Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 1771 ggr
EwaKristina
0

Akademien!!

Önskar nu alla deltagare som medverkar i Akademien för Det Okända,varmt Lycka Till.Det ska bli såå spännande att följa er resa på Häringe Slott!!!

Zariah
0

Jag önskar också er deltagare lycka till! :-)

Morsan1
0

Önskar er jättelycka till. Verkar vara ett härligt gäng!

Playja
0

Önskar det samma *ler* å det ska bli jätte kul att följa fortsättningen. x-tra kul tycker jag för man har ju varit ett gäng gånger på Häringe slott (bor i närheten). Är det fler än jag som känner igen Johan? e jag inte helt ute å cyklar så va han medlem på Ön för några månader sedan.. eller?

Tuva-Lena
0

Jaa, idag var det spännande! Vill också önska alla deltagare LYCKA TILL! Blev så glad när jag såg en tjej från Sollefteå som kom med bland de tio!! Nån som har nåt emot att jag önskar henne liite extra lycka till..? Hon fick t o m självaste rektor att bli tårögd! Lycka till Kristina! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Dolleminas
0

Näää menar ni att jag missade det  programmet igen!!!!Ledsen Det är tydligt att jag inte är nåt tv freak precis… (men visst går det i repris???)

Bybo
0

Detta avsnitt var det bästa att se på hittils. Två som jag känner igen från ett annat forum gick vidare….och vad jag vet så är den ena med här också….Pling!

Celia
0

Jag vill önska önska alla lycka till, idag var det riktigt spännande :)

melia
0

åh nej jag missade Skrikandes

Tuva-Lena
0

#6 Hallå där *pling*! Har du sagt A så måste du säga B! Flört

Bybo
0

#9 Hahaha….B!!! och säger även C hähä

Tuva-Lena
0

#10 Jaja men, det gjorde du! Flört Hi, hi!

Men du, du har krympt..!!

Bybo
0

#11 Har nog det..men det gör inget….har mycket att ta av!! ;-)

galdra
0

Nu börjar det nog hända saker äntligen.

Tuva-Lena
0

#13 ..sa teskedsgumman också! Förvånad Bybo håller på att bli liten som en tesked!!! Förvånad

Elisabeth-J
0

Reprisen är på lördag kl. 18.00

Jag håller tummarna och önskar er alla lycka till i skolan!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tuva-Lena
0

#13 Förlåt Galdra, associerade till bybo… Fot i munnnen

Foolproof
0

Usch jag blir avundsjuk när jag kollar på sånt. ><

Bybo
0

#14 En av mina drömmar som barn var att förvandlas till en typ teskedsgumma och knalla omkring i en förunderlig värld och i mitt dockskåp haha…

Manthrax
0

Tack så mycket. Det är klart jag fortfarande är medlem här även om jag inte är så aktiv här längre. Men jag måste ju kolla in vad ni tycker om Akademien ;-)

Tuva-Lena
0

#18 Kommer du ihåg när teskedsgumman gick som julkalender? Missade inte ett enda avsnitt, för jag hade samma drömmar som du, fast jag var över tjugo! Ha ha!

Bybo
0

#19 :-) Grattis än en gång!! Törstig? skål! ;-)

zeretki
0

Tycker programmet börjar arta sig. Känns lite trevligar stämning denna gång än tidigare. :) Jag gillar inte när program är så där som Idol…och jag var lite rädd att det skulle bli så. Men nu ser det kanske bättre ut! :D

Morsan1
0

#22 Håller med dig Zeretki, som alltid! :) :)

Tuva-Lena
0

#19 Roligt att du tittar in! Självklart är du också favvo, du har ju så söta hundar! ;)

Manthrax
0

Hahaha… Jag tycker det var lite taskigt att de använde ALLA klipp där jag nämner alkohol. Jag sticker inte under stol med att jag gillar att ta ett glas vin då och då, men det blir så lätt fel på tv. ;-)

Schyst att vara favvo tack vare hundarna, tack Inga-Lena ;-)

Morsan1
0

#25 Ha ha ha jag är visst lite sen! Det är ju DU!!! Trevligt att få se dig på TV och all lycka från en som också gillar att ta ett glas vin ibland.

zeretki
0

#25 Neej, orättvist! Jag kan inte se några söta hundar. Och jag som älskar voffar… Har du inga bilder? :)

Vibeka
0

Grattis till er alla!! Skrattande Nu följer vi med spänning fortsättningen *L*

Ljus Carina

drutten53
0

men freja42..hundarna har han hemma hos sin fru…dom var på besök hos dom..ja teven alltså…då såg man dessa små varelser som sprang som små änglatofflor…hi hi..inspelningestid var tydligen i vintras..för det var snö ute när dom sen promenerade med sina hundar…kram

zeretki
0

#29  Jaså, det missade jag då. :)

TantAlma
0

Grattis och lyckat till…

Carina.S
0

Ja NU börjar programmet ÄNTLIGEN att arta sig. Jag var oxå lite tveksam i början jag med, i och med att det kändes som värsta IDOL- uttaggningen…gäsp….men nu ska jag med börja titta Skrattande Heja Manthrax, och alla ni andra som nu fått en så fin chans att visa vad ni kanGlad LYCKA TILL!!!

