Vad ser hunden!?
Ibland så kan vovven min ställa sig o vifta på svansen lägga sig på rygg och sitta o titta på något som jag inte ser… Vissa dagar blir hon jätterädd när hon är på våran övervåning o vill inget hellre än att få springa ner… Jag har hört att djur ser saker som inte vi människor ser… Vi vet juh itne vad som finns i vårat hus men har funderingar på att låta ett medium få komma hem till oss… Vissa dagar är det jätte mycket aktivitet medans ibland kan det ta dagar innan vi hör/ser något… Är det nån som förstår sig på min hundsuppförande??
//sarah

Samma sätt som jag skrev att våran hund uppför sig på har våran minsta vovve oxå gjort… det var nu imorse som han vart jätte glad på "nått" satt o vifta på svansen o "morrpratar" som han gör till oss… jag undrar vad det kan vara!? ser ganska roligt ut iaf…

Hejsan,Vi har 3hundar men det är bara 2 av dom som visar på olika sätt o vis att de ser något .(fast vi här i huset inte ser nått) våra hundar kan springa runt olika väggar här o nosa o viffta på svansen o en av hundarna kan skälla ibland på natten bara.när den har legat o sovit helt fridfullt.en gång så sprang en av hundarna upp på övervåningen o ner i gen ett par gånger innan den blev lugn.(prisis som om den jagade nån eller något)
Hej! Jag har varit med om att mina komppisars katt blev helt tokig och vi visste inte vad det var med honnom. Sen helt plötsligt gick han och la sig och sov. Ca tio minuter senare såg vi alla tre som var i rummet en skugga på väggen. Vi trodde först att det var någon som drev med oss och var ute och letade men vi kunde inte hitta någon naturlig svar på det hela. Vad det var vet vi inte. Det började hända massa konstiga saker i den lägenheten. Som tur var var det inte jag som bodde där utan var bara på besök.

#2 Min sambos föräldrars hund brukar oxå springa upp o ner för trappen till övervåningen… Oftast springer han upp o in till rummet längst in o står mot ett hörn o viftar på svansen!? När man ropar som lyssnar han inte alls… precis som att han är i en annan värld..
#3 Usch vad läskigt o se skuggor fast inte vartifrån det kommer… skönt att du inte bor där då..*S*
Teijas katt var hemma hos min mormor. katten heter Daisy och hon var i garderoben och hon såg nått och sen spang från garderoben och jag tror det var spöket och mormor var i vardagsrummet och chatta i internet.
Min mormor sa det att det spökar i hennes lägenhet.
Hemma hos mig spökar det också.
Av Niklas
Min hund, beter sig konstigt vid trappen…. han vill ite gå nära den, men vissa dagar kan han stå och stirra upp ill övervåningen ha svansen mellan benen och morra , ….. vet inte omdet bara är trappen han tycker är läskig, eller nån som står på den ,……
Kram Joanna

Min Bosse betedde sig underligar än vanligt när jag kom hem efter kursen ikväll. Han såg liksom igenom mig och sen bredvid och ovanför. Jag frågade "Vad är det?"och då la han sig på sidan och rullade halvt runt för att visa magen. Så där gör han aldrig…. Kallade honom till mig och sa sitt (så han satt närmare mig), men han gör samma sak igen.
Nåja, funderar inte närmare på det och hör sen hur hans svans fortsätter att vifta mot golvet. Då ligger han och glor åt andra hållet.
Jag känner att han vet vad jag har gjort idag :)