En övning

okidoki…ett litet träskrin…kram..om man får gissa flera gånger så kan det även va fotoram av trä

En keps
ett träskrin med hårsnoddar

fotoram ?
Inget rätt - än!

En aromalampa
en skål av något slag

en skål eller korg, utan lock

en flaska med typ hudlotion i?

1 st cigarettändare.
Gissa vidare! 

Kortlek, tarotkort eller liknade?
Nu ska jag hämta barnen och sen blir det simskola. Gör nu er läxa ordentligt så kommer jag tillbaka i kväll och ser hur det gått. 
en kaffe bruk?

En kastrull? :)

då prövar vi igen då…liten söt hund som ligger i en alldeles för liten träkorg…kram

sista ciggen innan du slutar röka.

Ett nyckelskåp av trä, kanske.
en barngrej
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
ett par stickade fingervantar svarta eller röda
När jag blundar så ser jag lixom en näsduk eller nåt, med döskallemönster på för min inre syn :P Är det baksidan av näsduken jag ser kanske???

En bok eller ett block kanske

En hjälm :)

En skärbräda av trä ( den tanken dök egentligen upp före nyckelskåpet )

en mössa, med döskalle på.
Måste bara kika in innan jag åker till simskolan. Den som har kommit närmast är #21!
Fast det är ju något mer under än bara baksidan!

Något gult av plast
en hårborste kanske
En träask 

En basker (envisas med huvudbonader) ;)
Kan vara en bok oxå! 

En skål^^
Nix, ingen hjälm och ingen skål och ingenting av trä.
#29 Vill man så kan man ha den/det på huvudet, men det skulle se märkligt ut… 

då är det en basker..eller studentmössa

ljusstake

En potta?
En korg att ha blommor i
Allting är möjligt

En handspegel?
en ost!! hehe

Nyckelknippa?

jag ser ingenting under halsduken… Tror att det som gömmer sig under är just ingenting, bara halsduken
Nä, det är ingen som gissat rätt än. Få se vem som kläcker materialet först då!
en kruka

ett halvtjockt kuvert

jag gissar en ouppblåst fotboll….. vet inte var jag fick de ifrån

jaha..ingen rätt ännu…det ser ut som formen på en kruka..fast kanterna är tjockare än vad en kruka är…denna verkar som det skulle va vaderad…kanske ett syskrin…men även en halv cocosnöt..som ligger på något träställning..någon babykorg kan det inte va..den skulle aldrig få plats under halsduken…annars är det en fotboll utan luft
en lite fråga bara..står detta på golvet..eller på någon hylla
Jag tror som Tiia att det är en kruka. :-)
Jag har ju puffat till halsduken lite grann just för att man inte ska kunna se några konturer. Saken brukar stå på en byrå i sovrummet.

- En mortel!
Kan väl säga också att det är en sak som betyder mycket för mig.

ett foto?
#50 Det är inget foto.
En cool väska :-)
#52 Jag önskar att det var en cool väska, jag älskar väskor! 

småler..en gul barnpotta

Ett smyckeskrin

en klocka

Parfymflaska.

en lampskärm hihihi
Hihi, nä, pottan har vi i badrummet och inte på byrån. Det är så svårt för treåringen att klättra upp där utan spill!
Och inget smyckeskrin, parfym eller klocka heller…

En indianskulptur kanske :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ja men vännen jag trodde det var din potta sen du var liten..du skrev ju att den betyde så mycket för dig…och sen så skulle man kunna ha den på huvudet..asgarv…kan det va din brudbukett som du har fixat till med ställning och allt för att bevara den…kram
#60 Elisabeth, du är närmast hittills, fast det är ingen indian.
#61 Jo, jag sa visserligen att man kan ha den på huvudet, men det är nog inte lämpligt. Förresten kanske man inte kan det när jag tänker efter. Den trillar nog ner. Och gift är jag inte så det är ingen bukett…

Drömfångare

en prydnadsängel?

mokasiner
#63 Nej, ingen drömfångare heller. Men nu ska jag lägga mig i sängen med en bra bok, ska upp tidigt och jobba i morgon. När jag kommer hem får jag väl lägga in en bild på vad som gömmer sig. 

ljuskrona
#64 Det närmar sig!

värmeljushållare..? =)

aromalampa

En änglaljusstake kanske….

luciakrona
sko ( stövel)
AMETIST KLUSTER SKÅLFORMAD MED EN VÄCKARKLOCKS I

Är det inte en ängel skulle det kunna vara en amorin

Någon afrikanskt staty?
väckarklocka

en indiantrumma
Kristallkula
Äsch..nu säger jag Jesus iaf *skratt*
Nej..en gud…Den där elefantguden ni vet :-)
men jisses…det här är ju helflängt…inte tror jag ju på fullaste allvar att du stoppat en katt därunder, men jag får hela tiden en katt. Jag undrar ju om det brukar ligga en katt på halsduken eller om föremålet på nåt dätt kan kopplas till katter.
dopskål
Hi,hi! Vad ni har gissat när jag varit borta. Nej, det är varken Jesus eller en katt. Ingen koppling till katter alls faktiskt. Eller jo, kanske. Halsduken tillhör min lillkille, Gustav! Är det för långsökt?
Ska jag lägga ut en bild på saken?
gör det……………elller mer ledtrådar
borste

oj så söt den är..är det något du har haft med dig i dit liv..eller arvsgods
Min farmor har haft den, och jag älskade den när jag var liten. När hon dog för fem år sen var den det enda jag ville ha. För mig symboliserar den trygghet.

Hmm det är ju sant att man ska gå på första känslan.. varför gjorde jag inte det *skrattar* Jag vet kanske bättre nästa gång!
Den var jättefin!

då Manni ska du vara rädd om den..både är den gammal och sen ett fint fint minne från din farmor..hoppas av hela mitt hjärta att den ger dig både gläde o styrka i ditt liv…kram
Jag tror det är en nyckelknippa och ett litetgosedjur. (katt)
Var rädda om varandra