Erika-A
0

Ja, jag undrade just hur programmet skulle bli. Var skeptisk till en början men som sagt "det tar sig som pyromanen sa" Skrattande
Lycka till önskar jag Manthrax och alla ni andra! Må bäste man eller kvinna vinna!

SusanneStromstedt
0

Johan har en egen sajt

kath
0

Ja, nu börjar det bli spännande. Tyckte det var kul där med mamman och dottern som kom med, på ett av testerna så svarade dom ju samma.. lite häftigt tycker jag :)

Lycka till Manthrax säger jag också, OCH alla ni andra Glad

Playja
0

#34 Jo..jag vet *ler* Varit där å tittat oxå för ett bra tag sedan Skrattande  Tack för infon iaf!

Pia-F
0

Ni glömmer väl inte Akademien klockan 20 i kväll?

dilba
0

götapetter! Jag har inte den kanalen längre….. BLÄÄ

maiya
0

Lycka till säger jag oxå.Nu börjar det bli intresant på akademien.Ska titta på det ikväll.Glad

Opal
0

PÅMINNELSE att det är ikväll igen.

Mizzi
0

Det måste vara andevärldens förtjänst att jag snubblar in här varje onsdag och får se denna påminnelse =)))).

Gjorde jag inte det skulle jag missa programmet som jag absolut inte vill missa, nu ska ja slå på tv 4 + i god tid och sätta på en stor mugg kanel te =))

signemo
0

Hej. Nu har jag kommit hem igen. Sitter vid övernaturligt och kikar samtidigt på Akademin. Sen ler jag så fort jag ser Ditt namn Elisabeth. Du Känns så härligt överlycklig. Glädje smittar nog.. Oj nu är pausen slut. Kram

Var rädda om varandra

wolfie
0

Tack för påminnelsen!Jag skulle inte heller kommit i håg Flört

Elisabeth-J
0

#42 Ja det stämmer bra, jag är sååå överlycklig! Skrattande
Härligt att det smittar av sig Kyss

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Vad sorgligt att Johan åkte ut idag Gråter

Elisabeth 

wolfie
0

Ja det tyckte jag med var sorgligt!

MariaJ
0

Jag önskar också alla lycka till.. Kyss Det tar nog några gånger innan man känner sig bekväm med kamerorna, så jag tycker att alla är otroligt duktigaSkrattande  Kram Mariaj.-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Rocktjejen
0

ja det var lite tråkigt..hade varit kul o se mer ifrån Johan tycker jag..Jag verkligen älskar detta program o få se hur det går till vid dessa övningar som alla gör inför kommande medium kunskap..

Pia-F
0

#45 Han fick fel på att han såg/kände papper. Men va 17, Karln var ju både författare och skådis ( och nåt politiskt ), då handlar det ju om manus…kan det inte ha varit såna Johan märkte av? En författare skriver förståss numer på datan Fundersam Men, ändå, hade han inte lite rätt iaf..en skådis har iaf pappersmanus….Jag svamlar väl bara…men det kändes inte riktigt rätt…

Zelma
0

Jag håller med föregående talare. Tråkigt att Johan åkte ut, jag gillar att de visade att även mediala personer faktiskt också vill förstå vad det handlar om. Tänkte på när Johan sa att han ville få en teori till hur det fungerar. Jag tyckte att han presterade bra och har velat se mer av honom i fortsättningen. Jaja man kan inte få allt.

Visst vet ni att det är fullmåne ikväll???

EwaKristina
0

Blir lite ledsen vem än som åker ut.Men hade såklart hoppats att Johan varit kvar,medlem som han är, här på Forumet!!CoolSå Johan,en kram ska du ha,för bra deltagande i programmet!!

wolfie
0

Tycker inte nån ska åka ut över huvud taget i programmet..men men..jasså fullmåne..då är det därför jag är så uppspelt o pigg då!Glad

Morsan1
0

Jag gillar Johan, han känns trygg och stark! Nu får vi glädjas över att ha honom här!

Skitbra jobbat Johan!!!

KamillaB
0

Jag somnade! =(

felixifokus
0

Som förra veckan, hade varit roligare om producenten inte ägnat en kvart av varje avsnitt åt det enligt min mening onödiga utröstningsmomentet Ledsen Vill se mer av lektionerna i stället.

Jag tyckte att det bidrog till programmet att någon frågar hur bildpunkter kan bli känslor, så om inte annat så trist på det sättet att Johan åkte ut ;).

Duktiga elever! :)