Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: kurser
Läst 1016 ggr
EwaKristina
0

Kurshelg....

Har nog denna helg medverkat vid mitt Livs absolut underbaraste kurshelg!!Vi har haft den stora förmånen att ha Anders Åkesson och Lisbeth Von Haartman här än en gång i Södra Dalarna,Avesta!Det enda jag kan tänka på är den stora Tacksamhet jag känner att få ha förmånen att ha sådana kursledare i just Mediumskapet.Och i den så viktiga delen Personlig Utveckling!Denna helg har för mej varit oerhört påfrestandeCool,då Anders "grillat" mej och en annan tjej,rätt hårt,då vi oxå denna helg skulle testas för Träningscertifikat.Men det har oxå varit sååå många skratt,men oxå stunder av djupaste allvar.Helt underbara kurskamrater,nya som "gamla",och att se dessa växa i sej själva under denna trygga ledning,var nog en av de absoluta höjdpunkterna.Men en grej som etsat sej fast hos mej,är från igår,då Anders kommer fram till mej,ger mej 4 små bommullsband och ber mej att läsa av dom…Aha,tänkte jag…StickkontrollSkrattande(Trodde jag var skitsmart,då han enligt min mening gav mej band från någon av de andra)Första bandet gav mej en resa,en resa så fantastisk att jag nästintill börajde gråta…Kändes som jag hamnade i närheten av Andevärlden,detta band hörde till någon som kunde komma i djup,djup,trance..Helt underbart och av detta band är jag fortfarande tagen.För den närheten var enormt stark!!Och jag kände en sååå stark kärklek mellan ägaren av bandet och Andevärlden.När jag sen går över till det andra bandet,så kände jag sån omtanke och värme,och jag fick så underbara känslor i detta,vänder mej till Anders och säger:Denna person är verkligen äkta i sina känslor,det personen visar,och sin utstrålning mot medmänniskor.Jag hade gärna velat vara den personen,med alla dess fantastiska egenskaper…Sen blev det såklart en massa humor,och skratt i de andra.Men i vilket fall som helst,så var detta Anders själv som jag läste av!Och jag blev såå stolt att känna dessa egenskaper hos min egen Mentor!Fastän jag visste ju redan det…men jag trodde jag läste av någon av mina kurskamrater som kommit in nya…Så,så gick det med den "stickkontrollen"SkrattandeOm denna helg skulle jag kunna sitta och skriva hur mycket som helst.Lisbeth ledde oss,med den underbaraste rösten  jag nånsin hört i en Meditation,som resulterade i en hel del tårar, av mötet med guider,nära och kära.Vi var många som fick ta en paus efter denna…Men jag skall  ärligen,uppriktligen och direkt från mitt hjärta säga:Anders Åkesson och Lisbeth Von Haartman:Tack för att ni finns!!Tack för att ni är dom ni är!!Tack för en helt underbar helg!!

Elisabeth-J
0

Vad härligt att läsa om din helg Ewa! Jag förstår att det har varit tufft, roligt, trevligt och framför allt, lärorikt Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
0

KyssJag blir så berörd av det du skriver. Vilken fantastisk helg du varit med om. Anders o Bettan är jättehärliga o Anders är en fantastisk lärare…jag har ju själv fått ta del av hans cirklar o kurser ihop med Iris.

GRATTis till träningskortet @--->-- det är du verkligen värd.

kram Rose

Celia
0

GladKyssGlad

Elisabeth-J
0

Just det…. Stort Grattis än en gång Ewa!!! (har sagt det på telefon redan men säger det här också ;) )

Elisabeth 

EwaKristina
0

Tack snälla!!!

