knäpp dröm
Hade en knäpp dröm härom natten och undrar vad ni har för tydningar på denna. Jag drömde att jag mitt i allt var mitt uppe i nåt slags teaterframträdande på nån skola. Jag hade ingen aning om vad jag hade för repliker, men visste att jag skulle vara med och jag kunde inte förstå hur jag kunnat glömma bort allt totalt. Jag visste plötsligt att jag hade en replik. "Aldrig skall jag sluta älska dig." (Helknäppt..) Flera från den tid jag gick i lågstadiet på riktigt var där och skulle också spela i teatret och jag försökte förgäves fråga av dem om de visste var jag skulle säga min replik. Men de hade ingen aning och hade inga manus som jag kunde läsa heller.. Hann sen vakna innan jag skulle gå upp på scenen.. Låter ju som en typisk dröm full med symboler och Tecken..

jaa, typisk för att ha rampfeber, känner igen mig.
ATT vilja synas, men inte känna sig tillräckligt trygg i att synas, kanske.
låter som jag precis.
Tror jag fått svar på min dröm nu, för några dagar sedan. Det betydde nog att jag har något som jag jättegärna skulle vilja säga (den där repliken) och när jag sedan sade det så blev det inte som jag tänkt det och på fel tillfälle..

vad fint att du fick bekräftelse och svar på det.
Jo, även om det inte var så kul när det hände