Intuitionsövningar!
Vad är syftet med dessa övningar egentligen? Att öva upp sin inuition? Att testa sig själv - dra slutsatser? Eller är det bara roligt?
Ja, svarar jag på första och sista frågorna 🙂Men hur menar du med att "dra slutsatser"?
Ja med slutsatser tänker jag; slutsatser om man har en stark inuition eller inte och om den isf är att lita på.. :-) Tänker att det kanske finns dom som tar denna övning på allvar.. Eller så tänker jag för mkt nu bara.. som med allt! :-D
Jo, det är onekligen lätt att tänka för mycket på sånt här. Vissa prickar väldigt ofta rätt, andra, som jag själv, känner ibland in det svar som fått flest klick 😛men jag litar på min intuition ändå. När det gäller viktigare saker än övningar så har jag mycket lättare att pricka rätt.
Jag försöker känna in och ha roligt. För det mesta är det bara tur när jag prickar rätt!😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Brukar läsa frågan först. Sen kan man få en känsla/svar i huvudet å så tittar man på svars alternativen om det är nått som passar. Hur som så är det ju kul om man har rätt !
Jag tar min intuion på allvar. Och dessa övninga är roliga. Även fast jag inte prickar rätt så mycket som jag skulle vilja.
Då man inte prickar rätt så kan det vara för attman inte koncentrerar sig på rätt sätt, och det är kanske det som övningarna hjälper till med, -koncentrationen?
Jag tar det på allvar iallfall.
U R us