Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 888 ggr
Skogskraft
0

Gammalt minne

Nu när jag läser om märkliga upplevelser, mindes jag plötsligt en cirka 13-14 år gammal händelse:

Borås, 93 troligen. Exet & hela hennes familj i sommarstuga. Fanns nåt övergivet hus de alltid undvikit som barn då det hade så dåliga vibbar. Jag & exet promenerar en sen e-m, möjligen kväll, går förbi detta hus som genast ger mig rysningar & utan att veta varför tar jag upp en lång pinne, möjligen orange med reflexer från typ Vägverket, minns inte. Känslan av att nån eller nåt följde efter oss var dock så stark att jag tror även hon kände av den.

Efter att ha gått en bra bit med allt starkare känsla av att vi var förföljda av nåt som närmade sig, får jag tvärnog & lika ofattbart skickar jag ner pinnen hårt i marken strax innan ett vägskäl så den står rakt upp & det värker i handen & säger högt: hit men inte längre!

Märkligt nog så hjälpte det, vad-det-nu-var stannade/försvann.

Nån som vet vad i helsicke allt det där var för nåt?

[Angel88]
0

Låter som om någon förvirrad själ förföljde er. Får en kännsla av att det varit någon som du eller exet har känt, kanske någon släckting som dött nyligen då, eller för ett tag sedan då??..

Att den försvann har med att dom brukar respektera när man inte är redo att möta dem, när man känner sig redo kan man öppna upp sig mer igen..