Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1045 ggr
fru_L
0

ordlek igen

satt å tittae på lite gamla trådar där elisabet startade en ordlkek. var å bidrar med ett or sen får vi sätta i hop en liten story där alla ord blir till meningar med budskap i. jag tyckte det var så himmla kul. jag bidrar med: ögonblick

Fiffis
0

sanning

Sissan3
0

förhoppning

susanne73
0

ängel

Doris
0

omtanke

Allting är möjligt

Celia
0

Kärlek

FiaH
0

Ödmjukhet

pelleplutt
0

Evighet

Thinka
0

värme

Elisabeth-J
0

Vit duva

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Farwuq
0

Ljussken

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

tjippi
0

Stjärne ljus

Brokenfether
0

Snusklubbor Skrattande tuggar på en sån just nu…Fot i munnnen

EwaKristina
0

Vänskap

[Lady-Oona]
0

isdimma

Chatrine
0

pizza

Magi-cat
0

dimridå

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Bybo
0

ishavsluft

BranDuir
0

flyttning

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

harmoniee
0

Verklighet

SoQte
0

stillhet

SoQte
0

stillhet

Skogskraft
0

Ashram Skrattande

TantAlma
0

mod

miia
0

övernaturligt

[Angel88]
0

Vishet

Farwuq
0

Gryning

Farwuq
0

Astralkropp

lightseeker
0

vasstrå

felixifokus
0

dyn

drutten53
0

tårar

topsie
0

förtrollad

bjarvamor
0

Fullmånen.

[Angel88]
0

atrox= grym

felixifokus
0

grim

[Angel88]
0

fågel

Farwuq
0

Kvicksilver

fru_L
0

Det är fullmåne och allt känns förtrollat. I ljuskenet som gryningen ger mig så ser jag en fågel flyga förbi mig i sin stillhet. Det är en vit duva och den ger mig en värme i själen, fylld av kärlek. Jag inser i ett ögonblick att sanningen och förhoppningen inom mej kan ge mig visheten och modet att förstå att verkligheten är lika skör som en dimridå, lika kall som en ishavsvind, lika flyktig som kvicksilver i min hand. Jag inser att vänskap är det redskap som bäst används för att bota all gymhet som finns i världen.  Jag känner hur en ängel omsveper mig med sin omtanke och sitt stjärnljus då fylls jag av en ödmjukhet, mina ögon tåras och jag vet i mitt hjärta att evigheten är det enda och att jag är Evig.

kram kicki

vill gärna läsa från flera vi kan alla ge varandra budskap från samma ord för vi är alla eviga med olika kunskaper och erfarenheter

EwaKristina
0

Jag riktigt ryser,då jag läser budskapet du fick fram av våra ord!!Så sant,så sant!!Tack,Kicki,och en go kram kommer oxå!!Skrattande

Elisabeth-J
0

Ett fint och sant budskap! Kram Kicki!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

solskensbarn
0

Jag har också gjort ett försök

Jag tar mod till mig och ser sanningen i vitögat under denna morgonstund. Min förhoppning är att jag ska komma vidare och att få utvecklas till den ängel jag egentligen är. Omtanken från universum är så oändligt stor, som ett hav av kärlek. Om man får uppleva nåden att verkligen stå inför detta stora hav fylls man av en ödmjukhet som räcker fram till evigheten.
Värme fyller mitt hjärta när den vita duvan, anden, visar sig med ett milt ljussken som sprider sig över jorden och fyller hela mänskligheten med en inre visshet om att godheten och kärleken är större än allt annat. Stjärneljuset som sakta ger vika för morgonljuset påminner om att vi inte är ensamma. Denna vänskap får isdimmor, dimridåer och ishavsluft att smälta och försvinna bort. I verklighet och stillhet finns förtrollade stunder av att uppleva varandet, Jag är. Det är inte någon övernaturlig vishet, utan upplevelser som väntar på oss alla, i stillheten.

dilba
0

Attans… jag hann inte med…skulle precis lägga in ordet " bokföring" det skulle ha blivit en utmaning!!!

solskensbarn
0

Det skulle ha blivit universums bokföring av karma eller nåt då :)

EwaKristina
0

Men vad duktiga ni är!!!!KyssÄnnu en så fin tolkning av dessa ord.Kram

[Lady-Oona]
0

Åh, va fint det blev, båda berättelserna,,,,

Doris
0

Vad vackert och vad duktiga ni är som får till det. Tack Glad

Allting är möjligt

fru_L
0

#40 precis så känns det när man gör sitt "uppvaknande" inom det andliga tycker ialla fall jag  fantastiskt skrivetGlad

ser fram emot att få läsa från flera