Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 777 ggr
soten
0

OT - Husdjur

Har du husdjur hemma?

soten
0

Katt & kanin.

Lorita
0

katt och häst

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Sara87
0

2 guldhamstrar, 2 katter å 1 hund.

soten
0

#3 Åååh, vill ha hamster <33

Sara87
0

#4 hihi Ok :)

soten
0

#5 Ååååh ,, <3

Idril
0

tre guldhamstrar + ca 8 st hamsterbebisar. och två hundar. :P

snowdrop_
0

två katter

Allamej
0

2 katter och 15 råttor

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

BranDuir
0

En hund o två katter….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

shintaida
0

3 marsvinshanar…

Svante-Vante, Trasan och Buseman..

Med Stjärnljus // Shintaida

Brokenfether
0

Jajamensan…1 hund,2 katter,fiskar och nu oxå en lurvig kanin..Skrattande

Nettan_L
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min äldsta dotter har 8st gerbiler (ökenråtter) Här är två av dem :)

Maili_K
0

Japp.. två hundar, en katt, sködpadda, akvarium och två zebrafinkar

Idril
0

typ alla har katter :P jag har aldrig haft en katt i mitt liv.. min mamma klarar inte ens av själva ordet katt, när man säger det gör hon miner o ser ut o må illa.. de e överdrivet tycker jag men alla har ju fobier

Lorita
0

#15 katt, det är det mysigaste djur man kan ha, jag har tre nu Sinkadus 9 år röd och vit, Puma 2 år svart också Lucas vår nya vän sen 24 timmar, tigrerad och 3 år, omplacerad pågrund av skilsmässa.

Så fort du får möjlighet så tycker jag du ska skaffa en katt, dom ger så mycket att det är obeskrivligt.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

[Angel88]
0

en kanin, en mus och en hamster sedan har vi tillsammans i familjen en underlat

maiya
0

Två katter.

Tiia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Daisy,katt

Sara87
0

#19 Ååh, jag är kär! Håll koll på din katt så jag inte kattnappar henne :)

Brokenfether
0

#19 Extremt vacker katt du har…wow..Skrattande

Doris
0

Jag har haft hund en smålandsstövare en tik som blev 15 år men jag har 15 st värmlandsfår det är en utrotningshotad art finns inte så många av dom men dom kan jag inte ha inne tyvärr.

Allting är möjligt

Pia-F
0

5 hundar, 3 katter, 1 kanin och 1 häst…..och källaren full av spindlar *ryser & skakar*

Sissan3
0

Två katter har jag =)Just nu kutar dom runder här.. kattfnatt!

Sol-Angelica
0

en hund,två katter,två marsvin,en majs orm,fiskar

Morrhoppan
0

2 undulatflickor (Chili och Gurkan) 2 gerbilpojkar (Gusten och Gasten) och en guldfisk, Klang

Pia-F
0

#26 Då måste du skaffa en till guldfisk som får heta Kling. Flört

Idril
0

#16 jag tycker att dom e lite smått lömska. bara bryr sig om en för att man ger dom mat. katter rivs och klöser bara. bits oxå. de e den uppfattningen jag fått av katter iaf, dom e inte precis personliga som t.ex hundar e. katter ser bara ner på människan. men de e min uppfattning iaf.

[jejjas]
0

Jag har katt å marsvinSkrattande

[Cleopatra]
0

Två hundar.

Nemii
0

1 katt och 2 råttor :)

#28 alla får självklart ha delade meningar, men mina erfarenheter av katter säger mig att dom inte är opersonliga om man verkligen lär känna dom. Men alla djur lever ju för att fylla sina behov, det går ju inte att komma undan. Min kisse är i alla fall världens mysigaste :) har haft honom sen jag var 3 och vi har verkligen lärt känna varandra utan och innan. Han är en del av familjen och det vet han om. Han kan inte koppla av om han inte vet vart alla är någonstans och vad man gör för något. Helst ska alla vara samlade i samma rum ;) Katter är ju egentligen inte flockdjur, men det märks inte på honom inte

Hehe, ojsan. nu vart det ett långt inlägg ^^

Tiia
0

#20 och #21 Tackar ,tackar  Sara87 och Brokenfether

Morrhoppan
0

#27 Vi har haft en Kling, men han dog. Är nu i valet och kvalet om vi ska ha en till, igen.

Ronja06
0

Två hundar och en katt. Nästa år kommer förhoppningsvis ännu en hund in i familjen. :)

Mvh Emelie Förlägen

Topsekret
0

en hund :)

april4
0

Inga egna djur, men jag brukar vara både hund och kattvakt ibland. Fr o m kommande fredag ska jag vara kattvakt i 2 veckor till en svart/vit katthane som heter Plutten.Skrattande