Ärligen,jag började gråta Generaddå Anders överlämnade mitt träningskort.Och både Anders och Lisbeth,kommer fram och jag får den underbaraste kramen…

Elisabeth-J
0

#5 Men lilla gumman då!!! Du ÄR värd träningskortet! Du är duktig i dina kontakter med andevärlden och du sprider värme och glädje till alla medmänniskor! Nu är det dags att tänka lite på sig själv också Flört 

*Kramar om dig jag med*

Elisabeth 

Celia
0

Det kommer att gå jättebra EwaKristina! :)

Jag träffade två på kursen som har träningskort. Båda skrev sina slutprov i helgen och den ena blev godkänd redan igår (missade hur det gick för den andra), men hon som fick gk ska göra sin storseans den 8/11 så det ska bli spännande att höra hur hon upplevde den och sitt certifikat. Det var en underbar människa, precis som alla här på ÖN :)

zeretki
0

Härligt att höra, Ewa!

Kramar!

EwaKristina
0

Tack  ElisabethGenerad,och det är ju NU som arbetet verkligen börjar.Jag har ju gått lite kringelkrokar tidigare,som du vet,därför är jag så oändligt tacksam att "jag hittat rätt"!!

Elisabeth-J
0

#9 Man behöver gå på krokiga vägar ibland för att till slut hamna på rätt väg, det är livets prövningar och lärdomar Glad

Elisabeth 

EwaKristina
0

#2,7,8 Tack snälla!!!Och du Rose…När jag satt o väntade på omdömet från Anders,då fanns mina tankar hos dej!!Så jag "snodde" lite positiv energi från dej!!

Thinka
0

Ett stort grattis än en gång EwaKristina! Tack även för att jag fick låna din soffa! Jag är fullkommligt slut efter dagens kurs, jag har kännt mig så liten så liten men idag efter den ena övningen efter den andra så gick jag mot klarhet. Jag har då aldrig varit med om n¨got liknande. serpentinkastningen som jag trodde blev rapakalja var bra. Meditationen var nåt helt i hästväg jag böade mig igenom den. Fick vara "sitter" och fick in makens morfar via mediumet som satt med förbundna ögon. jag var jätte nervös för sittningen vi skulle hålla två och två. Den gick ju också bra. Och det bästa av allt jag har stått framför alla människor och babblat nån minut om betydelsen av ett ord (min absolut största fasa!!) Jag är så trött och så lycklig, jag kan ju faktsikt och jag är så nöjd med den här helgen! Stor kram till dig igen EwaKristina!

EwaKristina
0

#12-Jag kan ju faktiskt…Ja Thinka!!!Du kan!!Du var ju så duktig,så vi andra fick prestationsångest!!!FlörtSkönt att höra att du är hemma!!!!Kram till dej oxå!!

Elisabeth-J
0

#12 Jag blir lika glad för din skull Thinka! Skrattande Du kunde mycket mer än du trodde om dig själv. Era upplevelser som ni delger oss här känns med en enorm värme och glädje. Jag önskar dig lycka till nu med din fortsatta utveckling!

Varma kramar!!!

Elisabeth 

Erika-A
0

Guud, vad underbart att läsa om din helg Ewa. Är så glad för din skull Skrattande. Ett stooooort grattis till ditt träningscertifikat vännen! Det är du väl värd! Sträck nu på dig, du är duktig!

Massor av kramar Kyss

EwaKristina
0

Tack Erika!!SkrattandeKram

rosmarin90
0

#11# Jag har tänkt mycket på dig i helgen Ewa. Varit uppe i healingenergier hela helgen så det fanns gott om energi att låna av. Räddningsdroppar kan vara bra att ha när man ska upp på såna här test. Glömmer aldrig hur nervös jag var när jag skulle upp o ta mitt träningskort. Jag fick göra en sittning för Jörgen som hade väldigt stor förståelse för mig då. Lite darrigt var det minsann. Men länkar fick jag fram som han förstod…

Underbart nu kan du känna dig tryggare o våga dig ut mer o jobba ….kram Rose

_sussie_
0

Jättegrattis tjejen! Du är verkligen VÄRD ditt cert! Sträck på dig högt upp mot skyn!

Kram

Jimmy-Ottossn
0

STORT grattis till ditt träningscertifikat!Skrattande

Kram / Jimmy!

EwaKristina
0

#18,19 Tackar ni härliga!!

#17 Du är ju bara för härligt underbar!!!!Tack!

mumlinen
0

Grattis till kortet

Morsan1
0

Härligt att knäppa datorn på morgonkvisten och läsa om er underbara helg. Ger mig energi och glädje inför arbetsdagen!

