Fått på hakan!
Idag får jag känningar i min käke (hakpartiet) åt höger sida, och efter att ha blivit "hjärntvättad" i helgen om att jag måste lära mig lyssna och tolka mina signaler, så blir jag givetvis orolig för vad som nu är på gång?! Jag ska ringa min son, för det känns som jag har fallit och slagit hakan eller fått på käften! Vill ju inte att han ska råka illa ut!
Men det kan ju betyda så mycket mer, jag är inte så bra på att tolka.
Någon annan kanske har en mycket bättre tolkning, i så fall får ni gärna dela med er av den. Man lär av sina misstag :)
Lova att vara rädda om er! Se hur ni går och liknande ;)
Kram, Cecilia

Släpp oron och försök att känna in vad det handlar om. Det kan vara någon i andevärlden som vill förmedla något också. Vi får ju till oss saker genom bl.a känslor och bilder men vi får det på olika sätt så för mig kan det betyda en sak och för dig en annan så det bästa är nog ändå att du försöker tolka det för dig. Jag förstår din oro, så tänker jag med ibland när jag ser något som jag inte vet just då vad det handlar om och det första man tänker på är barnen, men det är väl en förälders oro bara för alla är vi rädda att det ska hända dom något.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Du behöver gå till tandläkaren …jag tror du har en sprucken lagning eller en tand som jäklas….rotinfektion kanske
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#1 - ja det är så sant Elisabeth. Jag har redan ringt honom på jobbet och varnat

#2 - nej sånt skit har jag haft och det gjorde ont kan jag lova - halva ansiktet svullnade upp så jag såg ut som Rocky (boxaren) över ögonen 
"nervbortfall" är inte så ovanligt när man har varit aktiv utanför den fysisk sfären….hjärnans förmåga att skicka signaler kan förändras något, helt ofarligt och det brukar ge med sig….men typisk oss människor att tänka i alla möjliga underliga banor…och framförallt när man är mamma…det känner jag igen från mig själv.
Symboliska sett…"nu har du stuckit ut hakan" gett dig i kast med magiska ting och det kan göra att andra vill "slå dig på käften"….höger sida, höger hjärnhalva….där man försöker tänka fram vad som är på gång i llivet och med en själv i motsats till att känna fram….
Att känna in själv…är en bra idé…spekulera lite och meditera kanske…utan att bedömma eller dömma.
Lite åsikter från mig….kram Oona

#4 - Tusen tack Oona :) Mycket intressant att läsa! Fast jag vill inte gärna hamna i slagsmål bara för att jag är glad och delar med mig, så jag hoppas att ev. onda tankar tänks om ;)
Ja jag kommer att meditera mer nu när jag äntligen har lyckats, så jag väntar och ser vad som händer nästa gång…
"Utan att bedömma eller dömma", det är precis vad jag behöver lära mig! Jag intalar mig ofta själv för att vara idiot och att jag har helt fel för mig. Jag trycker ner mig själv hela tiden :(
Tack än en gång och kram, Cecilia
#5 Tryck upp dig då i stället!!
Och tillåt dig att fundera och ha fel ibland!! Sånt lär man sig oxå av *Ler*
Kramar Carina
Cecilia, roligt att du kunde ta till dig det jag skrev….ha det gott vännen och du är bäst på att vara du så kör så det ryker tjejen.
kram Oona

Celia! Kan det vara en "finne" som satt dig där? Hi, hi!

Tack ska ni ha för era värmande ord och pushar!
Finne och innebrännare har jag varit inne på, kanske har du 'hört' mina tankar. Men jag hittar inget konstigt… Kanske vaknar imorgon och har ett stoppljus på hakan ;)

Ska ju vara, satt sig där! Men innebrännare var nytt för mig, vad är det??

Min brorsdotter kallar innebrännare för "karbunkel" 
Jag har en just nu på hakan,som ser svullen ut…

#11 - ja det är ett annat namn på det
Fast det är först när det har blivit en riktigt infekterad böld (som oftast måste skäras upp) som jag kallar dem så. Men alla innebrännare kan leda till en smärtsam karbunkel, jag tror dock att det är ovanligt just i ansiktet (?). I alla fall om man inte har acnehy.
Nej, idag finns där inget heller och jag har inte längre några känningar :)