Värmekamera.
Har läst en massa böcker som olika medier skrivit men inte hittat svaret på detta. Jag hade gått och funderat över vad jag kan, vet och känner och fick då för mig att jag skulle prova om jag kunde se auror. Alltså började titta på gubben som satt i soffan arg som ett bi över något domslut i sportens värld. Då får jag till min förvåning se hur det börjar ryka från gubben. Ljusgrå rök strålar ut från gubbens skalle och samlas till ett moln över skallen på gubben. Molnet glider sakta iväg ca 1m framför honom och löses sedan upp. Tittade ut över en folksamling i en marsal vid ett annat tillfälle och såg då ett stort grått moln en bit under taket över alla som satt där.Har testat att titta på fler och det jag ser är dessa vita till ljusgra srålar som stiger upp från skallen.Är det min gåva att vara en värmekamera eller??

Jag har aldrig hört talas om detta förr 

Men vad häftigt! Ser du även vanliga auror?
hehehe…då vet du vilka du inte ska närma dig just då! Snacka bara med folk utan rökpuffar…det är mitt råd!
åh…*ler* Seriefigursbubblor….
Är nog lite trögskallad. Fattar inte riktigt hur sidan fungerar, märkte idag att jag fått komentarer på mitt inlägg. Vill säga tack bara. Är nog glad att det inte är så vanligt att se rökmoln eftersom jag är en ganska hetlevrad person. Det ryker nog gansaka bra om mig oxå ibland.