Jättegrattis EwaKristina, du är värd allt!

Kram Åsa

galdra
0

Ja verkligen ett stort grattis till EwaKristina.

Carina.S
0

STORT GRATTIS från mig med Ewa!!! Du ÄR duktig på det du gör, och varm, stöttande  och omtänksam !!! Massor av Kramar från Carina med  Skrattande

Pomperipossa
0

Vilken underbar helg! GRATTIS!!Skrattande

snowdrop_
0

Grattis ewa, vad roligt för dig. Glad

Många kramar från Ida

Manni
0

Jättegrattis och många kramar från mig! Det var härligt att höra! Skrattande

Tara
0

GladGrattis Eva/kram

drutten53
0

grattis lilleva

junetta
0

En stor varm Grattiskram till den underbara Ewa! / Karin

#12 Kul att det går så himla bra för dig Thinka! Kram Karin

Maili_K
0

Stort grattis till dig!! Kram från mig.

TantAlma
0

Stort Grattis och bra jobbat. Dagen @-----<---- till dig.

Pia-F
0

Ni tycks ju ha haft underbara upplevelser, både Ewakristina och Thinka. Grattis till er bägge. ( ja, kramar också )

Thinka
0

Rättelse (det var makens farfar som kom på sittningen fattar inte varför jag alltid skrivet morfar fast jag menar tvärt om.)

Opal
0

Grattis Eva, härligt att det gick bra för dig i helgen.

Bybo
0

Kram till EwaK och Thinka!!! Kraaami!

FiaH
0

Underbart, ett stort Grattis kram FiaH

topsie
0

Grattis till träningskortet ewa och lycka till i din fortsatta resa mot cert medium.

STOR KRAM Annelie

Vibeka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åhhhhhh förstår att du har haft en underbar kurs!!!! Och du tjejen…STORT GRATTIS till Träningkortet från mig! Det är nu det roliga och kärleksfulla arbetet börjar Kyss

Kramar Carina

tarotlasse
0

Ett jätte Grattis till dig Ewa Kristina jag förstår att du har haft en underbar helg med dessa kursledare det är alltid en höjdare med bra lärare.

Både Anders och Lisbeth bjuder verkligen på sig själva  en underbar värme många skratt och även det djupaste allvar i en lyckad kombination.

Förstår också att du verkligen fått jobba under denna helg Anders ställer stora krav och grillar en verkligen innan han släpper träningskortet så du är värd ditt tränings kort.

Har ju själv Anders Här i HBG om ett par veckor för att hålla kurs.

Lasse

bjarvamor
0

Jättegrattis till er båda två! Ni är sååå duktiga!

Chatrine
0

Grattis igen!!

Hoppas jag kommer dit en vacker dag oxå…

[Hellas]
0

Grattis och många många lycka till kramar!

wolfie
0

Grattis Ewa!!

MariaJ
0

ÅÅÅÅHHHHHHHHHHH… gud vad jag blev glad för din skull. Du är en underbar tjej , men mycket fina eneriger och ett hjärta av guld.. Du är verkligen värd allt och som det sagts innan i tråden här.. DU ÄR VÄRD DETTA VÄNNEN, DU ÄR BRA  !!Skrattande

OBS !!!!  Nu kommer du väl ner till krstd också och håller storseans och sittningar ??? Nu kommer du inte undan.. hahahahah  Kyss

Kram och ljus till dig //  Vi hörs ..  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

EwaKristina
0

Nu blir jag nästintill generad..Generad.Tack snälla ni..Men det är en lång väg kvar att gå,dvs resten av Livet.Man blir aldrig fulllärd,tack och lov.Kramar till er!

#45 Såklart jag kommer Maria!!Har ju lovat dej tidigare,och det jag lovar,det håller jag oxå.Ska bli en stor glädje att få träffa dej!!Kramar till dej!

MariaJ
0

# 46 Tack..  !!  Det ska bli så underbart skoj att få träffa dig också Kyss Kram på dig //  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör