Ny bok :)
Har precis i dag fått min nysate bok som heter "glimtar av nästa liv" och är skriven av Dr Richard Kent och Val Fotherby. De har intervjuat 25 personer om sina nära döden-upplevelser. Ska bli mycket intressant att läsa den 
Är det någon här som läst den??
Ljus Carina

Åhh va intressant boken låter,
Jag har tyvärr inte läst den.
Finns på denna länk på rea nu!! 
Är inte så imponerad så här långt av boken…Den är har ett religiöst tema som genomsyrar den, att man skall ta emot Gud annars…sånt gillar inte jag! Beskrivningar från personer som kommit till helvetet först osv. Jag tror inte på helvetet. Däremot tror jag på Gud som en oändlig kärlek och att han/hon vill oss väl!!!! Så denna bok lämpar sig nog bäst för dem som redan är frälsta eller vill bli det ;)
Ljus Carina
Ja du vibeka…om man pratar om gud så sätter jag likhets Tecken mellan gud och kärlek. Jag ser inte gud som någon slags person…Visst är det trist med dem som påstår att man i livet "måste ta emot gud" och så vidare. Finns det en himmel så kommer vi dit vare sig vi erkänt gud eller inte under vår livstid…så tänker jag.
#4 Ja Gud tar emot oss alla!!! *Ler* men denna bok är väldigt amerikaniserad och trycker på att man måste vara Gudfruktig annars kommer man till Helvetet. Blev så besviken när jag läst en bit in i boken :( För ämnet i sig är juh intressant att få ta del av människor som varit kliniskt döda och sedan återkommer och kan berätta vad de upplevt :)
Ljus Carina

Tack för tipset har nu varit in och beställt, ja det blev tre stycken som fångade mitt intresse/kram
Så lite så 
Kram Carina
hehe…ja "gudfruktig", varför ska man frukta gud? Kärlek är faktiskt helt ofarligt, och kan inte skada en !