är så enormt tacksam, vilka fantastiska möjligheter det ger mig och min familj, yipiiiieeee!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
GRATTIS till Ditt mirakel. Är så härligt att läsa om nån som låter så innerligt glad.
. Här kommer en bukett blommor. Blunda så du får se dem.
. Kram
Var rädda om varandra

Tack!!!! Kram 
Elisabeth
Ljuvligt….blunda en gång till så ser du ett par tända ljus…minst ett är ditt..

Grattis underbart när sånt sker…
kram Rose

grattis Elisabeth det låter härligt! Kram

Det går ju inte att missta sig på din lycka
Vad det nu än är så är du värd det. Du ger så mycket till andra så det skadar inte att du får en del tbx.
Kram & rosor & grattis

Ditt mirakel låter sååååå underbart
Du är värd detta Många Bamse kramar till dig

Så sant…Det du ger ut,det får du oxå tillbaka,tusenfalt, vännen!!Kramar i massor!

Tack till er alla och stora bamsekramar!!!! Ikväll ska här firas och det fantastiska är också att det sker samma dag som mina barn kommer hem och hälsar på
Dom vet inget ännu, dom sitter i bilen och är på väg upp hit just nu 
Elisabeth
*stora kramar*

Grattis till miraklet Elisabeth! :-)
Kram Lotta
Åh! Härligt. Jag blir ju så ofantligt nyfiken vad det är för ett mirakel :D
Blombukett från mej också!
Wow!! Vad kul!! Blir så glad fast jag inte vet vad du är glad för *skratt* Och nyfiken blir man ju också hahaha….KRAM!!
ojojoj…nu är jag grymt nyfiken…det låter ju som att du vunnit en massa pengar eller nåt! Grattis Elisabeth…miraklens tid är inte förbi!

Ett stort grattis till dig och en jättestor bamsekram till dig.

Låter helt underbart
Grattis! Kul vad det nu än är som hänt *S* Nyfiken blir man ju självklart. Låter som du vunnit en högvinst på tipset eller nåt.
*Blink*
Kram Anki

Grattis!
Stort Grattis till dig Kramar
Allting är möjligt
Grattis Elisabeth…du är väl unnat ditt mirakel..
Du har inte fler på lager så du kunde skicka ett till mig med..
Kram

Grattis!
Mera mirakel åt folket!
Grattis Elisabeth!! 

Grattis, tjejen!

Grattis!!! =)
Grattis till miraklet
Grattis, jag tycker det låter roligt och glädjs med dig.
Underbara nyheter!

vad det än är så är du mer än väl värd det
grattiskramar från mej kicki

Stora Tack och kramar till er alla!
Det otroliga är att jag för ca 2 år sen skickade upp 3 önskningar till universum. I januari fick jag den första uppfylld, nu den andra så vi får se om den tredje önskan också kommer. Men det som hände nu trodde jag aldrig skulle kunna ske så nu vet jag, Mirakel kan hända! Den här dagen har det också hänt fler saker som har kommit in med glädje och inspiration :) Så det måste vara något speciellt med den här dagen känns det som nu. Sen kommer alla andra tankar, varför jag? varför just idag?
Nu ska jag snart fixa middag så det är klart när barnen kommer!
*Kramar*
Elisabeth
Kramar från mig till dig…
Grattis grattis grattis, det är så härligt att höra att mirakel fortfarande existerar
Vad underbart med mirakel! Grattis! Känner också din glädje genom dina ord :)

Underbart att du får uppleva mirakel, härligt.

Till min vän!
Elisabeth, jag är så oehört glad för din skull! Efter regn kommer solsken, eller hur!
Kram Åsa
Gratulerar till Miraklet!
Som alla skriver så är du verkligen värd det du önskat.
Hoppas att ditt tredje mirakel även slår in!
Grattis!! Din glädje smittar av sig!
Skoj att det funkar, min första önskan till universum har också slagit in, hyser höga förhoppningar om de övriga två!
Ha en fortsatt underbar dag!

#29 Skippa de där tankarna. Varför det skedde just idag får du kanske veta….en annan dag 
Att det blev just du…tja, gör man gott får man gott…så må bra och ha ett par underbara dagar med sönerna….det har du också gjort dig förtjänt av..

Jag har inte könnt dig så länge men det lilla jag lärt känna dig tror jag att du är värd det mirakel som hänt dig annars hade det inte hänt Kramar

Förlåt stavfelet Känt skulle det vara
Gud, vad underbart, GRATTIS!!! Jag ryser för det låter som något VÄLDIGT bra!! Det är du värd Elisabeth och hoppas du får leva på detta glädjerus bra länge. 
Kram Erika

Ååh, jag blir såå glad för din skull!
Mirakler finns och det ska man aldrig tvivla på, det är du Elisabeth ett levande bevis på.
Kramar Maria

Jaa så händer det för den som inte ger upp__det händer Mirakel. Jag vill säga Grattis o det är roligt när man hör från någon som det har hänt nått positivt för här på vår jord. Men vad har hänt igentligen?(om du vill dela med dig?) kram monika.
Grattis till miraklet

#43 För tillfället vet bara familjen och ett par nära vänner, vill inte i nulägt lämna ut det för allmänheten.
Elisabeth
STORT GRATTIS!!!!! Du är värd alla mirakel som kommer i din väg vännen! @~ @~~~~
Kramar Carina

Åter igen, Stort Tack!!! Nu ska jag försöka sova några timmar och försöka smälta allt som har hänt idag. Imorgon blir det smörgåstårta ;)
Elisabeth
En riktigt varm gonatt kram och sussa gott! 
Carina
Grattis Bettan! Undrens tid är inte förbi för mirakel sker ju nästan, alltså nääästan dagligen!
Kan det vara mirakelkrämen som tagit en omväg förbi Backe..?
Kram och det är dig väl förunnat vännen!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det var jättekul att läsa detta! Wow! Stort GRATTIS Elisabeth *kram*
Jag ska också lägga mig nu. Skulle så gärna vilja läsa allt jag har missat här idag, men det får bli imorgon kväll istället.

#48 God natt och stor Kram!
#49 Hahahaha ja just det ja, den krämen vill säkert landa i Backe men den har inte kommit än, väntar med spänning 
Kram!
Elisabeth
Gomorron. Hoppas Du Elisabeth mår lika strålande bra idag. Jag gissar det. Tänk att glädje kan smitta så. Tänk om vi alla skulle säga några vänliga ord till alla vi möter idag. Det kanske blir som ringar på vattnet. Ja, vi kanske inte klarar av alla, kanske ska jobba lite också
. Så jag börjar här.
HOPPAS NI FÅR EN JÄTTEFIN DAG ALLESAMANS SOM KIKAR IN I TRÅDEN. KRAM PÅ ER.
Var rädda om varandra
Grattis Elisabeth!! Vad glad jag blir för din skull! Kram från mig. /Birgitta

Låter underbart! Stort Grattis!!
Grattis Elisabeth