Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 714 ggr
[jejjas]
0

Mardrömar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. jag har ofta väldigt knepiga och äkliga mardrömar . en är att det ligger  en gubbe under sängen å drar i täcket, en annan är att min lilla syster blir kidnapad. vaknar på nätterna väldigt offta å springer in å ser om hon är kvar å det är hon ju drygt 10 min effter att jag kollat förstår jag att det är drömar å inte värklighet, men det är väldigt jobbigt då jag inte får sova ordenkligt. drömen om min syster hadde jag i natt Ledsen. kanske någon vet vad det kan betyda?

Kram Jessica

[jejjas]
0

ingen som kan hjälpa mig Gråter

[jejjas]
0

putt

loreena
0

hej. Usch, inte kul att drömma mardrömmar.. Hur är det i verkliga livet, är du väldigt mån om din lillasyster och rädd att det skall hända henne något? Jag tror inte att dina drömmar betyder att det skall hända något utan i stället rtor jag bara att det är en storasysters oro som avspeglar sig i drömmarna..

Jag har ett litet knep som jag gör när jag drömmer madrömmar. Läste någonstanns att mardrömmar är saker som man bearbetar som hänt på riktigt och att problemen och funderingarna sedan gestalltar sig som otäcka moster och annat läskigt. När man flyr från det otäcka i drömmarna och vaknar så flyr man bara sin problem och man skall istället konfrontera dem. Låter omöjligt. Det tyckte jag också när jag läste det. Men det funkade!

Jag drömde en natt om att någon var utanför fönstert och försökte komma in och jag var just på väg att blunda hårt och försöka vakna upp när jag i drömmen kom ihåg det där jag läst. Först tänkte jag fega ur och smita i alla fall, men så tog jag mod till mig och stod kvar och ropade; Jag är inte rädd för dig! Fönsterrutan krossades och den otäcka karlen kastade sig in och ännu en gång tänkte jag sticka för det var jätteotäckt, men jag stod kvar. Och vet du vad som hände?! DRömmen fick en helt annan karaktär. Det där läskiga som finns i "luften" när man drömmer en otäck dröm försvann och mannens ansikte ändrades och han sa något helt vanligt till mig..

Tål att prövas, fast jag vet inte om det funkar om man inte är medveten om att man drömmer?

Hoppas du slipper dina nattmaror i fortsättningen. Kram

[jejjas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo jag är väldigt överbeskydande mot henne men det är ju så med systrar sen är det 8 år i mellan oss så jag vet ju hur det är i den åldern å vad man vill göra festa å testa massa saker. värt är drömarna när hon inte är hemma utan sover hos kompisar Gråter

loreena
0

Jag känner igen det där. Jag har två yngre systrar och förut när den äldre av dem var i tonåren var jag som en riktig hönsmamma.. Det går inte att räkna alla gånger jag varit orolig för henne och legat sömlös och grubblat..

loreena
0

Hur går det för dig och dina drömmar? Fortfarande lika jobbigt?

[jejjas]
0

just nu är det lungt på den frånten tack å låv för det  Skrattande

loreena
0

Så skönt!